Mezi nonverbalu di cumunicazione

U nostru corpu pò dì à quantità assai di e cose, perchè dinò aghjunghjenu i signali, cumu cù l'aiutu di a cumunione verbale (verbal). Sicondu a ricerca, a lingua di u nostru corbu cù un 70% di tutta l'infurmazioni trametta à u nostru interlucutore. No verbal means de cumunicazione pò aiutà, o ancu vice versa, alluntanà da l'interlocutore, anche u rispettu di l'etiqueta etichetta. Dopu tuttu, un verbsi nonverbalu ponu vede l'interlucutore u nostru statu internu, l'attitudine in avanti

Modi nonverbal di cumunicazione trova a so espressione in espressioni faciale, a postura di l'omu, a so aspettu. Se pudete riesce per ricanuscià è entendre u compuliu subconsciousu di u vostru interlocutore, pudete dì chì vi puderete alcuni u più altu puntu di cumprendenza intruduce à trattà à e persone. Dopu tuttu, questa informazioni supplementu ci conta about expectation, intentions, qualità morale è persunale, l'intantu di persone in cumunioni.

Cunsiderate a classificazione esistenti di guideria.

Tipi di cumunicazione non verbal

  1. U cumpurtamentu taccu. Durante a cumunicazione, ogni persona usa i sfarenti tipichi di toccu toccu certi interlucutori. Ogni tuccatu havi un caratteru differenti è hà, diferenze di l'altri, significazione è efficace. Stu tipu di cumunicazione hè cundiviale diventata in: rituali, prufessiunale, amatori è amici. Ogni tipu di toccu toccu è usatu da una persona per valurizà a cumunicazione o devenza. Hè necessariu piglià à cuntà, analizà i gestiti di questa spezie, chì in ogni cultura l'elementi non verbal anu diverse significazione semantica. Stu tipu di cumunicazione cumpressa: kissing, patting nantu à l'spalla o tornata, sta in lezioni.
  2. Kinesika. I capatoghji di a cumunicazione non verbalu sò chì a cumunità di gestiti, i movimenti corpu è l'espressioni faciale sò messaggi espresivu di cumunicazione. I principali elementi di sta tipu: veddi, espressioni faciale, gestiti, avè un urìsimu socioculturale, fisiulogicu. Hè nutate chì hè impurtante di vigilà a vostra cinesi, per esempiu, per i paisani. A cumunicazione non verbal, in quale l'esprissioni faciale sò sottu un cuntrollu speciale, ponu avè un grande impattu annantu à chì u vostru cliente fiscà a vostra proposizione o micca. Cinesi includenu: a durazione di l'aspettu, a so direzzione, a freccia di u cuntattu.
  3. Sensorichi. A rilazioni di ogni persone à l'interlocutore hè basatu in sensazioni, pubblicatu da i sensi: sensazione di gustu, corpu di u cumpagnu, u so calore, l'olfattu, u culore, i cumminzioni di sonu. Questa hè a basa per a lingua non verbal di cumunicazione cù questu interlocutore.
  4. Paraverbal communication. U ritmu, timbre di voce è intonazione utilizate da l'interlocutore o avete a trasmette l'eserenza, hà un impactu in a custruzione di cumunicazione non verbal.

A psicoluggìa di a cumunicazione nonverbalica hè un rolu impurtante per a custruisce a cunnessione cumunicazione di l'omu mudernu. A lingua corpu hè assai difficiule di cuntrullà. U psiculologu cunnisciutu Allan Pease hè cunsideratu u maestru di a lingua corpu. Dedicò parechji anni à u studiu di stu tipu di cumunicazione. Hè cunnuscitatu chì una persona hè capacitu per astringe dilettante a maiò di i so gestiti non verbal vicinu à l'adultu. U più impussìbule d'oculte a discrepanzia trà i sinjali di a lingua verbal è non verbal hè sopratuttu i zitelli.

A cumunicazione non verbal dà un gran beneficiu in u sviluppu di l'omu cum'è interlocutore interessante, per questu hè necessariu solu di studià i so posti, u so interlocutore.

Per esempiu, pruteggià a bocca cù a vostra manu mostra chì una persona hè stesa. À l'età, i ghjovani avè imparzatu u gestitu per rimpiazzà a tappa di a bocca invece di tuttu, cun quellu dite. Un scratching of the neck pudendu indicà a sicurezza di una persona.

Hè devi esse nutatu chì l'impurtanza di a cumunicazione nonverbalica hè bisognu di valutà senza separà ogni gestu, vale a analisà u cumpurtamentu di una persona, affidendu, among other things, in l'ambienti induve hè.