Faldets di lino

U primu panni chì un omu puderia fà manualmente da i materiali di e piante naturali hè u lino. In ogni momentu era assai valutatu, a ropa di questu materialu ùn era micca dispunibile per tutti, ma solu i nobili nobili e riccu. Oghje chì e ghjuvelli di donna , blusso, pantaloni è faldidi facianu di linu sò sempre cunsiderate chì sò assai eccezziunale è qualità, ma tutti pò pagà.

Avvanzi di fugliali di liami

  1. Sò fatti di 100% naturali, materiale naturali. In questa età di dominanza di tuttu u artificiale hè particularmente valore.
  2. Ogni feste di stili di lumi sò lumi, ùn sò micca cale ancu in tempi calchi. Questu facenu cusì in a dumanda in a staghjunali.
  3. U so teatru permette a pelle di respira, cusì ancu in una faldina di longhi chì hè abbastanza còmera à l'estiu.
  4. Sò assorbiscenu l'umidità beni è secca rapidamente.
  5. Molti disinfettori li piace à travaglià cù questu tela, è mudeli novi, interessanti è eleganti di fugliali di u lique si pò truvà in quasi ogni ricerca di a stagione primavera-estiu.

Stile topique di cunfitti

Tradizionalmente, mudeli classici sò questi populari. Sò carattarizati da una longa media è una cut straight. Eccu ci sò opzioni sustitucibile per u sughjettu o di l'uspitalu in u calore. U cutru trapeziunali hè cunsideratu cum'è l'più còmode. Questi faldesti da u linu di a lunghezza diffusa ùn anu micca dettu u Olympus di moda. Prestatu è ancu ultrasorto - per i ghjovani, eccuti, allungati per i femini più anziani.

A moda di l'estiu ùn hè micca u primu annu in una fila hè diventata una fior di linu in u pavimentu. Cù l'aiutu di a maghjina Maxi hè facilitu creà una stampa stylishu è moderna, perfetta per i cundizioni urbane d'ogni ghjornu, è per i zitelli.

Culori

Induzzione di u stile è u cutu, se hè ristretta o curvy, fiorite o longe faldade facianu di lino, i so culori sò generalmente stanu vicinu à naturali. Hè beige, cremosi, verdi, foddi, grisici. Sò in una grande dumanda. Ma ci sò mudelli di culori più vividi, per esempiu, corallo, blu, emerald. Ogni donna hà da truvà u vulintà.