Dyslexia in i zitelli più giovani

A dislexia in i zitelli hè un disordinatu di u sviluppu específicu chì si manifisteghja in una perdita parali di capacità di scrive è leghje. Sta maladie in i zitelli hè rara, è ghjè cume più cumuni in i carichi ch'è in i zitelli. A data, e cose exacte di a dislexia ùn sò micca state comprende. A maiò parte di i scientisti sò inclinati à crede chì questa malatia hè ereditaria. Inoltre, hè cunnisciutu chì a dislexia hè una cunsiguenza di anomali in u sviluppu di u sistema nervu cintrali di u zitellu, per quellu chì hè una viulenza di l'interaction di funzioni specifiche di u core. Numerosa studii cunfirmanu chì i dislexi anu u stessu sviluppu di i hemisferii di u curu, mentre chì in i zitelli sureddi l'hemisferu esu hè più grande.

Tipi di dislexia

A dislexia hè assai difficiuta di diagnonde à i zitelli è per quessa, solu un sperimentale in a psiculugia pò fà un diagnosticu precisu.

Cumu si manifesta a dislexia?

I sintomi di dislexia pò esse:

Cumu trattà a dislexia?

Ci hè cunsideratu chì a dislexia, più cumuni in i zitelli più chjucchi, hè incurable, ma hè pussibule per aiutà à trattà e difficultà di a malatia chì un zitellu puderia avè. Per quessa, u trattamentu hè più una currezzione di u prucessu d'aprenu - u zitellu ampara à ricanuscià e parolle, in quantu a capacità di identifie i so cumpunenti. Certamente, a correzione hè più efficau in una primitiva etapa di u sviluppu di dislexia, è a so prevenzione permetterà revelà predisposizione à l'infruzzione dati è cunsiste à realizazione di un cumplicatu di misuri preventivi. Cum'è una maladie, a medicazione hà una efficacità senza pruputenza è u so usu ùn hè micca cunsigliatu.