Village of Raska Gora


U paisolu di Raska Gora hè di u municipu di Mostar , chì hè a siconda più grande di Bosnie-Herzégovine . U charmu particulari di stu locu ghjaci in a natura pristina pristina è culore di u settore.

U stabilimentu hà un gran numaru di abitanti. Sicondu l'ultimu censimentu di populazione realizatu in u 1991 in Bosnie-Herzégovine, ci sò solu 236 persone. A cumuzzioni etnica di a pupulazione hè heterogeneia è cunsiste in Croati in u numaru di 138 persone è serbi in u numiru di 98 persone.

In a vicinanza immediata di u paese, a stazione di u centru di u Salakowiec fù calculata. U so propiu hè di furnisce a pupulazione è l'imprese industriale di Bosnia cù l'energia elettrica. Ma u prugressu, cù tutti i so vantaghji, hà avutu un impattu nantu à a bellezza naturale. Una volta in questa zona era un paisolu di Vita. Ma avia deve esse distruttu in cunnessione cù a custruzzione di sta facilità grande. I residenti fùbbenu risistuti in altre località, è u territoriu divintò casi abbastanza. Per questu locu, vicinu à u paesi di Rashka Gora, u trenu si ferma.

Attrazioni à Raska Gora

L'aria chì circundava u paese hè assai pintorevicu, grazi à i risorsi naturali è l'abbundanza di verdura. Per i turisti, hè stata interessante per visità i seguenti posti:

Cumu passu à u paesi di Raska Gora?

U locu di u paese hè a costa di u fiumu principali di Bosnie-Herzégovine - Neretva . Comu riferimentu, l'ustazione di u centru di u Salakowiec si usa. Hè situatu à circa 17 km da a cità di Mostar upstream. Per quessa, i turisti anu da primu allughjà di viaghjà à Mostar , chì ponu arrivà da ogni cità in u paese in autobus o trene. Se u viaghju hè di Sarajevo , piglià circa 2,5 ori.