Chjesa di San Lazarus


Chì ci hè a vista più interessante di u Cipra illustrazioni, hè a chjesa di San Làzaru. Dopu tuttu, stu tempiu ùn hè micca solu situatu in u core di Larnaca , ma hè cunsideratu u più bellu di l'isula. Inoltre, ùn hè micca di u locu per aghjunghje chì hè quì chì in quellu ghjornu oghje sughjetti di Làzaru, chì, sicondu i stori belliali, Ghjesù Cristu resuccaru.

Una storia di a chjesa di San Lazarus in Larnaca

Larnaka è una di e cità cchiù vecchi in u mondu. Fu fundata in u 13u seculu aC. Finu à i nostri tempi di i ghjorni sò ghjunti questu chì dicenu chì in Larnaka hà vicinu à un amicu di Cristu, Làzaru, chì scappò da Betània da i principali sacrificadori isulani. Cù l'arrivu in Cipru Lazarus hè statu elevatu à u rangu di viscuvu di Kitijski. Quì hà custruitu una piccula chiesa, in u quale ellu regulò u serviziu. 30 anni dopu a so resurrezzioni da i morti, Lazar hà mortu à l'età di 60 anni.

Hè statu sipillitu in a chjesa, chì hè stata chjamata Larnax. In u situ di stu tempiu in u 890 l'imperatore di Bizantinu Leo IV l'Imperu hà erettu u novu. Per 12 seculi, una mostra di l'architettura bizantina fù distrutta è ricustruita tanti volte. E in 1571 da i cattolici hà passatu in pussidimentu di i turchi. In 1589, a cresia era a Cumpagnia Ortodoxa. In u 1750 una porte aperta fù aghjuntu à a chjesa, è un campanile di quattru nivaghji attentò in u 1857.

U XVIII sèculu per a chiesa di San Lazzaro in Larnaca era marcatu da un novu iconostasi, imbuffulatu cù tagliati magnifichi di lignu, a creazione di e mani di u maestru Hadji Savvas Taliodoros. Icons, è questi 120 in u tèmpiu, Hadji Mikhail hà scrittu.

In l'anni 1970, i travaglii di restaurazioni esse realizatu, in u prucessu di e quali tombi di petra anu truvatu sottu a parti altarone di u tèmpiu, una di quale cuntene i reliqui di Làzaru. Ora sò stati guardati in u cancers d'argentu è sò esposti à a colonna miridiunali in a parti cintrali di u bastimentu.

A bellezza di a chiesa di San Lazzaro

Cù una veduta di u tèmpiu ùn hè micca notuve, ma hè abbastanza per accede à questu - è ùn truvate micca parolle per discrrezzu a bellezza di questu edifiziu. U primu chjave chì attrae l'attenzione hè l'iconostasi di lacce, una mostra di u più anticu mudellu baroccu nantu à u legnu. Hè impussìtellu di ùn ammirazione di u icona più preziosa, dapoi 1734, chì fate ellu Lazar.

U tempiu hè di circa 35 metri è sò cunsistenti di trè nave: u centru, e stanze è e trè ciumi situati à a mezzanine. Semu dettu chì a chjesa pertenece à un stile architectural rara è hà parechji differenzi di strutture multi-cupola.

Hè vale a dì chì in a cresia vittura, pudete cumprà icone di San Lazzaro. In a parti sud-occidentali di u cumaghju di u templeu hè u museu Bizantinu.

Cumu visità a Ghjèsgia?

In quantu à i regoli di visità, ùn si micca scurdate chì:

Pudete vede quì per taxi è cù l'autobus numero 446, chì quita di l' aéroportu di Larnaca .