Preghiera a Matrona di Mosca

Matrona Moscow hè un santu di a Chiesa Ortodoxa Russa. Da a zitiddina, hà trattatu i malati è avvirtutu u futuru . Trè ghjorni prima di a so morte, u santu hà avutu stu fattu, ma hà sappiutu per riceve persone. U so tomba divinni un postu di furmagliu senza uccisiunale è in u calendariu ortodoxu un jour di memoriale ufficiale Matrona attenda u 19 di aprile / 2 di maghju. Duranti a so vita, hà dettu: "Tutti quelli chì sò viaghjinu à mè, dicenu cusì vivu, riguardu à i vostri pene, vi vinarete, è sintite è aiutà." A preghiera di a Matrona di Mosca aiutà à tutti i criunu.

Matrona Mosca: Una Preghiera per l'aiutu

"O Mamma di Matrona, mamma bedeedda, senti è ricive micca oghji, i piccatori, pricendu à voi, chì hà amparatu in tuttu a vostra vita per esce à sente à tutti quelli chì soffrenu è dolore, cun fede è speranza per a vostra intercessione è l'aiutu di quelli chì venenu, esercitu rapidu è curazione miraculosa à tutti quelli chì sughjenu; Perchè chì a vostra misericòrdia ùn hè micca abbastanza per noi, indignu, invernu in stu monete multisettiche, è avà a truvà comodità è cumpassione in i dulori di l'anima è aiutà in i malatii corpulutiali: guarì a nostra malatia, salvà da i tentazioni è u tormentu di u diavulu, chì hè passioni in guerra, per aiutà à a nostra mundana Crucifetta, pigliate tutte e carichi di a vita è ùn perde micca in l'imaghjina di Diu, a fede Ortodoxa finu à a fine di i nostri ghjorni, a speranza è a speranza di Diu, forti imitazioni è l'amore senza u passioni per i nostri vicini; ¡Ayúdenos a nosa partida de esta vida para alcanzar el reino de los cielos con todos los que agradaron a Dios, glorificando la misericordia y la bondad del Padre Celestial, en la Trinidad del glorioso, el Padre y el Hijo y el Espíritu Santo, para siempre. Amen ".

Preghiera di a biatura bessida di Mosca in Matrimoniu

"Oh, All-Good Lord, averaghju chì a mo felicità ferma dipende nantu à questu I Love you with all my soul and with all my heart, è chì cumprà a to santa vi vuluntà in tuttu. Cuntrullate, O mo Diu, cù a mo ànima è omucci u mio core: vogliu per piace à unu, perchè sì u Creadoru è u mo Diu. Mantene da u orgogliu è l'orgogliu: mente, pudori è castità, ci dettanu di dicurà. Infernità hè contru à Ti e dà spiranza di vici, ma dà u disiu di diligenza è benedite u mo travagliu. In ogni modu, a vostra lege cumanda a ghjente per vive in matrimoniu ghjusti, poi purtatu, u Sacru Patri, à stu titulu cunsacrate da voi, per ùn piace à u mio vuluntà, ma per cumprà u vostru destinatu, per avè tù stessu dicenu: ùn hè micca bonu per un omu per esse solu è creendu a so moglia, i benedisse per cultivà, multiplica è populate a terra. Averà a mo humilde preghiera, da a prufundità di u ghjovanu (cuncepimentu) di cori Ti serete mandatu; aghju datu una donna bella è bella è cusì chì, in amore cun ellu (cun ​​ella), è in accordu, glorificate Di u Ddiu misericordia: u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu, avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Preghiera a Matrona di Mosca quasi di benessiri l'amore

"O mamma bedechjata Matronu, ànima in u celu davanti à u tronu di Diu sò stati, cù i so corpi restanu nantu à a terra, è questi miraculi partenu da questu of thanksgiving. Oghje, cù u to otu graziosu, piccatu, in pienghje, a maladie è i peccati tentazioni, Avà avete pietà di noi, desesperatu, guarantisce a nostra malatia, da Diu, da i nostri piccati, da i nostri piccati, liberate di parechji malati è circustanze, preziò à u nostru Signore Perchè Ghjesù Cristu tutti i nostri peccati, iniquità è peccati, da a nostra giuventù, ancu à u ghjornu oghje è l'ora da u peccatu, è per e vostre preghie chì ricèvenu a gràzia è a gran pietà, glorificammu in a Trinità un Diu, u Patre è u Figliolu, è u Spìritu Santu, ora per sempre è sempre è sempre. Amen ".

A matrona di a orazione di Mosca per a curativi

"O mamma bedechjata Matronu, ànima in u celu davanti à u tronu di Diu sò stati, cù i so corpi restanu nantu à a terra, è questi miraculi partenu da questu of thanksgiving. Grant now your misericreative eye for us, i piccati, in pienghje, malati è i piccati tentatori, i so ghjorni si cunsumanu, cunsulanu, anu desesperatu, guarantè a nostra malatia, da Diu i nostri sante da u nostru piccatu, ete l'eterna da parechji difficultà è circustanza, pricate à u nostru Signore Ghjesù Cristu, pardate tutti i nostri peccati, la dilinquenza è a caduta da a ghjovana di nostru ancu à questu ghjornu è ora da u peccatu, è per e vostre preghje chì ricevi u grazia è a gran pietà, glorificate in a Trinita u Diu in Diu, u Patre è u Figliolu, è u Spìritu Santu, oghje è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Tanti pirsuni canusinu l' orazioni Ortudoxi di a Matrona sia di Mosca da cori, perchè in a so vita curta ma maravigliosa, Matrona hà sappiutu a rializà assai boni scritti è fù ricurdatu da e persone.