I sintomi di sarcellule in i zitelli

Malgradu u fattu chì e malati di u malnutru hè annunziu annu, u piccu di a malatia hè più spessu in u tempu di l'invernu è di u vaghjimu. Questu hè duvuta no solu à decadenza staggine in immunità, ma ancu per a via d'infezzione chì si spende mentri tistimula, toscia o parlante. Fortunatamente, u livellu di retezza di u virus sarcellule à l'ambienti ùn escludisci a pussibulità di infestà per l'uggetti cun chì u zitellu hà in cuntattu.

I sintumu di sarcellule in i zitelli pudete passà in bigtoni per una a trè simane, perchè u periodu d'incubazioni per u virus hè assai tempu. In ogni modu, u sarcellulu di u zitellu sò ricunnisciuti più prestu, perchè a malatia ùn hè micca cusì grande periculosa cum'è e consiguienti à a quale pò guidà.

Sintomi disturbanti

Ùn hè micca sicretu chì a manifestazione di sarcellina in i zitelli hè carattarizata, in u primu locu, da un prufittu rash in tutta u corpu. In ogni casu, i vesiculate rosati, chì causanu malu discomfortu, ùn sò micca u primu sìntimu di infezzjoni. Sò parechji solu di una settimana, quandu u sanchez hè in tuttu. Finu à questu puntu hè difficiule per i parenti per determinà in modu indipendenti ciò chì hè sbagliatu cù u zitellu. Ci hè turture, a so voce hè ronca, u so nasu scorri, quarchi salta à 39 gradi. Ovveramente, i primi signali di sarcellule in i zitelli cunccidenu cù i sintomi di influenza è ARVI . In ogni casu, dopu à uni pochi ghjorni, i pinnuli d'ovechju inchinu, acquistenu un culore rossu rossu. Ora i sintomi di sarcellule in i zitelli cunccidensenu cù i primi sintomi di a conjuntivitis. È quandu u zitellu vene da u chjese di u dulore in l'abdomen, i cramps pericinali è l'upsets di stomacu, i paisani sò cunfunditi. Ma in fattu, cumu a pratica prus mostra, questu hè esattamente ciò chì u sarcellina in i zitelli vi pareanu in a maiò parte di casi!

Ma ci hè spaziu per eccezzioni. Ci hè questi chì u sarcellule in i zitelli spetta cum'è laryngitis, otitis media, polyneuritis, o ancu pulmonite. In fattu, sti malatii sò a so cunseguenza. Hè per quessa ùn ti pudete micca postponà a vostra visita à un duttore! U spécialiste ùn hà micca bisognu di diagnostichi di u sarcellule. In certu voti l'esaminu di a cavità orali hè abbastanza, perchè nantu à i prugne è di l'encensu cù a malatia di u sàvete intrì immediatamente parechji rascalli grigi. Ci hè da nutà chì i sintomi di sarampi in i zitelli vaccinati sò una cosa difuminati. A rash hè micca cusì forte, a tampiratura ùn si sviluppeghja o sviluppau insignificanti.

Cumu aiutà u zitellu?

Quandu i zitelli sò sarampelle, anu bisognu di esse isolato, perchè a maladìa hè cuntaggiu. Pudete trattà un zitellu in casa, se a malatia hè senza cumpressioni è micca in forma severa. Hè ricumandemu per furnisce un paesu chjuche cun u resto di lettu, una dieta di vitaminizazione entera, aumente a quantità di liquidu utilizatu, chì aiutà à aiutà à eliminà e toxine.

Siccome u sanchez in i zitelli manifesta una prufitta rash è lacrimazione, a saziariu in questu pezziu duverà esse attentatu particularmente. Dui o trè volte di ghjornu, l'ochji sò inghjuliati dopu a lavare cù solu suluzioni di acqua di sodium hydrogen carbonate (2%) è sulfacili di sodiu, e toghjus nasali imbuttati b'Oliini di vaseline sò usati per puliti u nasu, ma a pelle affettata da a rash ùn deve micca trattatu cù ungini è creme. Paga è cura di i zampi di u zitellu, perchè l'affittu di u nasu è a temperatura di u purtonu à u fattu chì a pelle principia à scomballà. Serà aiutu cù l'oliu di vasélina o lipstick d'henici.

A megliu di prutezzione contra u simbulu hè, sicuru, a vacca fatta à tempu. Korevaya vaccine vivu, introduttu in u tempu, se e ùn garantisce micca una prutezzione sħiħa di l'infezzjoni, farà u cursu di a malatia assai faciule. Inoltre, u zitellu chjucu vaccinatu chì hà pigliatu u virus, perchè l'amminenza circundante ùn hè micca più prisenti, ùn ci hè micca ragiunà per riffisce ghjustu à a kindergarten o a scola.