Pudicè un travagliu una salsiccia?

Per a donna lactanti, ci trovani assai restrizioni à l'alimentariu. Hè cresce in generale chì a mamma in a so sulla lactazioni ùn deve solu manghjà i salute alimenta, è devi avè a scurdà u so alimentariu prediletti. Hè cusì cusì? Micca veramente. Certu, a dieta di a donna deve esse rica in vitamini è minerali chì sò assai utili per a so salute è per u sviluppu propiu di u zitellu. Ma hè impurtante chì a mo mamma hà sempre avè un bon amori, è per quessa, hà bisogna à pruvà l'alimentu. Ùn deve esse micca rinunzià i so favori. Certe volte ci pò aghjustà i citrati, mariscos, uni cafè, vegetale rosse è frutti, ma cù a cundizione impurtante chì ùn ne ùn causanu migliori à allergii.

In questu articulu avemu da cunsiderà a dumanda di se una madre lactante pò essa salchichulata.

In generale, mentri u zitellu hà sott'à 3 mesi di vechju - tenite bisognu à sceltu l'alimentu. Dopu introdate mette in i vostri rigali preferiti in a vostra dieta. Ate - è guardà un migliu: se si senti bona, da quì sguassà u pruduttu in a vostra dieta. A cosa principal hè chì l'alimentariu chì manghjate ùn pruvucarà micca allergia in u zitellu.

A risposta di a quistione si hè pussibule per a mamma di eterna per manghjà salsiccia, vulemu ricurdà chì i prudutti di a produzione industriale anu mancu assai sustanzi nutrittivi - conservatori, aromatizzanti, gustatori additivi, ecc. Per quessa, quannu allisci la donna, ùn anu micca cunsumà di l'alimentu in ogni cantanza.

Regoli per esse segui

Allora, sè vo pudete dettu chì tù manghjate stu pruduttu, prima principiu cumincia di manghjà un graminu di salsiccia o salchicata senza un stomacu vacanti. Se avete osservatu cù cura durante u ghjornu per a reazione di i migghiori è hè felice è sanu, pudete alcune occasioni chì permette l'impegnu di salchiccu cociutu. Pudete una mamma di enfermione manghja u salottu ogni ghjornu? No, ùn hè micca. Fate una pezza in a vostra dieta, manghja pocu è in petite quantità - micca più di 50 grammi per ghjornu.

Prima di pruvate una salsiccia o salchicca, fighjate à a cumpusizioni. U fabricatore rispunsevule deve esse ind'è chì ci sò tene, emulsifiers è altri additivi kimiċi in questu. Probabilmente, cuntene a proteina di soia. Allora a mamma ùn ricusera una tale cura. Inoltre, ùn manghjarè micca un pruduttu, a cumpusizioni di quale ùn sanu micca.

Attenti à a data di fabricazione di salsiccia. Ancu se u pruduttu ùn hà micca sminutu, avè cura: dopu avè pigliatu una salsiccia no freschissima ùn ùn senti micca nudda, ma u vostru picciutteddu, ùn hè micca escluditu chì ellu ùn sia micca malatu. À i primi signali di avvilinamentu, invucà immediatamente per una ambulanza.

Allora, avemu discututu si hè pussibule per a mamma d'infante di salsiccia è di salsiccia. Semu devi esse ricordati chì l'industria muderna producei pocu prudutti di qualità. Ùn crèle micca ancu chì l'annunzii è e affirmazioni chì a salsiccia cuntene carne naturali. Dà preferenza à i cereali, frutti, ligumi, cottage cheese, cottura fatta in grassu.

Cusì, risponde à a quistione per esse da manghjà salsiccia oghje à una mamma d'infirmità, avemu vulete dà cunsigliu - manghja l'alimentazione chì vi frutti di u vostru babbu.