A magia di i desiderii cumprendi

Se vulete chì tuttu seconce cù facilità, pudete aduprà a magia di rializà u desideriu. Ci hè parechji riti chì chjamanu aiutu, tutti i forzi bianchi è neri.

Magia bianca per e cumpitendu di i desideri

Per queste ritu, piglià a vostra foto è una carta di carta, nantu à quale elle inseme unu cìrculu in u contr'à l'urariu. A so grandezza deve esse grande, perchè ghjè ellu hà bisognu à pusà una foto è scrive un desideriu. Per una visualizazione megliu, pudete sculaccià o piace l'imagine di i vostri brami. Doppu avendu dapirtutu u sicondu cìrculu, ma hè digià in u dizziunariu per chì u primu hè situatu internu, è ci hè un spaziu ghjuntu tramezu entre elli. Cù l'aiutu di magia, pudete aghjelerà u prucessu di rializà u desideriu . Intra i circuzzi scrivi "Sò assicutatu da i trè Anings of Power. Sò andatu da l'Energia di a Creazione è a realizazione di i mio piani è i piani. " Purtate questa scheda di carta in u locu più impurtante è di u tempu à u tempu aghju vede u riti i vostri pirsoni.

Magia negra per u realizazione di u desideriu

Per u rituali, bisognu à piglià una candela, verdura è russa. Pone in un pezzu è pozzate u zuccaru à u fondu, perch'ellu tutale di coghju. Un pezzu deve esse situatu nantu à a superficia alta in a casa, per esempiu, nantu à un armariu. Grapì i candele è in ogni modu, cuntattate i 3 angeli tuturi: Saint Raphaël, San Michelu è San Gabriel. Pregu serebbe cumprate i vostre 3 volte:

I candelli ci anu da esse chjappà, è dopu à 3 ghjorni passate stu rituali in forma di una lettera à altri populi. Per fà quì, pudete aduprà u metudu tradiziunale, e-mail, etc.

A magia vera di i desi cumprendi

Pigliate una carta di carta, 3 foglie dalle è un pezzu cù tinta tinta. Per fà u rituali hè necessariu durante a nova luna. À a carta fate scrive u vostru bramatu è vulendu altamente 3 volte. Purtatellu si folla nantu à carta, doblegate duie volte e volte 3 volte dichje. Fate ancu u paper 3 più volte è pigliate à un locu scuru, remotu. Tutti i ghjorni, dicenu u desideriu di u sutra, finu à chì si rializaranu. Dopu quì, creme u paperu cù foglie di luglio.