Pasqua pè i zitelli

Quasi ogni famiglia celebra a Pasqua. Dopu tuttu, questa festa di primavera hà assai razzii antichi è, grazia à u so cuncepimentu speciali, hè ideale per introdusà u zitellu à i fundamenti di a cultura spirituale. Dunque, parlemu di cumu per dilla à i zitelli per Pasqua, perch'elli si sinceramente amare stu ghjornu momentu è sò imbuvisati cù l'ambienti chì affirmanu a vita.

Chì avete bisognu di sapè à u vostru zitellu annantu à a festa?

A Pasqua per i zitelli hè troppu pasticciosi, ova di culore è congratulations cun alive. Ma questa festa hà un significatu profundo. A cumpagnia di i genitori hè di aiutà à u figliolu o a figliola, rializeghja è acquistà cù a tradizione cristiana più impurtante , chì, in u futuru, avarà un impacte tangibule in a furmazione di a personalità di u zitellu.

A Pasqua per i zitelli hè diventata per elli una data speciali, parlendu cù i zitelli nantu à a storia è l'essenza di a vacanze hè vitale. Ci vole mencitallu e seguenti fatti:

Per tutti i cristiani, Pasqua hè unu di i ghjorni più impurtanti di l'annu. U so altru nome hè a Resurrección di Cristu. U Figliolu di Diu, Ghjesù Cristu, hè statu crucifissu in cruciute per a redenzione di i peccati umani, ma trè ghjorni dopu resuscitava. E succorsu solu di Pasqua. Per quessa, ogni annu nantu à u Dumenu Bright hà celebremu a vittoria di u bè nantu à u malu è u lume nantu à a bughjura, è sapemu chì, grazia à a fece di Ghjesù, Diu parduneghja ogni peccatu se sincerely a penitenza è purificatu l'anima. A so storia di a Pasqua di Cristu pò esse fillosa i zitelli, se l'avete daveru fascinante è di ispirazioni.

Spiegà à u foglie chì in quellu ghjornu tutti sò felice nantu à a risurrezzione di u Figliolu di Diu, chì poi hà ascendutu à u celu, è à questu ghjornu ci pruteghja da tuttu u male. Cusì, ghjè accettatu per noi in Pasqua per salute "Crist hè risurtu" è à sente in risponde "Veramente risuscitu". Sta tradizione originate in u tempu di u Imperu Rumanu. L'imperatore Tiberiu ùn hà micca cridutu à Maria Magdalene quand'ellu hà purtatu a nutizia chì Cristu avia vinutu à a vita, è dicenu chì un oliu di gallina diventerà virtuali da questu avvenimentu passava. È à u listessu tempu u ovu in i mani di a donna hà acquistatu un tonu rougesanu, è l'Emperador ricucitu cresce in u putere di Diu.

A Pasqua, ghjè accustatu à assiste à a chjesa, cù u serviziu di night, per espresà à Diu u nostru amori è gratitude per l'esurtazione di i nostri piccati.

A participazione di i zitelli in a preparazione di u vacanze

A preparazione per a Pasqua cù i zitelli hè assai impurtante: perchè pudè megliu capiscenu l'impurtanza di sta data significativa. Chì u to figliolu fate u seguente:

Gote da gripu di gotee

Propri u nostru finestra.

L'aceddi avè cantatu felice,

In una visita, Pasqua veni à noi.