Perchè u zitellu sopra assai?

I parechji di i zitelli anu face à a quistione, perchè i figlioli petite cù suduri? Hè un signu di a malatìa è cumu si tratta di suduri in i zitelli. Intìcamu di capiscenu a serità di stu prublema.

Perchè spessu un ventu baby nascenu?

Ogni sapiutu chì u mecanismu di a termoregulazione in i zitelli ùn hè micca sviluppatu, andaraghju più vicinu à trè anni. E finu à quì, u inescuperatu chì crescita in più di sopra, cusì u corpu di u zitellu hè pruteghje da l'effetti di fatturi esterni per esse.

Parente curati, per trattà a prunezza di i friddi in ogni modu possibbili, pruvate calà ancu u massimu - ponu a furmazione di a temperatura di l'aria in a stanza, mentri umidità in regule; vistutu in vestiti è capretti cale. Tuttu chistu l'azzioni sò solu daveru u zitellu - ellu soprapuce in istantanee è cumincia à chiancinu, cum'è si falla caldu è incùmodu.

Ancu s'è e mani è pede di u zitellu sò guasgi à u toccu, questu ùn ùn mancu indicatu chì hè friddu - questu hè normale, è ùn pruvate caldu.

Perchè u zitellu sunnò quandu dorme?

Duranti l'annullamentu, u corpu di u zitellu relaxes, ma u sistema nervu, chì era in tensiusa duranti u periodu di vigilia, ùn dorme. U zitellu sunnatoghji perchè a so sperienze parechji esperimenti ancu in un sognu. Spicchatu spessu sottu u dorme hè a cima è a volta di u zitellu. Dopu sveglie, avete bisognu di cambià u lettu è di i calzi di u zitellu. Sì sta cunnizzioni cuntinua per un pezzu tantu, questu hè una occasione per visità u neurologista è un endocrinologu.

In più di ragii neurologichi, a sudazione pò esse pruvucatu da un ingrossu eccessivu è di fibri in natura in vestiti, è di lavamili di caccia.

A maiò avè cunnisciutu perchè un zitellu chì hà suvitatu forte - per suprattuttu, hà ragnito. Ma questu ùn hè micca sempre veru, perchè a suduri ùn hè micca u primu signu di sta maladie, è per quessa ùn hè micca necessariu di mette à un diagnòsticu di prima, un pediatre chì hà segitu a cundizione d'u zitellu è agisce a dosa di vitamina D chì vene in l'alimentu a falla.