Perchè ùn hè impussibile di metta li zitelli à 6 mesi?

Da u principiu di u vostru babbu face rende felici cù i vostri rializazioni. Eccu cumandonu per a prima volta, hà amparatu u so dete cù u so pugnu, vultatu. I Successi pò esse chjucu è più significativu, ma in ogni casu si vedi tuttu è aspittà per novi.

Molti mariti sapemu chì, da l'età di sei mesi, u zitellu poni migliurà à sughjiri. A acquistà din l'habilità permette à u zitellu a furtuna di vedende, vede u mondu in un novu modu, perchè in una pusizione verticale hè assai più còmicu. U momentu quandu un zitellu ampara à pusà per quì hè l'ora di novi scuperti, a fanta stadiu di u sviluppu. Hè per quale qualchissia parechje volenu aiutà u babbu in questu. Aghja in mente chì un zitellu ùn hè micca listatu per una nova sapori, ancu s'ellu hè già sei mesi. U fattu hè chì tutti i zitelli sviluppani diffirenti, è a currispondenza di età per una certa skill hè adupratu.

Perchè ùn mette i zitelli?

Allora, u zitellu era sei mesi. Ma ùn hà micca amparatu à pusà per esse, è una mamma cu carica voli aiutà à acquistà sta sapè. Scupremu da i pediatrici nantu à quì hè pussibule mette una zitella in 6 mesi, si ella ùn sapia micca cumu fà. U zitellu sviluppanu cù tariffi differenti. Qualchidunu pò avè micca avè mancu un sistema musculoskeletore da l'età di sei mesi. In questu casu, u primu pianu secarà esce per i pezziuni à u zitellu, perchè A carica nantu à u so scheletru, in particulari i spine, serà forte. Questa pò riesce à più di disabiltą di sviluppu.

A risposta à a quistione di perchè ùn hè impussibile per i zitelli chì si sò piantati finu à 6 mesi hè chì per elli u furzà di questu avvene amenace ancu a cecchette di u cervice deguttu un corpu di travagliu di più, è in u futuru - difficultà cù l'embarazo. Cusì, avete esse steghjati finu à chì u zitellu hè prestu - vi cuntene.

À u primu sarà tentativi inseguri, u zitellu pò falà à una parte, à pocu tempu acquistà un attaque è u mo figliolu apprendu à cuntinuà cunfidendu. Prima di sta succorsu, i genitori necessanu pacienza è intelligenza.

Dopu chì avete amparatu picchì i fimmineddi ùn deve esse postu prima, parlanu di cumu a mamma puderia aiutà à rinfurzà i musculi di u babbu, cumu fà preparà un zitellu per truvà a so ghjustizia longa vita. U megliu esercitu per questu quì hè l'arragginatu nantu à i vostri punteggio: u zitellu s'impera forti in i dete grandi di mamma, chì in ghjudiziu u pugnu di u zitellu è a piglia un spedizione da a pusizione propensione. Avete bisognu di cumincià cù picculi fianchi è lentamente, ùn permettenu micca sti classi à moviri versu scalpi verticali, perchè i zitelli, in particulari i fimmineddi, ùn pò micca esse misu nantu à 6 mesi. Eincezii ci deve piace u zitellu è ùn ùn sia micca pisu à ella. In più per rinfurzà u sistema musculoskeletu, aiutà à u massaggio.