In Washington, Leonardo DiCaprio hà participatu à u "March Clima"

Uni pochi ghjorni fà fù cunnisciuta chì Donald Trump anullò u decretu di l'ex US President Obama per a pruduzzioni di l'oliu è di gas. Sta situazione hè stata pruvucatu da e prutestazioni massi, chjamati "March Clima". Questi avvenimenti vanu fattu in diverse cità di i Stati Uniti, ma a più attenta hè stata attraversata a marcia in Washington, cum'è l'stella di a pelle, Leonardo DiCaprio, era unu di i primi à marche.

Leonardo DiCaprio hà participatu à a "March Clima"

Leonardo contru à a creazione di petra è gasu

I diurnalisti nantu à e so càmera si puderanu capisce DiCaprio ùn solu in u momentu di a processione, ma ancu in u principiu. L'attore hè quì à pusà vicinu à i pirsuni indigini di u Statu di Washington, chì anu vistutu ind'i indipendente indi. In manu di Leonardo hà statu un segnu cù a scrizzione "U cambiamentu climatu hè una rialità". In più di cartelli cù diversi inscrichi, chì anu visibile da sempre à i participanti di a prucessione, i dimostrani hanu scritta diversi slogan:

"E persone, avemu a prutezzione di u nostru pianeta!", "Nazione di pruduzzioni di gasu è di gaso!", "Nimu à i chjappi!", "L'energia rinnuvevule salvarà l'umanità" è assai altri.

Doppu chì l'eventu era annantu, DiCaprio hà participatu in a sedia di cunfurmazione cù i marchers. Tuttavia, questu ùn era micca tutti, è Leo hà decisu di cunsulidà l'travagliu iniziatu à u so microblogu, scrivite un postu di stu cuntenutu:

"Aghju visitatu à u Washington street per affirmà tutti quelli chì per mè u statu di l'ambiente in u nostru pianeta hè assai impurtante. U populu di u Statu di Washington hà accettatu cum'è elli è hè un grand honor per mè. Tutte l'abitanti di a Terra avè bisognu à unificà per mantene un clima favorevoli. Avemu bisognu di pallà pezzi. U tempu hè ghjuntu! ".
Leonardo DiCaprio cun attivisti
Leghje ancu

Leonardo - zoccu peleur per a prisirvazioni di l'ambiente

U fattu chì DiCaprio ùn hè micca indiferente à l'ambientu fù cunnisciutu novu in u 1998, quandu l'attore hà urdinatu u fundatu di carità Leonardo DiCaprio Foundation. Dopu questu, Leonardo hà ripartitu intervene in diverse missioni per u salvamentu d'animali rari, è ancu participonu à manifestazioni dedicati à l'ambientu. In u 2016, hè statu publicatu un documentaliste cù Leo "A Salvardu pianificatu cù Leonardo DiCaprio", annunziate nantu à l'urrigazioni di u calunciu glubale chì hè principiatu. Durante a cursa di pre-elezzioni di u presidente di u presidente di u US, DiCaprio hà cunsideratu chì hà da u so cumbatte cù u candidatu presidenziale Donald Trump per parlà cun ellu di l'energia rinnuvevuli. Ghjudicate perchè oghje si trova in i Stati Uniti, u puliticu ùn ùn hà micca à sente assai à l'attuali, anchi u fattu chì ellu hà citedu assai esempi è provi di l'avvisibilità di aduprà una energia tali.