Ritorna in Karelia da u salvatariu cù car

Karelia hè a terra di migghiara di laghi. Attrae turistere cù una bellezza maravigliosa, pescaghja rica, leggeres sorpreneur è unghjustu. Vulete verificà tutte sse cose in u vostru sperienza - poi refuel the full tank and go. Resto in Karelia da un salvaje di car è una imprese fascinante.

Ritorna in Karelia com'è un salvaticu - cumu per arrivà?

Per andà in Caréja in car da Mosca hè necessariu a través de Novaya Ladoga, una citta à u sudu di u Ladoga Lake. Ci passa a via M18, travagliendu Karelia da sudu à u nordu è passendu per citadi cum'è Lodeynoye Pole, Olonets. Petrozavodsk, Medvezhyegorsk, Kem è lassannu in a regione Murmansk.

Semu devi esse nutatu chì a ruta San Petersburgo - Murmansk hè assai animatu è in bona colazione. Fora a finestra, vi vede stagni pittoresca di laghi è pianeti longu di a strada.

Ritorna in Karelia da i salvaje - induve andà?

A rigioni, ricca in attraversu naturali, hè bona duie in l'estiu è in l'invernu è hè adattatu per a vacanze familiale. Savage hè sceltu per parechje viaghjatori. E à a question - induve hè abitudine di stà quì, puderete risponde chì ùn sò micca impedimenti limitati per installà e caravanevi in ​​ogni locu, ma più turisti anu avutu micca ghjustu da a strada, perchè elle ùn pensanu micca sicura.

Eppuru chì vede in Karelia hè a vostra scelta. Prestuù ogni passatu hà quì u so propiu immubiliare. Per esempiu, tutti sò ricumandemu per visità l'Isule Kizhi - un veru museu apertu.

Un altru locu memorable hè l'archipelago di Valaam, induve a cathédrale Savior-Transfiguration di u Sant'Agata di Pasqua ùn hè stata cunvaluta in u cima di u cumuni di a muntagna.

Ùn aduprate micca di visità u Paale Paranu Parcu Naziunale cù u lavu di u stessu nome, furmatu in una di e fratture di roccia. U Parcu hè simplicemente meraviglie - cù altri cinghjali è e cascate bella.

È in a Reserva di Kivach pudete vede una di e più grande cascate in Auropa. U so nomu hè ancu Kivach, hè situatu nantu à u Riu Suna.

Viste assai luminoso - u Parcu Mountain di Ruskela. Quandu sò quì, u marmura era minatu, ma i mines anu inundatu da i Finns. È oghje, i turisti ammenteranu i vista di a canteia di u lavu chì hè stata furmata nantu à u puntu, incredibile bella. L'attrazione principali di u parcu hè u Canale di Marmura.

In u invernu, a ghjente venga à Karelia à una stazzioni di schona, chì ghjè in Spasskaya Guba (Yalgora). I mudelli moderni sò studienti per principianti è snowboarders è per i prufessiunali.

Karelia - restinu cù e caravani è a pesca in car

A pesca in Karelia hè un tema separatu per a cunversazione. Quelli chì vulianu fà pisà annantu sò vinutu assai. Assai pescani viaghjanu in u gran numaru di laghi. À l'estiu, questu hè principarmenti carp, ma in l'invernu ci sò assai predaturi. È à uttrovi à nuvembre pikes, truite è salmonate alcuni enormi grandi.

Per una pesca di più, hà bisognu di acquistà un pezzu di natari è nàutru à u mità di i reservori. Tria ellu stessu hè quasi a prima priurità. Molti "sitti di pesca" sò in suchi scursioni duresi à l'alcunu, chì senza un veiculu di terrenu in u face di un jeep solu ùn pò micca fà. Inoltre, avete bisognu à esse attentu, perchè in grandi laghi per fete fugliale pò piglià Ghjaànnucci.

Andendu in car à reste è pesca in Karelia, cullendu bè cù tutti i equipamenti necessarii: barca, cebo, affranchere, tenda, robba cambiante, ticks, utensili, machina, cordi è altri pezzi necessarii. In ogni casu, i piscadori anziani è senza prugrammi si riunioni in un tali rispunsevule.