Simbulu Lucky

In ogni casu, è quandu a ghjente di principià per interessa in esoteric è magic , tuttu fucile à una quistione - hè qualchissia un suggetu chì aiutaraghju à l'intornu à u retrughju cuntentu / gustu / sanatu / amatu, etc. Tutti aspittàvanu a felicità, ma, perchè, ùn pudemu esse felice 24 ore per ghjornu.

Ma ci sò quessi cose. Eccu sò simboli di furtuna, talismani, amuletini, chì, in primu, sò eseguiti in una forma specie (raffigurendu un certu magicu o cosa). E, sicondu, sò fatti da un spicializatu chì cullighja i talismani in l'energia più elevata di u Cosmos. Ci sò assai simboli di u zitellu è u dirittu, u matrimoniu è a fertilità, a salute è a bellezza in u mondu. E ùn anu micca apparechjate in u XX, è micca in u XXI seculu, ma in u Medievu, o ancu in l'antichità.

Ferrazza

Ferrura, cum'è un simbulu di furtuna, appareva in l'Anticu Egittu trà i populu cumuni. Quandu Faraone hà pruvucatu nantu à un cavallu armatu cù i so paesi, ùn ùn s'avvidava chì era purtatu i so sughjetti in furtuna senza precedente. I cavalli anu pussidutu a pruprietà di perdiri parighjinu in a strada di a ferra è a ferra ùn era micca simplice, ma oru. Di sicuru, a ferra era cunzidiratu una furtuna senza precedente.

In u Medievu, i ferru di ferru era ancu in Europa. Di sicuru, in a perseczione di i maghi, i nostri babbi ùn sò micca stati supersettiche. Ma l'infurmazioni sempre infestate: senza evenarlu, l'Europeani accuminciaru a sbarrazzà e ferraghju nantu à i muri, cum'è un talismanu. E in i paesi di parlatori in lussuria, sò stati chjappi incù "legs" in altizza simbulizante di a tina di fertilità, è in u restu di l'Auropa - "peri", perchè l'energia negativa di a casa si sdirassi.

Clover, four-leaf

Sicondu statistiche, ogni trè folla di clover hè di quattru. Trè tremate hè un simbulu eccezziunalmenti uccidintali di a furtuna, è a sola sorta hè quellu chì l'hà truvatu per accidente. Sicondu a legenda, ogni pezzu di a quattru foglia simbolica di a furtuna in diversi sferi:

  1. Amore.
  2. Hope.
  3. Fede.
  4. Bona furtuna.

A cosa più curiosa hè chì i nostri scientisti avanzati sò micca fà scopre à u scambiu di u fenomenu di u clover. U successu sanu hè u travagliu cummerciale di i trumbuglii di quattru larpi in America cù l'aiutu di certi additivi geneticae.

Ladybug

In tutti i nazioni, u nome di stu insettu hè cunghjuntu cù Diu, o cù a Virgine Maria, o cun qualche santu. In u peor, hè simpricimenti chjamatu "u sole", cum'è in a Repubblica Ceca, Slovakia è Ucraina.

Siete settore nantu à e so volta sò simbolizzati da sette figlioli di u Diu o sette ghjorni di a settimana. Sicondu a legenda, una mariaghja vive in u celu è discenda da quì à dà a persona a vulintà di Diu.

Prima di tuttu, u maribrinu hè cunsideratu simbulu di furtuna trà i zitelli. I figlioli sapemu chì ùn pò micca esse tumbati, è chì ùn hè micca manghjatu da altri animali, perchè hè special. Ùn hè maravigghiusu creatu tanti poesi di i zitelli in u sughjettu di stu insettu.

In Francia hè stissu creu chì a maribruna deve esse scritta in talismani per i zitelli, è in tutti l'altri paesi l'aspettu hè necessariu benificanti.

Inoltre, i populi di lingua inglesa anu cunzidiettu un immetadore di a Vèrgine Maria. Questu hè evidenti da i nomi: Ladybird, Ladybug, Lady Beetle. In Argentina, per esempiu, hè chjamatu Vacita de San Antonio (vacca di San Anthony).

Animali in Feng Shui

Feng Shui ùn hè micca limitatu à l'animali terrestri, è faciule simbelli di a furtuna da l'animali celesti.

L'animali più famosu in Feng Shui hè u toad di toghju. Hè cume chì vene a riescurta è a fortuna. Sicondu a legenda, questu sapori era assai offriti, ma u Bouddhi hà vinutu à ella, sotata, è ubbligatu à aiutà à e persone.

Fu Dog hè un paru di cani cù e corna è l'ale. Sò assai populari in Cina, è in Malasia ci sò butteghi chì vende solu i ghjovani Fu. Hè cresce chì portanu a prosperità, l'alegria, a felicità à a casa.