Quale tipu di prissioni chì i figlioli sò?

Spessu, parechji parenti, particularmente se a salute di i membri di a famiglia sia forte, ùn anu micca idea di e pressioni. Ma hè medite, micca solu quandu una persona hè malatu, ma dinò per prevenzioni. Qualessu tipu di prissioni d'esse di i zitelli d'una certa età hè una di e duminii cchiù cumuni chì ponu esse intesu quandu avè passendu un scuperta fisica. Vogliu cunsiderà dinò chì e diverse persone pò avè una prissioni diffirenti, ma si pò trasfurmà à i limiti di a norma.

Quale tipu di pressione sanguiantà duie figlioli?

Per simplicità di determinazione, in i zitelli è adulti, i medichi anu sviluppatu un tavulinu, hà studiatu ca, hè fàciule determinate l'indicatori di pressioni, chì sò a norma.

Vogliu dì qualcuni parolle di i paràmetri di a pressione sistolica è diastòlica. U primu, o a suprana, parra di a cuntrazzione massima di u muscatu corazie cù u liberu di sangue, è u sicondu o più bassu, indetta pressioni in i muri di i vessi, quandu u cori hè in u statu più relaxatu.

A prissioni, per esempiu, in un zitellu di cinque anni d'età, deve esse cumu indicatu in a tavula, anche si secondu l'età, a dieta, a crescita di l'organu è l'altura, ponu esse permetti variations leve. Duranti a vita, anu aumentatu gradualmente, è a più freti hè osservatu in i culminati. In i zitelli altri o altu, a prissioni hè più altu ch'è quellu di i soi parenti cù una alte più minima è un físicu più magrurianu.

Cumu per calculà a valuta di pressjoni?

Se ùn ci hè micca fiducia in a tavula, hè pussibule definisce a prissioni, per esempiu, in un criaturu di deci anni, sicondu a formula di I.M. Voronina:

In cumunioni, dopu avè fattu u calculu, resulteghja: 90 + 2х10 = 110, 60 + 10 = 70. 110/70 - a norma di pressione per un zitellu di deci anni di età. Questa formula hè adattata per untu di 6 à 16 anni. Per quessa, se ci hè una quistione di quale di prissioni deve esse, per esempiu, in un figliolu addevu à 13 anni, ùn serà micca difficiule per fà un calculu.

Per u ghjovanu paru da 2 à 5 anni, u calculu hè listessu, solu per l'età di pressione suprema hè aghjuntu à 96. Dunque, per esse di quella pressioni sò in una criatura di tre anni, hè pussibile cusì: 96 + 2х3 = 102, 60 + 3 = 63. Circundendu e figure, avemu decisu chì u 100/60 hè a norma per u vostru babbu.

Per i zitelli ghjoculi chì ùn anu micca alcuni reachedi l'età di un annu, u calculu hè fatta da a formula:

Allora, per esse si a pressione murali si mette à i limiti di a norma ùn hè micca ghjustu difficultà. È se ci sò cagiunati petite, cunsultate un duttore, forsi in u casu di u to figliolu - questa hè a norma.