Cumu fà risparmià?

U rispettu è u ricunniscenza - hè quellu chì a maiò parte di a ghjente volenu, forsi. A sucetà, induve u sensu, participà in u prucessu di a furmazione di personalità. Hè impurtante per noi chì i pirsoni sò trattati è trattati da noi, chì anu participatu in a nostra vita. Parechje persone cunterna a quistione di divintà una persona rispettava. Leghjite più nantu à questu.

Perchè non sò micca rispittuosu?

L'attitudini di l'altri à a so persona stessu hè faciule per entendre. Neglicenza è indiferenza, irresponsabilità è chjosi displeziali in u so indirizzu - tutte sse tistimonieghja à a mancanza di rispettu. Ùn hè micca un sicretu per qualchissia chì qualcunu hè piacevule quandu a ghjente chì u circondu à sente cun ellu, mostrà benevolenza è interessu. Tali attitudine solu ponu esse earned by agisce. A persone sempre attente à ciò chì dicerete è fà, per parechji, u gradu di currispundenza di e vostre parolle à i atti hè impurtante. Quandu una persona si parlava di i so intenzioni, i scopi è i rializazioni, ma in a realtà ùn ùn hà micca fattu cumu cusì chì in a so vita, dopu à l'ochji di quellu chì u circondu, diventa un "sguardu" cumunu.

Se vulete guadagnà u rispettu, dighjà degni. Avè qualificatu in manifestazi "a voce" è a responsabilità in i so azzioni.

Ùn vi scurdate chì ùn hè impussibile per tutti chì sò "bè è dirittu". Assicurà rispettu per quelli chì sò veramente bonu per voi. Cosa da fà per rispittà u maritu? - Avete bisognu di cumincià cun sè stessu. I prublemi di ei preoccuparii ùn anu micca ellu in una "mancia" grisa, più com'è una piezzu d'internu in a casa. Appena interessante, impone in ogni attività. Fighjate in tuttu - in u cunfortu di casa, cum'è sposa è mamma. Interessate in tuttu ciò chì ùn cunnosci micca u ghjornu serà interessatu da voi è fate rispettu per tuttu ciò chì site.

Cumu si cumincià à rispittà?

U rispettu per ellu dumandassi a maiurezza di l'onestà è a sincerità. Pudete scunce ogni persona, ma micca sè stessu. Sè vo site indiati in a so vita ciò chì hè disprezzu o vargugnate, avemu bisognu di cumincià cù questu. Pruvate di scoloveri à e persone cù a qual ùn site micca cumportatu decente. Ritorna ciò chì avete struitu, cunfèsenu chì, per tantu, avete aghju turmentatu, penteu di ciò chì avete fattu.

Avete bisognu di sapè à perdone. Ricunnisciute i vostri sbagliati è i falluti, accettanu è dà una prumessa per migliurà è esse megliu. E più impurtante, qualunque parolla chì dùnanu, avete bisognu di mantene è rializà u scopu. Allora vi cumincià à rispittallu, perchè tù avete qualchissia un mutivu per questa.