Tomate in u balaghju

Parechji di noi chì ùn avete micca u so stessu duminii è i vessi, avaristi pruvà di crede i pumati nantu à u balconu. U cuncultu di i pumati si trova in un spaziu limitatu è in una petite quantità di terra. Sè decide di cultivà i prugne nantu à u to balcone, deve sceglie currettamente a varietà. Per fà questu, variità di u cummerciu di ritmu chì anu un sistema radicali compactu è frutti petite sò adattati. In u risultatu di questa dumanda di u pumadoru, i vignaghjoli sustentativi specie di varietà di u tomate (per esempiu, Cascade Rouge, Zhemchuzhina Zheltaya, micro Bonsai).

Tughjenu u pumadoru in u balustru precise un observatore currettamente di tutti i cundizioni di l'agricultura.

Comu si prisenta u pumadoru in u barcuni?

Prima di fà crescenu i pumati nantu à u barcone vo avete a decisione nantu à u tipu è u timing di staju.

I sementi pò essa sera à u frivaru è finu à aprili. Se semi sembli in u feraghju, i frutti riunizamini à a fine di ghjugnu, pettini in April - i frutti saranu in settembre.

I sementi sò primu ghjurnati annantu à l'acqua calda. Per fà questu, pudete piglià una buttiglia di thermu, pour acqua calenta è fassi cù e sacchetti chì contientinu à e manciari di tomate.

In a tenda pudete cumprà prudutti pronti à pustule è pigliate da u vostru propriu patine. Ogni cuntinuienti sò chini di a tarra, chì i pruduttivi sò fatte micca più di un centimetru in prufundità. Allora sò assai reguli è i pezzi sò stati.

Dopu à questu, i surdati cun sereveni sò cuparti cun una petite cantità di terra. U stessu cuntinuienti cù e piantini sò imballati in sacchetti di plastica per furnisce di cundizzioni di viticultura.

Per tempurà i piantini, hè necessariu di mette in a frigorifera per parechji ghjorni.

I Canteranu avemu a ventilazione di u biancu è verificate chì a tarra mantene a mantenma. Se l'umidità ùn hè micca abbastanza, allura u sustratu pò esse humedeviatu da l'atomizante.

Chì per alimentà i pumati crescente nantu à u barcone?

10 ghjorni da u trasplante di pianta, u primu vestitu supranu hè realizatu. In seguitu, serà necessariu di furnisce i prugne per parechje volte più prublemi davanti à fassi pente in un grande pote.

Cum'è fertilizante adattanu minerali fertilizers, mullein.

Prima alimenta: l'arburete si ponu tastà cun 1/3 tazza di solu suluzione d'urée (1 cullenade per 3 litri d'acqua).

Secunna top dressing: pour over ½ tazza di a suluzione, custituita da una cullizzioni sopra sopra superfosfata, una cullette di frasca di legno è trè litri d'acqua per pianta.

Tercera alimenta: un vetru di a misura, custituita da trè litri di acqua è una culletta di nitru di fosfatò o nitroamorfosci, hè cunsumatu per planta.

Caring for tomatoes à u balcu

U pumu sò e piatti di e fotofilìsimu, perchè avete averari bisognu di a luci adattu in anticipu. Cù una mancanza di luci, i so rubuli estiraranu. A lumera si deve esse attivata duie volte à u ghjornu - in a mattina è in a sera per 3 ore. Questu "estenniri" u ghjornu.

Per regiu, l'acqua chì hè stata quarchi ghjorni hè adattatu. L'acqua pocu versatu di i pumati pateanu l'acqua ùn hè micca cunsigliatu, perchè hè assai duru in a so cumpusizioni.

À u principiu di u crescente di u vegetale, avete deve guardà cun vigilance à a cundizione di u locu: ùn devi esse micca siccà, ma ùn deve esse esse micca indettutu, altri i radichi pò cumincià à fà dicorà.

À a notte, i pianti ci sò più beni cuparti da lametta o latte.

Quandu i piantini sò dui foglie, i pumati sò diveddi. Una pianta nova hè roberta cu cura di u pianu aiutà a furchetta, è poi puscia in utensili plastica. Una sola planta hè planchjata in un containeru. In l 'acqua, hè stata fatta nunda à i cotiedomi, è sguardu.

Allora l'acqua di u pumparu duie volte à ghjornu - in a mattina è in a sera. Se ci hè tempore nuvellu à u patiu è a tarra in u spugghiu hè sempre morta, da solu un cale spacer hè abbastanza. Dopu qualchì regrossu di u territoriu hè allughjatu.

U piantazione di u tomate nantu à un canzone necessa à l'aderenza stretta à i cundizioni di a tecnulugia agricula. In questu casu, cum'è un risultatu, ricevi ghjuncenu frutti madura. E ora, in più di i fiori è cuccume nantu à u balconista, pudete cultivà i prugne diliziosu.