A cumunicazione verbia

Quandu avemu intesu u terminu "cumunicazione verbalia" in i partiti di u moverete scritto da a spina, l'interpretazione di u cuncettu: "verbu" - verbu, veru, parle. In cunseguenza, in lingua parrata, a communication verbal hè a trasmissione di ogni infurmazione à u parolle.

In quantu à a cumunicazione verbia, a crescenu hè ancu applicatu, perchè nantu à a lettere sò questi parolle, frasi, testi.

A cunversione orali è scritta scritta sò tipi di communication verbal. A sua volta, parolle urale pò esse ripresentatu da un monologu - a storia di una sola persona, è di dialogu - cambiamentu alteru di rimarche trà i interlucutori. Tuttu stu discursu hè esternu.

U internu hè u monologu chì perdemu in a nostra capu, alcuni anu pussutu ancu un dialogu, o ancu un teatru. In più à i tipi di communication verbal, Dactyl hè un tipu speziale di cumunicazione cù l'aiutu di un sistema speciale di gestiti realizatu da e mani.

A funzione principale di a cumunicazione verbalica è a so diferenza di a cumunicazione non verbalia si trova in l'exactitudu è l'anch'ella di trasmissione l'infurmazioni cù l'aiutu di e parolle. I gesti è espressioni facial, per suprattuttu, sò signali brillanti è significati, ma sò claramente inferiori per i constructione verbal. In u casu di truvà interlucutori remotely di l'altri, una sola cumunicazione verbal pò creà un "ponte" trà elli.

Metu di cumunicazione verbia

E ciò chì hè attribuita à i mezzi verbi di cumunicazione? In attu, per via chì sta stava cumunicazione oghje. E du versioni scritta è urale di parlà sò referenu cum'è sistemi di carattere. Hè sti sistemi chì ponenu cumu manere di cumunicazione verbalista.

A voir pudemu scambià infurmazioni cù i nostri contemporani, amici, amici, chì sò direttamente in u nostru ambiente è in u nostru tempu. Ma cù l'aiutu di a parola scritta, hè pussibule di realizà micca una sola cumunicazione in una distanza, ma per acquistà di u legatu tutale di un grande generazioni parechje, epochi sani, croni, riferenzi stòrichi in tuttu l'esistenza di l'umanità: di l'arti di roccia à tematichi freschi di ghjurnali.

Regoli per a cumunicazione verbia

A regula hè chì hè necessariu d'obeyer à ghjunghje l'aiutu predica, altri, ùn fallarà, di decessione è mancanza di u risultatu dumandatu.

A cumunicazione verbalica dumandà ancu esse cumpletta cun certi reguli:

  1. U discursu di l'altavoce à l'oghjettu prisumi a presenza di u primu rispettu è una attenza benevolent à l'ultima.
  2. Avoidà l'imposizione di a pusizioni, u puntu di vista in u campu di qualsiasi prublema, l'evaluazione persunali di una persona, a situazione. O una discussioni tactful di "anguli aguti".
  3. Mantene a cunsistenza in a conversazione, observendu a lòggica in a pusizione pusata.
  4. Selezione di l'estilu di parla in cunfurmazioni cù l'affiliazione di un cumpagnu in a cumunicazione cù una nazione particulare, subcultura, classe suciali.
  5. Ritenimentu di l'ordine di a dichjarazione di l'opinioni, l'interruzzione di l'interlocutore senza mutivu apparente, caratterizà u parlante cum'è una persona cun un liveddu di sta cultura.

Cumu fà a publicazione verrafica?

Qualchese chì amassi in qualse manera a cumunicazione dumandà una pregunta similar. E datu chì nimu in tuttu hè perfettu, hà fattu sbagli in una di e facettes di a cumunicazione. Strammi com'è chì pare mancu, ùn hè micca cusì difficiliità di diventà un interlocutore amatu è desitxou.

Hè abbastatu per osservà in a cunversazione i seguenti punti:

  1. Ancu u tempu hè insanely costu, ùn sò micca stenchuli per gastru à sente à u to cumpagnu. Sì avete a capacità di sèntelu - u risultatu hà tornatu à voi un centu volte.
  2. Aduprate l'accettate in l'etica cliché di cumunicazione di l'affari, in altri dritti, u più rispetu, u megliu. Per esempiu: "Se iu avete fattu cunnosce correlate, pensate chì ..."
  3. Cunsiderate a pusizione di u sociu in a cumunicazione in u mumentu di a so dichjarazione. Ùn hè ghjusta à fughje cuncreglini, perchè l'opinione formate da voi turnate esse erronee è allughjassi u vostru interlocutore.
  4. In u cursu di a cumunicazione, observate u situ emoziali di u socie, pò avè necessariu assistenza o viceversa solitude.
  5. Aduprate gestiti è espressioni faciale in modu moderatu, perchè qualcunu sperassi a prissioni, è qualchissia vi cunzidirà "micca vita", postnovatia. Vede a riazione di u interlocutore.