Culle Summer 2014

Eghjettini di stili chì sò sempre stati cunsiderati cum'è a rappresentanza più brillanti di e fantasìstici più attenti è solu solu solu di designe, è i mudelli di moda di u 2014 ùn eranu micca eccezzioni. In ogni modu, sta stagione, in più di bellezza è unicu, i modelli di moda anu decisu di centru di l'attinzioni à a cunsulazione. Comu a nostra parere, hè una decisione curretta bè, perchè ogni modista di u fashionista hà cunfirmatu chì chjamà i capelli chjappi o altre intricate tacchi in u calore calore calore ùn hè micca cusì cumu è ancu periculoso. Di sicuru, sta tendenza di 2014 ùn significa micca l'assenza assoluta di i scarpi di stivali di i stile cù i tacchi, ma hè megliu di abbandunà per avvenimenti festivi è di a vita di l'annuncia per dà preferenza à e opere pratiche chì ancu ùn anu micca micca di feminità.

Opzioni variabili per u calzate d'estivi senza punte in 2014

U nostru ghjocu principalu per l'olii d'istati per i femini in 2014 hè stata occupata da sandali è sandali in a bassa velocità. Cridilu à mè, ci hè moltu à sceglie, cum'è a moda 2014 pruponi l'olii d'istati à bassa valezza in parechji culori, cù sbaddi tagghiati è sfondati, cù una decorazione urigginale in forma di archi, stile, strisce, stante. I prudutti sò fatti in tutti struzzioni, per esempiu, mudelli grechi antichi o cordoni di ciclisti sò assai populari questa stagione è certamenti truvà e so fanelli.

Comu una alternativa degne à un talone - una falce , cum'è ùn hè micca in u dumandatu cum'è un vestitu di moda di u veranu di u 2014. E questu hè un fenomenu cumprendi bè, secondu chì l'stile di i scarpi di u veranu di u 2014 dispostanu comodità è comodità. Inoltre, questi mudeli sò universali per a festa è a vita di u ghjornu, sali di sguillà l'elegà di e gammi è a crescita di u crescita di vista, è di sceglienu un vistitu per quelli sapori ùn saranu micca difficiuli.

L'altru opzione per i scarpe di l'omi di u mare in u 2014, pudete cunsiglià i scarpi di ballet. Stu mudellu ùn sia fora di moda per un bellu pezzu, per via di a so praticità è di l'apparenza eleganti, è hà diventatu una parti integrale di u vestitori di a donna. In questa stagione, i diseggiani di dicisioni di aghjunghje nuvelli accenti à u stilu classicu. Per esempiu, vene una cuttùna rossu prima in u tobuscu. I prudutti di ballet di moda si ponu attuale un morsu finitu o ronde, è sò realizati cù diversi culori.

L'estiu hè un momentu per i vacanze è l'attività di l'alte, per quessa hè simplificatu micca dispensa cun un paru di panne di vapeur. Andendu à a spiaghja, pudete prifiriu i slippers eleganti è belli, per esempiu in u stilu di minimalismu, chì sò dunchi unle è un strisu di pelletteria. Comu opzione, per una persone extravagante, sò cuddetti chjappi incù diversi chaglii, stivaletti, perle, straps farà. Iè, è ciuriscenu cù una correa in forma di T, ùn hè micca definitu micca superfluvule in u vestitori d'istati.

Idei originali per l'estiu

Se ùn avete micca scuntate i richieste di u codice di vestitariu di l' uttene , fate cura à i scogi d'estiu. Cù successu, pudete assicurà cunglini di parechji vestiti, è spettaculari l'originalità circondumente di l'imaghjina creata.

E stivali ùn ponu micca interessu, stu mudellu hè presentatu in i cullezzione di a moda in a parti "tuttu hè novu - ben esquecido anticu". In ogni casu, i buttigli d'istate in u 2014 anu adattatu à e cundizioni climatichi. Sò rapprisintati da e tessuti è perforati, u sughjettu specialu hè colpi nantu à lacing, chì hè presente in quasi tutti i mudelli.

Per quelli chì vòlenu per qualcosa unicu è originale, i diseggiani facianu una sorpresa - stivali d'istivi. Un risu in univocumentu di a staghjoni sò botilioni cù un tessulu trasluzente o imitatu u cordone cima.

Ovveramente, a diversità di i scarpi di l'estiu di u 2014 amaze l'imaginazione di ogni donna. U principalu quandu ùn scurdate micca di scurdà per apprezzà u scarpareghja cù u vestitu di l'imaghjini, è cunfirmate e caratteristiche individuali.