Perchè u zitellu mossi a so testa da u colu di u vornu?

Parechji parenti prupone seguità a salute di i so figlioli cun solu cura. Spicciamenti ghjè à l'età di i zitelli à un annu. Eccu u visita mensu à u duttore, pianu, vaccinazione è ogni ghjornu qualcosa di novu in u cumpurtamentu di i vostri migghiori. Hè bè, se u zitellu speranza è si sviluppeghja, chì ghjè chjucu in libri è nunda prupone sospetti di mamma è mamma. In ogni casu, succede chì a mussolda accumenza di manera pocu normalment, per esempiu, mene a so testa da u vignetu à manca senza raghjone in particulare, è pò succorsu in ogni ora di u ghjornu.

Chì ci hè u mutivu di un cumpurtamentu spiciale?

I ragiuni chjaranu perchè un zitellu mossi a so testa da u latu à u filu sò:

  1. Kroha hà amparatu novi movimenti. Un zitellu pò mossi a so tesi in un sònniu, è quandu hè vicinu. Bastamente, questu hè cunsideratu a norma di u sviluppu di i zitelli.
  2. Perchè un zitellu di 5-8 mesi, u capu di u centru di u spartitu da u spartitu hè spiegatu da u fattu chì à questa età i zitelli anu da apre i novi movimenti di u so corpu, è ùn ci hè nunda chì preoccupa. Forsi, in un paru di ghjorni, a prugna ùn stà senza fà, ma stà fora a lingua o grimace.

  3. U zitellu ellu stessu. À l'età di un annu, i pediatrici spessu spiegananu à i paisani, quandu un zitellu dorme, mena a so testa da u colu di u vignetu: u zitellu, cusì, si aggradisce. In ogni casu, avete bisognu à attentu à u fattu chì solu i zitelli chì anu usatu per a malatia di moetà prima di dorme ponu cumportà.
  4. U zitellu pudete vede i sogni. A spiegazione principali per quessa chì u zitellu mossi a so testa in un sognu, i medichi cuncernanu chì un fogghiu, cum'è un adultu, pò soi.

In ogni casu, sè ùn vi staveni inquadutu per a quistione di perchè u vostru picciuttellu si muvìtevi a testa da un coppiu à fiancu durante u longu tempu, cunsultate un pediatre à scunvite i rachite. Forsi in u fattu chì u zitellu face qualsiasi movimi ùn ci hè nunda di preoccupari, è u vostru picciutteddu hè sempri ghjustu inquisitivu è cusì cunniscite à u mondu.