Fur Coat Mink

A forma di a "croce" hà una manera interessanti di costura. Sicondu a tecnulugia, i pesti di u pelle sò stati orizontali parallella cù l'altri. Certi disinfettori sò sperimentati cù sguazzionatu è diprezzate solu una parte di u pruduttu, per esempiu manichi, incusciate, cuttura o cima di u pilatu di u pilatu, cù strixxi paralelli.

Dopu à i peculiarità di sguassà, una piccula «cresta» pò esse formate nantu di u spinu, chì in altri mudelli ùn hè assenti. A causa di l'stile pocu, u prezzu di capelli di viscose cù tagliuli di crescita hè moltu più altu ch'è per mudili convenciali senza un mudellu di relief.

U cappellu di u pilatu pò esse cun un capuzzu o viceversa per avè un colpu. Ci hè parechje variazioni di u largu. Allora, ghjovani ghjovani moderni avvintenceranu un mantellu di pilatu di viscose curatu, è e donne più vechju portanu un capru di pilatu chì hè quantu à u ghjinochju o più bassu.

Culore di pilure di pilami

A paleta di furza di viscose naturali include una larga scatula di sfarenti sfumature: di culori peramuni, biancu è pastelu à varii sfarenti, saporfichi, ricchi toni marroni è sfumezi negli.

Sicondu u pitzi prevalenti, hè pussibule classificà u so capeddu minore in color. Quì sò prisentati:

  1. Luiggi grisa mink fur coat cross. Personalizes "bellezza friddi". A so lussusa face suntuosa in u sughjettu di u culore cadutu, è intricciali strippi intrecciate scentate a bellezza di fur naturali. U viscuvulu biancu hè in paleta di pare: "sapphire", "perle", "silvery blue", "topaz".
  2. Viscosa bianca, pilatu di pilami. A diversità di l'altri sfumaturi, u viscosa bianca ùn hà micca transitu di color, perchè u tatu di u pruduttu hà un culore di un culore. I sperti chì l 'alcune persone di u pastellu è u culore biancu pò esse ghjucousu. Questu avissi da esse cunsideratu à compra un capo di pelle.
  3. Marrone, mink, pilatu, pilatu. Stu viscuvulu hè u più cumuni. Hè assicurata chì ùn sarà micca tinghija o tratatu cù qualchi sustanzi chimichi forti chì scordanu a pelle per più culore. U viscuvatu hè in l'ombra di "walnut", "mahogany" è "scanglau".
  4. Bisazza negra viscotta di pilami . Hè cunsideratu u più caru di tutti quelli presentati in assortiment di capelli di pelle. In a lingua prufessiunale, u culore nìvuru di a notte hè chjamatu "scanball". In fattu, una tale hè una sfarenza di chocolatare chjaru, chì brilla in u sole di suli. Per a costura, ci sò skati di viscosa scandinavi.

L'assortiment includenu ancu capelli minchi. A maiò spessu, i manifatturi sò tintu di sguillà u so culore naturale, ma di qualchì parechji pezze di qualità pobuna pittura in un coloru nòbbili, allughjenu per pezzi di prima famiglia. Hè per quessa chì quandu sceglite u pilatu di furna da una pezza naturali duvete esse moltu cura è inserite cù cura di fur color.

Forme di capelli cut cross

I disintegratori moderni spessu pruvucenu cù a "croce", dà cunsiglii inusual. Questu hè fatta cunduce e cilesti di pilure diverse culori, per esempiu, micca cut and shorn, di sfarenti sfumature. U visu di u viscoso di u viscosa traslutanu in i cullezzione di Chanel, Dior è Versace.

I stili cchiù cumuni di capelli di pelle sò:

  1. Butterfly. L'stile hè medium in longitude, cù mani sas tridimensionale è flared from the chest.
  2. Annu. Un capeddu minore transversu fitted cun cappuccino , flared from the waist.
  3. Cliupatra. Un articulu trapeziale cù inserti nantu à u ciuchju è e manichi.
  4. Fur coat. Questu hè un capeddu longu è currettu, chì hè spessu preferitu per e donne adulte.

Prima di cumprà un capo di pelle, avete bisognu di cunsiderà chì unipochi ampiezza a figura è pò fà fatta. I Crosi sò più adattati per i ghjuvani ghjuvani.