Street Fashion 2013

Donna di moda di a strada - una ghjovana hè cambia assai: oghje rigala una cosa, è dumani - altrò. Oghje hè un bagnu stupidu, è dumane hè una donna di a cità eleganti. Ma per questa imprevisibilità avemu adore, perchè ci permette, i zitelli, ogni ghjornu per creà una nova imatge - brillanti è interessanti è, à u stessu tempu, sempre elegante è unicu. Dunque, avemu vistu quale una bella moda hà preparatu per noi cum'è a tendenza principali di a nova stagione.

Invernu modèliu

U stile di strada di u 2013 hà fattu a so gustu più piacevule cù un spaziu sportiu. Ma, siccomu a variabilità di u so sangue, eleganti cù fiancelli feminini ùn hè micca strangitu per ellu. Allora, a moda di l'invernu d'u 2013 accaduta un doppiu ghjocu, offre, in una banda, bracciale, elegante capo è chloe, supplementate da stivali cù tacchi è tappini voluminoso, è di l'altre - capelli d'ove di pappagallo, veloce.

Un dettu indisprensibili chì decoranu ogni una di queste imagine hè una larga bufaline chjucca. Per ellu stessu, snood hè un accessu abbastante chjappi, cusì per fà u vostru stile di strada in l'invernu 2013 ùn diventà micca u listessu - adornate u cèmpiti cù u broche originale.

Summer in tendenza

Stampa di moda primavera-estiu 2013 cunsigliere à e donne di moda per aghjurnà u vestitore cun l'acquistu di un capeddu di primavera o mantellu. I mudelli topici in sta staggione saranu sparghjenu i capanni da l'alpaca è a cachemire. Ùn passaghju in modu nutatu in i gira di città grisa per aiutà è un mantellu cun leopardo. Per creà una scelta più oroggiosa, sceglie chjappi di coletta o chaises, decorate cù totusori di buttoni, rivets, spine o ricami. Un bonu aghjuntu à elli saranu ghjunti scurciati è ghjuchjenu i jeans. Eppuru, sè vo vulete dilurisce u vestitori cun un vestimentu pruduttivu sucietà, vi tocca à pensà à cumprà un vestitu novu. Modu di a strada 2013 vistimenti. Eppuru, cum'è sempre. Particularmente à a so piaciute sò mudelli in u stilu di Lady Like, chì puderanu abbiusariate micca qualsiasi fuzzoli in a figura, affissendu fine a so dignità. Sceglite un vestitu spettaculativu aiutà à e donne di moda da a capitale mundiale di moda - Parighji. Fighjulanu elli, capisci chì a moda di a strada di Parigi 2013 hè, prima di tutti, culori brillanti è stampati interessanti: fiori, geomitria, farfalle. A strada, u prublemu di a stagione primavera è estiu hè giallu, chì vene nantu à i tacchi di biancu, nìvuru, beige è russu.

Determinazione impurtante

A moda di a strada 2013 anu annunziatu l'estate l'u megliu à u mumentu per scunfighja l'altri micca solu cù l'outruzzi imprezzari, ma ancu accessori bè è eleganti. I gioielli massivi, ghjudiziati cù strisce di capelli, tagghii, bufalini ou scarpi stu veranu sò solu benvenuti. Ma u principale chì e zitelli chì anu versed in moda avissimu quantunmente attenti sò sacchetti e scarpi. Moda di a moda di a righjoni di u 2013 sò stati disposti direttamente nantu à i prestiti: unu di elli pusseda pratica "ballet" di ballet, u seccu hè impauritu cù un mantellu eleganti nantu à u fioru, è ancu di più - i stivali d'istivi è stivelli sò orgogliu fussiliati. I mudelli più modi di sta staggione sò mudelli cù un dobrannu stace è u piuvale, una forma nurmale di punta è u taccu, per esempiu, di u cori, è ancu decoratu cù focu di mura è legno. À a punta di a pupularità di a strata, seranu slippers-flip flops cun tacchi altive è i so parenti più vicinu - sneakers sul sobre un timore o una falce, sandali-goti è tuttu, senza essezione, mudelli nantu à falce. A moda strada 2013 sacchetti prefete piace voltezza è spaziale. I principali di "donne di moda" seranu grandi sacchetti rectangular o quadratelli cù manichi chjuchi, decurati cù peddi, bordati o catene. In quantu à a paleta di culore, in i sacchetti di moda è i scarpi di sfumature arricani - giallu, rosa, verde, anche chì i stretchi strette strette blanche è biancu è delicatu hè ancu listesse.