Prestu in matina per i principianti

A ghjente volte à a fede in parechji età, è ghjè quella chì hè questu quandu una persona cerca di cunsulazione o aiutà. Appeazioni à Diu si trovanu attraversu a lettura di i testi di preghiera, chì anu un significatu profundo. Ogni ghjornu elabureghja per a persona diverse prucessi, alte ups. Per ùn avè sentido frustratu è micca di fà parechji affare, hè impurtante per esse prutezzione di e Forzi più Alto.

U so ghjornu, sicondu a liggi di l'Ortodoxizia, ghjè accettatu per cumincià cù a preghiera di a matina. Hè aiuta à intruduce in u modu bellu, sia benedizzione è sustegnu. E persone chì anu ricivutu pocu à a fede, hè impurtante impurtante di navigà in e canonichi di a chjesa esistenti.

Reguli di e preghjudizii matinu per i principianti

A data, ci sò parechieri ore chì vi valenu a scelta di secondu e circustanzi. A primu e più impurtante hè a rinunzata di Satanassu . Ùn ci hè micca una regule stritta per leghje i testi di preghiera è spiritu spirituale hè più impurtante. Duranti a cunversione à Diu, u credevule vole esse calmu, ùn avè micca sappiutu nè qualchì sentimentu negativu è ùn pinsate micca di qualcosa solu di u Signore. Solu grazii à a fede sincerea pudemu esse espertu chì i Cumpagnia Ettore serebanu a preghiera è rispundenu à questu. I rigioni di a matina per a pronunzia di a preghiera sò assai semprici: prima avete lavavvi è vistutu cù una ropa decent. Hè megliu d'affruntà à Diu mentre hè solu, per chì nunda pò interferisce è distraisce. Avete bisognu di leghje a preghiera prima di l'imaghjera, avè prisedutu di una candella chjara o un lampu vicinu à questu. Pudete amparà u testu da core, ma per i principianti hè difficiule, perchè l'usu di i libri. Prima di leghje u testu di a preghiera, hè bisognu à ringraziari a Ddiu chì l'anurizonte hà caminatu bè, è poi, pudete dì una preghiera per l'ore per i principianti, è u testu di u culligatu d'impiegà hè stallatu:

"Signore Ghjesù Cristu, Figliolu di Diu, aghju pietà di mè un piccatore".

Ùn sottestimanu sta preghiera cari, chì hà un tremente poder. Ùn si leghje micca solu in a mane dopu, ma ancu per annunzià a casa o per qualsiasi avvene rispunsevuli. Pudete turnà à Diu in i vostri paroli, dicendu à ciò chì hè nantu à a vostra mente, chì sò l'uggetti è i desira. Trattamentu sinceru vi permettenu di liberà a carica è intime in una bona onda.

Oghje pò ancu esse pronunzianu in a chjesa chì duverebbe esse senza l'esse chjappu, sta regula ùn hè micca applicà à i malati. Hè vale a cura nantu à a robba, perchè una donna hà duvuta una falda longa è una coperazione cù un figliu. Intruducendu u tèmpiu, avete travagliatu trè volte è arcu.

U pricatu di a mamma "U nostru Patronu" hè ideali per indirizzà à Diu, in u tèmpiu è in casa, in generale, hè cunsideratu universale. Oghje sta preghiera, una persona, cum'è si pagava tribute à i Pirmimi Eteri, mandendu li dettu per parmettini di esce statu è hà datu un ghjornu più di a vita. E persone chì anu turnatu à a fede, vale avermente infurmatu chì pudete leghje ancu in i mumenti difficili di a vita, quandu avete bisognu d'aiutu è aiutà. U testu di a preghiera hè stata manera:

Ogni parsona hà un angellu guardianu chì hè vicinu è aiuta per trattà cù diffarenti prublemi. Pudete indirizzà cù e diverse quistioni. Ci hè una preghiera nantu à a matina specie pè l'anzianu guardi, chì deve esse leghjite per ringrazziari, dumandate u perdonu è ricivete a prutezzione. U testu di sta preghiera hè dinò:

"U santu ànghjulu, aspittendu u mo ànima è una vita passioni,

Ùn lasciate micca più menu di un piccatu, perch'ellu falà da a mio incontinenza.

Ùn aghju micca u locu à u dimoni iniquu possu di mè, da a viulenza di u corpu mortali;

Furtificate l'adversariu è a mo manu finta è mi dimostra à a via di a salvezza.

Ella, u Santu Angelu di Diu, u tutore è u protettore di a mio ànima maleada è u corpu

Perdà tutti, cù tuttu u male chì hè stata offisa tutti i ghjorni di a me belly,

E si qualchidunu di quelli chì anu fattu piccatu in questa noite caduta, mi cuparti in questu ghjornu,

è mantenite da tutte e tentazione contru ella,

Sì, in no way iò odi l'odiu,

è preca per me per u Signore, affinch'ellu mi stabiliscerete in a so pacienza,

è u servitore di a so bontu serà degnu di vede.

Amen ".

Una altra prichera potente chì pò esse leghjite in a mattina hè di u Spìritu Santu. Stu testu di antica pricidenza hè difficiulve di percive, ma hè efficaci. Ùn pudite leghje micca solu in a mattina, ma prima di manghjà. U testu di a preghiera hè stata manera:

"U Rè di u celu, u Cumpratura, l'ànima di a Verità, Quellu chì si spende e cumprità tutti, u tesoru di u bonu è a vita di u Gattivu, venite è si stabilisce in noi, è pulisce di ogni brutissimu, è salvate, Beatu, e nostre ànima".