Machine embroidery Openwork

Ricerketti di l'Openwork hè sempre stata apprezzata com'è u tipu più ricchienti è eleganti di brodite. L'articuli di u vestitori sò stati ammulati nantu à a macchina chì stà a tempu è u sforzu. Vi parvaraghju micca nantu à i punti fundamentali di u broche di macchina aperta.

In quantu à l'usu di u filu di u brodintu in màquina, per questu fiancu, i chjavi di u filatu di u cotonu cù numeri 30, 40, 50 per i tessuti dilbiti è i numeri 60 è 80 per i ligne sò adattati. Se u teatru hè di sita, dopu com'è un filu di brocca per filamentu di filamentu di machina o filamenti di suttili sò adattati.

Tipi di machina di brocca

In u broduzzu nantu à a machina di calata nantu à a robba distingue diverse tipi d' azhur :

  1. Richelieu . Hè un patronu chjubitu cù una superficie liscia o intornu chì un furbu hè cutucatu.
  2. Un cattivu cut-out hè creatu quandu un tagliu hè chjappu in u locu necessariu, è dopu una reta gravi di varii tipi hè cose à u burchju.
  3. Stretching hè creatu cresce i filamenti di u tela in un ordine particulari.
  4. A superficia aranciata assume l'apparizione di un patru di risultatu di a creazione di fossi di varii formi è di grandezza. À u listessu tempu, i spiculi di i pezzi sò trattati cun rotore lustru. Punti cù u brodintu in a machina pò esse disposti in una catena per una catena o per separatamente.
  5. Merezhka hè un mudellu acquistatu da tene da u tessulu di parechji filamenti è di junzioni di e restu in un certu ordine.

I cordini creati da u brodintu di màquina spessu representanu cuncorsi interessanti di varii tecniche, grazie à quale l'aspittà aghjustatu sò questi originali. Hè abbastanza possibbili di cunghjuntà a macchina cù u brocche di stitch , chì face u travagliu significativu arricchisce.

Preparà a cusgitura per u brocche in legno

Per creà elementi dilicati nantu à u tetu, hè più piacevule per utilizà e pedicure. In ogni casu, u dispositivu hà da esse preparatu prima di travagliu:

  1. Prima, cù a machina di cosioni, avete bisognu à rimbionà u pede di presserizza, è ancu di u ferru chì si usa per trasfurmà a tela.
  2. Dopu ci hè necessariu di mette nantu à una platera di acchissa una unca di brocca spiciale, in quale hè un pezzu solu per l'agulla. U diametru di u burtu ùn deve esse micca 1,5 mm. Se no, rinfriscà a rack.
  3. Dopu ch'ella hè necessariu di definisce u regulatore di puntà à a pusizione desitvata. Pigliate in mente chì quandu u broddetu a palanca deve esse bassu à a pusizione inferior.

Per escezione d'alta qualità di mudelli di scrittura per u broduzzu in machja, ciuchji di lignu cù una altezza di 8 mmicultori sò necessarii, poi hè inseritu un pezzu di tela chì u travagliu serà realizatu. In a tecnica Richelieu, u lapisu sceltu per voi hè traduttu cù un lapis, hè megliu per cumincià cun una simplicità. A riduzzioni di a palanca per u passageru, hè necessariu di eseguisce una linea in u cuntour di a figura.

Allora accurte cù curazioni, in u locu di quale dopu cù e donne sò creati.

Per fà questu, hè bisognu di furmà una parete, per esse, stendi à u partitu di u pitaggiu di u tottu o ponu un o più filamenti à u cuntour di u patronu, è da trattà cù una robba smarza.

A superficia liscia hè acquistata se u cuntour di u patronu hè trattu cù una fine linea. U dibellu hè intaglio di punti, chì devenu esse realizatu da u vignetu è fugliale, è ancu in una direzzione.

A superficia liscia ricadie chì implica u processatu di i cosivi di u tecido in u cuntour di i cracu cut.

Malati aperti abilinendu significativamente ogni mudellu di u tela. Prima di u travagliu nantu à u tecido, parechji volte in u cuntour di a futura vanda hè spresso, è poi u tottu hè cutatu à u borde internu.

In u tottu resultanti, qualsiasi patru di grassa pò esse creatu da stese i filamenti d'aiutu è trattori cù un puntu satin.

Merezhka voli piglià da parte di u tecido di e raghjoni di u travagliu.

I ristretti filamenti di materiale sò uniti di una stringa in gruppi (una colonna, un capelli, un ciclu, ecc.), Chì facenu cusì un patronu di scrittura. À l'agulla si deve esse scritta un certu nùmmuru di filamenti, unete à un fasciu cù un pocu punti, fate circa 5-6 punti di punti per fassi un scoli da mezu à i posti.