U ghjornu forestale internaziunale

Quantu piacevule quarchi vota per truvà in un boscu verdu, in asprazione di l'aria fresca saturada cù l'aromu di u furmatu è l'arbe di lignu, per sèntenu i cunsiglii di l'arburi chì sussuranu entre elli, chì traspurtonu da a chjera, surtenu i raghji di u sole. Fascineghja semplice, faci sfruttà tuttu ciò è immerse in u mondu di a natura.

U boscu hè a ricchezza di a nostra Terra sana, chinu di vita. Grazie à questu u clima hè furmatu, l'oxigenu si prisenta, e emissioni danniggiati sò distrutte. Ma, sfurtunatamenti, l'area di piantazione verde di u mondu hè di dimissioni annu. Sicondu experti, in l'ultimi 10 mila anni, 26 milioni di metri quadrati di terra fù distrutta da l'omu. km di boschi.

Per pudè influenzà dinò a cuscenza di e persone è di priservà i "pulmoni" di a nostra natura, un vacanze specie hà statu proclamatu - Day Forest International. Sicondu experti, 1,5 grammi di boschi pristine scumpressinu nantu à a Terra per ogni seconda. Questu pò esse spiegatu cum'è aumentu u numaru di i persone chì cunverta u territoriu forestale à i bè i bisogni umani A tali reduczione di l'ecosistema forestali pò prupone à i prucessi irreversibile è sfavugati in l'ambienti naturali, chì avaranu l'affettu negativu di a vita umana. Quantu l'oghje in u mondu pruvate risolve stu prublema, avemu dicu in u nostru articulu.

U ghjornu forestale internaziunale

Per a prima volta questa festa sona comu un pianu ufficiale per a prutezzione di i boschi in u 1971. In u 23rdimu congruamentu di l'Assemblea Generale di l'ONU nantu à l'iniziativa di a Confederazione Agriculturali europea è u supportu di l'altre organisazione agricole, fù decisu di firmà un decretu in u ghjornu di u Natale di u Foru chì fù numinatu u 20 di marzu o 21. Hè in questu ghjorni in l'Emiisfùriscia sittintriunali di a Terra hè questu l'equinoskulu di primavera, è in l'Emisferu Stellenerale - u vaghjime.

U propiu è l'ughjettivu di i ghjovani ghjoveli è per informà à u publicu nantu à l'impurtanza di e fureste in a vita di a pupulazione tutta di u pianeta, mantene in a so pristine condition, pruteggiante mètudi, cura di spazi verdi è u usu razzjonali di elli cum'è materia prima.

À questu ghjornu, tutti i stati membri in Nazzjonijiet Uniti cuntenenu avvenimenti speciale per u ghjornu di u boscu, chì si cuncense nantu à a prutezione di prutezzione è di rinvivimentu foresta. 20 o u 21 di marzu di tutti i tipi di esporzioni, azzioni, cuncorsi, mobili rapidi è e campai di santezza di novi arburi sò disposti. Comu u risultatu di attruvarru a pupulazione, l'auturizazione lucale in i paesi, una pulitica deliberata di afforestazione è di fureste hè attivamente perseguita.

U ghjornu in tutta Russia

Per a Federazione Russa, questa festa hè particularmente impurtante, perchè in u so territoriu sò literalment un quintu di tutte e fureste di u mondu è quasi a listessa cantata di l'armatura di u mondu di u mondu. A data di u ghjornu di u furesta in Russia ùn hè micca esposta in fine, perchè si celebranu l'alimenti u secondu u secondu di u maghju à u maghju, è in volte per un'està cundizioni climatichi sfavore, alles activités duie postponé. Per a prima volta, i Russi cilibraru questu vacanze annantu à u 14 di maghju in u 2011, quandu era una accionu per pruduce l'arbureti. In u risultatu, nantu à 7 g di a terra, vuluntarii di 60 regione di u paese hà postu 25 mesi di piantini. Dopu à u travagliu fattu, u guvernu di a Federazione Russa dicidi di mantene un annu di u pianificazione annu alluviale.

U piantaggerevuli à a Russia sò una ricchezza naziunalità vera. Hà una gran accatta micca solu per u sviluppu di l'ecunumia, chì hè una fonte di materie prima, ma ancu à u sviluppu di a biosfera, postu chì hè unu di i so cumpunenti più impurtanti. Tutti issi dispusitoghji determinanu e cundizioni di a vita nantu à u territoriu di l'statu è in tutta a Terra, per quessa chì a nazione hà da esse cura di elli per elli, stanu à seguità è fugliate i furesteri cù novi muddi.