Rubella hè un sintomu in i zitelli chì tutti i genitori necessanu di sapè

Rubella in i zitelli hè cunsiderata una di e malatie più contagiosa, è in particulari suscettibile à i zitelli di 3 anni. Prima di questa età, a maiò parte di i zitelli chì ricevenu a latenza matermaria acquistenu anticorchidi protettivi cun ellu, perch'ellu anu infruitu.

Cumu possu rubellu?

Sta malatia hè virale, per es.e. l'agentu causativu hè un tipu specificu di virus chì appartenenu à u genus Rubyviruses, chì hè rapprisintatu da un acidu nucleicu di l'ARN. Doppu à a doppia suttante, i patogeni possani alcuna resistenza à l'influenza esterni, cunsigliu di viaghja per parechje ghjorni à a temperatura di l'ambienti è ancu toleranti l'effettu di e negativu. Rubivirus murite rapidamente sottu a influenza di l'ultravviolet è di l'ebbulenza, è ancu in u processu:

A fonte è u reservoir di l'agenti causativu di l'infezzjoni hè una persona malatu, chì ùn anu micca bisognu di manifestazioni clinichi. U tempu di incubazioni per a rubella dura hasta 12-24 ghjorni, è tuttu stu tempu u infettu hè un vendeille agriculteur activu da l'infizzione, secredu u virus in traversu l'attrachju respiratorju. A strada principali di trasmissione hè sopra à l'aeropore, perchè a maiò parte di e casu d'infezzione sò raccuntami cù a presenza di i zitelli in piazze di grande concentrazione di persone - in kindergartens, scoli, istituzioni medichi, etc.

Spessu, a rubella hè infettata cù u cuncordate cercanu cù una persona malatu, sparendu patogeni, longu cù particuli di saliva durante a cunversazione, tossu, starnitu. Promettenu a rapidità di l'infizzione infus seca in una stanza cunfinata. Hè nutate chì u destinazione principale per u virus hè a larynx mucosa, a gola è l'amichi, perchè a respirazione nasali in bocca in u zitellu hè un fattore di riscu supplementu. Inoltre, una via diretta di trasmissione per u cuntattu di i membranze mucosa (cun ​​boi) hè pussibule.

Un altru mecuchendu di a trasmissioni di infezzjoni hè transplacentale - infezione intrauterina di u fetus da una mamma malatu. In questu casu, i zitelli cun i malati congenitali secrete patogeni cù a secreziunzione di i vini respiratorii è l'urina per dui anni, presentanu un periculu epidemiulogicu. Inoltre, l'agentu causativu negativamenti hè influinzatu u sviluppu fetali di u nascuto, avianu a diversità di vici: u auditu, u sistema di u cardiovascular, l'ochji.

Puderaghju a rubella in a strada?

Parechji parenti sò quarchi preoccupati di cumu per piglià una rubella picchina è quale hè a probabilità di "catturà" una infizzione nantu à a strada. Dognu a susceptibilité di virus di rubeella à a radiavi ultravioleta (u patogenu scansa dopu à 40 sondi sottu a influenze di u sole), ci hè pocu pussibbile di avè arristatu in l'aire apertu, ma a prubabiltà di infizzione persene cun u cuntattu direttu direttu, sopra pè eternu. Per quessa, hè necessariu di prutezzione di a cumunicazione di un ziteddu cunchju cù altri figlioli, ancu in a strada.

Puderaghju a rubella si avete una vacuna?

Sottu influenza di a vacuna , l'immunità hè furmatu, chì pruteghja contru l'infizzioni durante parechji anni. À u stessu tempu, a vacuna ùn dà micca un centu percentu d'assicuranza contr'à u virus rubella, chì hè spiegatu da l'usu da a vaccinazione di e mancati di u patogenu, chì anu una capacità sfruttata di attivà u sistema immune. Dunque, quarchi rubella hè diagnosticata in i zitelli dopu a vaccinazione. Inoltre, a re-infezione hè stata in casu di trinità di l'immunità in i zitelli, cumprendi parechji malatii serii.

Sì, dopu a vaccinazione, a rubella sviluppeghja in i zitelli, i sintomi di a malatia sò spessu sulpitii o esistenti (rubella asimptomaticu). Questu hè dovutu à u fattu chì, cù una penetrazione repetitiva, i vittimi persa principarmenti in i membrani mucosa di i vini respiratorii, mentri pocu praticheghja in u sangue è micca sparghje in u corpu.

