Cumu viaghjà cù un maritu senza vulutu?

A maiò parte di e cose chì creanu chì hè necessariu à casare per l'amore, è surtite, è parechji ùn pò micca arse à u so alma assaera. Ma puru succede chì, dopu un pocu di tempu dopu à u matrimoniu, a cunta spera per esse micca u "prìncipe" chì hà sunnatatu, è l'amore hà sparatu in un locu. È cumu esse - viaghjà cun una persona o furtuna ùn a parte cù u so maritu?

Hè bisognu à viglia cù una persona amata?

Alcune di e donne pò dicenu: "Viiu cù l'amori è ùn aghju avutu micca prublemu in questu", ma a maiò parte di sta situazione hè visti cum'è una catastrophe. È pò esse cumpresi, ùn tutti ùn sia capaci di truvà aligria in u matrimoniu micca vulutu. In ogni casu, per parechji fimmini, un divorziu per a mancanza di sentimenti hè inacceptable, hè cunsideratu cum'è un ultimu vacanza. Per dì "u divorziu, perchè ùn aghju micca" pudete à pagà una donna assai autònoma è autentificata. E donne in a majuranza cuntinueghjanu à vive cù u maritu, suffrenza senza a mancanza di sentimenti.

Ma hè sempre impurtante per esse cumu si valite a vive cù l'ughjettu è quandu puderete ritite à u metudu estremu di divorziu.

U primu a mente sò casi chì u sposu hè in cattività di l'alcoolismu, di l'addiction di droga, di u ghjocu o di malatie mentali seria. I riligenti di l'omu di accettà l'aiuta fa tutti l'sforzi di a donna di più cura è pacienza, inutile. L'omicidi in a famiglia hè ancu un gran problema è spessu l'unicu cosa chì si pò esse fattu in questu casu hè di corse cum'è questu. Ma ci sò parechje quandu ci sò apparentamenti senza ragioni evidenti per esciuti, è a donna cuntinua u sustegnu u matrimoniu per via di i zitelli, pensendu chì avè bisognu di u patri. Naturalment, u pani natru hè megliu cà l'unità di l'altri, ma micca in u casu quandu ùn ci hè nisun harmu trà i cagiuni. Sì i pesti è scandali sò cumuni, u zitellu avè cultivatu in una famiglia incomplete, u divorziu esse furnitu di u fattore di tensione, è a desmontura di a famiglia disturba a so psique di ogni ghjornu.

Hè ancu spessu u casu chì una donna hà sempre a soffre in u matrimoniu, teme à a cundanna di i amichi è di l'amici. Questu hè particularmente cusì per i cità petite, in chì nimu ci preoccupa u spirituali tormentu di una donna chì ùn cunnosci micca cumu viaghjà cù u so amatu sposu. Di solitu in elli u divorziu hè trattatu solu per perduli o cammelli nisa, l'opzione "ùn hà cuncipitu i caratteri" cun locura di locali ùn hè micca cunzidiratu. In questu casu, pudete cunsiglià una sola cosa - un divorziu, perchè vi vanu à voi stessu, è se turnate a vostra regula in u vostru maritu, ùn hè micca chì l'opinione publica deve esse un factor di cuntrollu.

Cumu si vede cù un omu micca amatu?

In più di l'altitudine, ci sò situazione freqüente chì una donna hè felicitu per annunzià relazioni, ma ùn pò micca per via di a dependenza à a materia o di i termini emotivi. E se a tali dependenza ùn si pò esse supranviuta, ùn deve esse cumprendi cumu viaghjà cù un maritu senza vulutu.

Ùn hè micca sicretu chì e donne sò più criaturi emutivu, è l'amore pò avè parechje sfarenti sfumature - da pietà à odià. A cosa più chjaru hè di cumprenda è d'accetta, ma se ùn ci hè nunda di similari a vista, ci vole à circà d'altra volta di sta situazione. Una suluzione viulenza à u prublema serà un tentativu di minimizzà a cumunicazione cù u cuniatura. Pudete fate questu in parechni mane - dà dedicatu à u travagliu, i zitelli, truvate un hobby interessanti, pruvà à diventà Un amatori exempla, in relazione a l'affari di l'internu, cumu travaglià. Ci hè parechje modi è tutti quelli sò fattibili, ma solu s'è senti u pudere di fà a so ammace l'attitudine in cunversione à u cunjetu, facendu per esse affattu è cura. E ideale, avete bisognu di parlà francamente cù u vostru maritu, e ragiuni di partenarii vi permettenu micca di avè qualchissimu illusione è per ùn mancu esse riflicte à e cose cuncrittu eccessivu è esse liberu di sè stessu.

Ma sempre, sè ùn vi vanu cù unloved intouchable, hè megliu esse, senza trattamentu di ogni tipu di dependenza. U modu di pudè esse truvatu sempre, cumu dicenu - ci sò un milla d'opportunità, se ci hè un desirmindu, è ci hè una massa di scusi s'ellu ùn hè micca un desideriu.