Kristen Stewart ammuò l'emozioni di publicità Chanel

Chistes annantu à a norma di Kristen Stewart è da quì prisentanu in a stampa. In u novu video per Chanel, l'attrìlla responde à i tortu, affissendu chì hà una espressioni faciale in vita, è i so ochji ùn puderà esse l'annullamentu universale no solamente.

Marca Face

A principiu di u mese, a moda di casa annuncia chì a stella di a saga "crepuscolo" fù sceltu per a faccia di u novu make-up per l'ochji di Collection Eyes 2016 da Chanel. Stewart annuncia una paleta d'ombri, mascara è un magicu postu per cuddeti di mudelli.

Infine, u risultatu di un equipu di prufissiunali è di celebriti prisenti nantu à a reta.

Leghje ancu

Casual Kristen

L'autoru di parechji video curtmeti è e imagine era Mario Testino. Questa ùn hè micca a prima esperienza di a cooperazione trà un fotografu è una attrìzia, l'annata passendu una scena riserva di foto, induve Stewart hà apparsu prima nude in una spugna.

Forsi, grazie à a cumprintà u cumprinte di u maestru è u mudellu, hà statu pudutu à rilassate tuttu è dimustratu ciò ch'ella hè capaci di.

Sicondu l'idea, Stewart prova à cinqui difeenti imagine (di sullenness à ludità). A versione sana di a campione "Eghjienu pudete esse ..." pare avà à marzu.

Kristen Stewart permette a so ochji cù i so ochji EyeCanBe a Tomboy (Chanel) 2016: Kristen Stewart permette li ochji #EyeCanBe Mischievous (Chanel) 2016: Kristen Stewart permette li ochji # EyeCanBe Ludduvanti (Chanel) 2016: