Velikie Luki - marcelli

Veliki Luki hè una citta antica in a regione Pskov, situata dui ori di u centru amministrativu - a cità di Pskov . U primu menzu di ellu era in a chronicle di Novgorod in 1166. Oghje Velikie Luki hè un trasportu industriale, di trasportu è più impurtante, un centru culturale di u Nordu di Russia. A cità hà assai attraversu:

U pittore fiume Lovat serve ancu com'è un adornu di a cità.

A fortezza di Velikie Luka

Unu di l'attrazioni principali di a cità di Velikiye Luki hè a furtizza. Hè a principali difisa di a cità. In u 1704-1708, Tsar Peter I, per a prutezzione di e fruntiere di l'attaccu di i suedetti, urdinò invece di l'antica fortissima di furia di distrughju per fà un novu terrenu. A nova furtizza tenia a forma di un hexagon irregular, cun pistoli à ogni cantone. L'altezza di i pali era urugualmente 21 metri, ora - 18.

Ci era trè porte in a furtizza: dui in a parti uccidenti è una in u nordu; finu à oghje sò hà survigliatu solu cù l'uccidintali. Dintra a fortezza hè a cattedrale di a Resurrezzione di u 17u seculu, chì era distruttu durante a Siconda Guerra Munniali. È ancu esse una scola cavalleria, una presida, un caserne è altri cavalli necessarii.

U più interessante hè chì a so prima battaglia, hè stata l'ultima, a furtizza di Velikie Luka hà parechji seculi dopu a so fundazioni - in u 1943, quandu l'invulneri tedeschi l'hà tornatu à un forte puntu fortificatu. A furtizza era stata fatta da i suldati suvietichi di a 357 a divizia di Infantarìa u 16 di jinnaru di u 1943. In u 1960, in memoria di quelli avvenimenti nantu à u bastone di a furtizza, l'Obelisco di Gloria hè stata stabilita, chì diventò u simbulu di a cità.

Mentre era nantu à u postu di capu di statu, Dmitry Medvedev da u so decrettu cuncede a cità u titulu onorevoli "City of Military Glory". Dunque, a furtizza è a so storia acquistò un novu coloru heroicu, è dinò un monumenti in Velikiye Luki.

Drama Teatru

U Teatro di dramma in a cità di Velikiye Luki hà una storia ricca, chì principia da 1855. Allora mostra a realizazione di i visitori à visità. In u 1918, duie sticuli mobilii di prima chì si stendinu in a cità, dopu u tecnicu militare Eisenstein hà rializatu u dramma drammaticu di a cità, chì solu amatori anu sappiutu. Ma digià in u 1919, D. A. Yarkin fù mandatu da Petrograd à a cità, chì a so faccenda era d'urganizà un teatru profesional in Velikie Luki. Eisenstein hà tombu assai pruduzzioni talentu, mentre ch'ellu facia micca solu com'è direttore. In u famusu pittura "A Taking of the Bastille" di R. Rolland, hà pigliatu trè posti à una volta:

Sfurtunatamente, in u 1941 u teatru cessau d'esse, ma immedanatamente dopu à a fine di a Gran Guerra Patriòtica, una volta di novu si dete à l'audienzi cù produtori magnifichi. U Teatru Drammaticu hè stata premiata u Premiu d'Or Palmà in Francia.

Museu di Storia Locale

U museu Lore locale di a cità di Velikiye Luki hè statu apertu in u ghjornu di a celebrazione di u 60 anniversariu di a Vittoria in a Gran Guerra Patriòtica (9 di maiu 2005). U museu si trova in un edifiziu chì hè statu custruitu in u 1971 per u Museu di Combat Komsomol Glory, chjamatu Alexander Matrosov.

L'esibiti di u museu sò ricerchi di archeologia, numismatica, etnografia, armi è altri elementi chì ponu caratteristicà a cultura è u sviluppu di a regione.

Funtani

Velikie Luki hè chjamata "a capitale di fontane di colore" è micca per nunda, perchè hè una di e prime cità in l'URSS unni sò stati installati fontane di culore è musicali. A quelli tempi, per i citadini suvietiani, sti strutturi pari un omu fabulosa è unreal.

In a seconda meza di l'ultimu seculu AK Loginov, un residente lucali, cuncerti fontane per a so cità nativa, chì, da a so uriginali in quellu tempu, ùn avianu micca l'analoghi, ora pò ancu esse vistu in Moscu , Sochi, etc.

In u 1960, a grand inaugurazione di a "Figurine di Natura" hè stata aduprata. Era una vista terribili. Da parechji bocciardi s'assumiglia fiori in a so forma, i chjudi di acqua, chì anu accumpagnatu da una illuminazione multicolorale. E stati lucali eranu fascinati da stu spettaculu è admirazione di l'imaginazione di u projector Loginov, chì puderia traducià i so fantasii à a realtà.

In u 1974, una altra fontula di musica di colore era stallatu. Hè stata appruduciuta a quadru in fronte di u cinema "Rodina". Un pocu dopu l'amministrazione di a cità piace à i residenti lucali cun altre "miraculu" - a fontana "Tre generazione". Hè simbulizeghja i funnaminis principali di trè ghjinirazioni: a saviezza di a età vechja, l'alegria di a maturità è a splash of young.

A cità di Velikie Luki hè un locu interessante. A varietà di attrazioni fascinates è fai voi quì sempre una volta di novu, per passà torna per e sti chjuchecchi è admira. Dunque, andemu in questa cità antica, ùn vi scatate di ùn avete micca assai per vede in Velikiye Luki.