Tom Hardy disprova u ricunniscenza in bisexualità

Molti attori in u ventu per a fama è a PR, poverete farfacciului. Tom Hardy ùn hè statu esvizione, dopu à l'acclamatu film "Rock and Roll", in a so entrevista, hà accettatu chì in a so vita, ci era piacè romantica per i femine è l'omi. In u cuntestu di u film, era chjaru chì ciò chì dicia, invece un mudellu PR, ma da quellu momentu in a stampa sò sempre affirmazioni nantu à l'sessone cuncorda di a strada di Hollywood.

In Hollywood, u tema di a bisessualità ùn hè micca novu è dibatta attivamente, ma Tom Hardy, apparentemente, hè fatta di questu è prusioni sopretendamenti i dati di i ghjurnalisti nantu à l'orientazione sessuale di l'attore. Avà chì a carriera di l'attore hè in u piccu di a pupulazione, è hè unu di i candidati vera per u rolu di u novu James Bond, ùn ùn vole micca affittu un tema incù tonu in stampa.

Leghje ancu

I roles brutali di Tom Hardy

Issa Tom Hardy hè involuttu in a nova filma "Legend", unni diventa in dui arteri brutali. Periculosi criminali di Londra à a mità di u XXu seculu, i fratelli Gemini Reginald è Ronald Kraev diventonu prototipi di u script. U tratturi criminali hà attatu assai attenti ora, chì ghjè chjucu di diverse storii: a vita di u gangster è e so cunnessione cù famose, robbi è assassinanti, u dramma internu di unu di i frati, secondu a storia, unu di i fratelli havi un disturbazione mentale è hè bisessuale. Di sicuru, i dumannii di i ghjurnalisti è paralleli cù a vita veru di l'attore, ùn puderanu micca fallimentu di succede in l'intervista. Hè sopratuttu essinziu Tom hà rispondi à un rappresentativu di u ghjurnale Xtra di u ghjornu, à a presentazione di a film in Toronto. A quistione: "Avete aiutu à a bisexualità in u travagliu nantu à a film? L'attore hà dettu ch'ellu ùn vulia parlà di a so orientazione sessuale in premier, ma solu à a film.

Speremu chì l'aghjettivu di l'attore in relazione à u ghjurnalista di l'edizzioni chìer ùn hà micca affettatu a so carriera, ma l'occasione per lampà in u filu di novità è l'oppurtunità di publicità di a nova film hè in unequivocale.