Puderaghju a rubella?

Un'altra tema di interessu à i genitori hè riferitu per esse quì pussibule aghjunghje rubèteri dopu à una patologìa avanzata. In questu casu, l'immunità sviluppata dopu l'infezzione è a ricuperazione hè più stabbli, è a probabilità di reinfection hè summamente baxua. In casi nuculi raramenti, una persona rutilaria rubella, è questu spessu ùn si trova micca prima di 10-15 anni dopu u primu episodiu di a malatia.

Cumu si pò rilella manifestu in i zitelli - sintomi

Dopu avè incursu u corpu à traversu u viulente, u virus dopu qualchì tempu entra in u lymph nodes cervicale, è da quì hè trasferitu à u flussu di sangue è distribuitu in tuttu u corpu. U patogenu hè stituutu principalmente in i tessuti di l'epiteliale di a caccia, a mucosa, in i ganglii limfatichi, induve si multiplice attivamente, causando manifestazioni caractriali. Inoltre, l'agentu infettuu hè capaci di penetrà u sistema nervu cintrali. Pigliate a rubella chì si manifesta in i zitelli in e diverse periculi di a malatia.

U periodu di incubazioni di rubella in i zitelli

In u periodu di l'incubazioni di a rubella, u pianu clínico di a malatia hè ausente, i.e. A patologija ùn si pò esse manifestata à tuttu, ùn pò micca pruvucà chì u raportu, è ùn puderebbenu apprendreghja nantu à i testi di sangue di laboratori. In mediu, stu piriodu dura parechji 18 ghjorni. Hè di vaghjimu chì, in questa fasi di a maladie, un ziteddu infettatu hè capacitu per infettà l'altri, singling out a virus with microdroplets of saliva.

U rughjonu iniziale di a rubella in i zitelli

A fine di a fasi di incubazioni, un pruduttu prodrurale hè stata duoppu uri a parechji ghjorni, in quali sintomi rubelli in i zitelli ani similarità cù assai altri patologii. Fighemu tutti i signalli di rubella in i zitelli puderanu esse prisenti à sta stage:

Chì parle di rubella in i zitelli?

Allora segui u piriudu quandu i sintimi rubelli in i zitelli accadètenu specifiche, i principali di quali sò dinò:

Un sarzolinu cun rubella in i zitelli i primi apparsu nantu à a face, u scalp è u collu, ma spende à u troncu per un pocu tempu. I siti di a maiò localizazione di rashes - estensione di superfici di mani è piedi, nucali, back. Nantu à e palme è u pianu di i pedi ùn ci hè micca rash. Elementi risultui sò biancu biancu, rossu o ovalu, chjuca, micca saliendu nantu à a superficia di a pelle. Quarchi cosa ci hè un rash in a forma di rossu continuu. I rascalli l'ultimi 2-4 ghjorni dopu a quale anu da scorri duppiu. U zitellu hè stata cuntaggiosa per una settimana dopu à l'iniziu di a rash.

Cume trattà a rubella in un zitellu?

Duranti a malatia di u zitellu, hè dumandatu à spusà à l'altri figlioli finu à 7 ghjorni dopu à l'iniziu di a rash, per impediscenu u so cuntattu cù e donne incinta per esse infittivi. Rubella in i zitelli hè intamente realizata in casa, l'ingaghjamentu hè necessariu in a presenza di cumpetite. A l'ora di rashes, ricumandemu u reste di dorme. U terapia specifica ùn hè micca dispunibile, i medicinesi sintomatiques ponu esse prescritti per riduce a temperatura di u corpu nantu à u paracetamol o ibuprofen. U zitellu avarà da bevede più fluidi, manghja più efficevuli.

Prevenzione di rubella in i zitelli

I paisani chì ùn vulianu micca i figlioli di rubella, deve esse sicurizate chì u schedariu di vaccina hè stata cumpresa. A vaccinazione da sta malatia hè cumprata in u listinu mandatu è si face à l'età di 1 annu, seguitu da un sustegnu à sei anni di età. Inoltre, una vaccinazione supplementaria per i raggi di adolecente pò esse furnita.