Teatri di Kazan

Ùn avemu micca discutatu cù l'eroi di a film "Moscu ùn cride micca in lacrimi", chì ci hà revelatu à u terribbili sicretu chì "... nunda ùn succede. No cinema, senza teatru, senza libru, nè di ghjurnali - una TV solidissima! ", Ma piazzate in Kazan , chì i so quatri pruvò à vaghjimu.

I teatrini più famosi di Kazan

  1. U Teatro Tinchurin in Kazan hè un esempiu perfettu di rispettu, è sopratuttu, per a priservà a cultura nativa. In questu teatru in un locu spéciale sò i pruduttori induve l'attori tocca à a lingua nativa tatarra. A custruzione di u teatru stessu si vede assai ordinariu è hè statu custruitu in pratica per l'uffizii di u guvernu è diversi organizazioni publici. Durante a guerra, l'attori di u teatru activamente supportatu è ristabilitu a moralità di i prucutturi feriti, chì mostraveni sceni pequechi in i sughjetti per elli. Oghje, u repertoriu di u teatru hè abbastanza largu: quì pudete vedere produczioni stranieri muderni, cum'è criazioni di drambitori Tatar.
  2. U Teatru di l'opéra Musa Jalil in Kazan hè una altre istituzione chì hè pronta per acquistà i quelli chì vulete cun l'creatività di u tartara è micca solu l'autori. In a tradizione di u teatru nclusi a festa annuali di i grandi feste internaziunali: l'Opera Festival. Chaliapin è a festa di u ballu classicu. Nuriyeva. Dapoi u 1988, u teatru. Jalil hè statu attribuitu l'statu di accadèmicu.
  3. Un locu hè attribuitu in Kazan è per i teatrini di i zitelli, u più famosu chì sò u teatru di u ghjovanu spettoriu è u teatru di i pupi di i zitelli . In sti istituzioni, i so sughjetti anu prisentatu per i capulavori di i classichi mundiale, u folkloru pupulari, è di a storia di u so paese. Particularmente piacevuli hè chì i prudotti sò realizati in russu è in Tartara, una lingua accessibile per i zitelli. Molti artisti moderni pupulari nascenu esattamente in e fasi di sti teatri.
  4. Un altru teatru di Kazan, cù quale t'apparisceranu, hè un teatru in Bulak . Stu teatru hè una idea di a moeterna moderna, ma à a stessa cosa a creattività culturale. L'atmosfera di l'abitazione, chì u teatru hà rializatu bè, hè impregnated cù amicizia è citatini, intravindicati cù u creatore. In a strada à u second floor, induve l'attori di u teatru rializeghja i so funziunalità, i visitori puderanu prughjettu nantu à l'opere d'una creatività di i giovani cunviventi - l'umore hè creatu da numerosi travaglii realizati in u genre di "artighjanali". U genre viscuvulu stessu hà da alluntanassi di l'abituale. Un ambientu pocu è bonificatu permette à u sensu di l'attu di l'attori chì dirigenu i so splutazioni secondu u principiu: u minimu di l'attributi hè u massimu di l'arti.