Vacanze in Etiòpia

U lettu di Etiopia hè "13 mesi di u sole", è sta frasa hè vicinu à a verità, perchè stu statu hè vicinu à u so calendariu. Circa 80 gruppi etnici sò arregistrati quì, chì anu tradiziunali è tradiziunali . L'attività in u paese si celebranu cù un scopu speccu è per certi riti.

U lettu di Etiopia hè "13 mesi di u sole", è sta frasa hè vicinu à a verità, perchè stu statu hè vicinu à u so calendariu. Circa 80 gruppi etnici sò arregistrati quì, chì anu tradiziunali è tradiziunali . L'attività in u paese si celebranu cù un scopu speccu è per certi riti.

Informazioni generale nantu à e vacanze in Etiòpia

Questu situ hè imbruttatu in misticisimu è leggende, unisci assai dialetti è lingue, religione è religione. Moltu spessu, i turisti anu interessatu à quistione di quandu l'annu novu in Etiòpia è cumu a so cronulugia quì difiere di u generalmente cume.

In u paese stu festa hè celebrata l'11 di settembre. U calendanu persequiteghja u nostru internaziunale durante 7 anni, 8 mesi è 11 ghjorni. Hè piglia prestu di i Copti in i primi anni di u Cristianesimu. Sta religione apparse in Etiopia in u IV seculu.

Unusual in u paese hè a definizione di u tempu. U ghjornu cuminciare cù a sunrise, è micca à a mezanotte, perchè accunsentendu nantu à una reunione cù l'abitanti lucali, spiscanu sempre l'urdinamentu di navigà.

10 vacanze maiò in Etiòpia

Sè per paragunate cù l'altri stati, in Etiòpia ùn sò micca tanti vacanze. A maiò parte di l'avvenimenti sò rilattamenti à u cristianu è a storia di u paese. I più famusi sò:

  1. Mawlid al-Nabi - hè celebrata u 3 di jinnaru. A festa hè dedicata à a nascita di u prufeta Mahomet, ma da chì ùn hè micca saputo quandu hè natu, a festa hè stata pronta à a so morte. A data di morte per i musulmani hè u più impurtante in a vita di una persona. Questu avvene divintò significante 300 anni dopu à a fundazione di l'Islam.
  2. U Natale hè cilibratu u 7 di jinnaru. U serviziu funziunale hè tenutu in i tempii moderni di u paese , è in l'antichi chiese esculputi da rocci volcanichi in a roccia. I credenti trattanu i santu cù reverenza speciale è anu da esse batteziatu parechji chilometri davanti i santu.
  3. Timkat (Baptism) - I Cristiani celebranu per 2 ghjorni da u 19 di jinnaru. Questu avvene hè a festa principale religiosa in u paese, quandu i turisti anu vistu a tradizione di a chjesa più antica. I preti fannu una copia di l'Arca di l'Alianza (tabot) à l'acqua è si abbandunate in una tenda cerimonia di a notte, credi in questa ora ricu. Questa azzjoni simbulizeghja Ghjesù Cristu chì entra à u fiumu Giurdanu. A matina u mare hè cunsideratu sagratu, hè bagnatu, u liquidu sacru hè purtatu in i navi è purtatu a casa. A cerimoniu finiscinu cù una longa processione cù i canzoni lucali è dancing rituali. I prumessioni mai più largu sò stati in i cità di Gondar è Lalibela , è in a capitale di u Statu, Addis Abeba .
  4. U ghjornu di a Vittoria - u populu indigini celebranu u u 2 di marzu. Questa festa statale hè dedicata à a battaglia di Adua (Battaglia di Aduwa Day). Dopu à l'apertura di u Canali di Suez in u 1869, a costa di u Mar Rojo di a Cumpagnia si cuminciò à interessà i europei. I micca solu i cummircianti ùn anu andatu, ma ancu chì l'invadersli vulianu cumprinneru e so tarri. Etiopica attrae l'attinzioni di l'Italia, chì pocu à captuera i cità di u paese (per esempiu, Assab è Massawa in 1872 è 1885 rispettivament). Dui anni dopu dopu sti fieri, una guerra hà sceltu, risultatu in a scunfitta di i culunisti, chì anu ricunnisciutu l'indipendenza di l'statu africanu.
  5. U ghjornu di u travu - hè celebrata u 1 di maghju per parechji seculi. L'autori lucali sustentanu l'opara cumuna di Capital e Labor. L'ideulugia di a celebrazione prupone chì questa festa hè dedicata à tutti i persunanti travagghini, anu u so benessiri è u livellu di u putere. À u core di l'avvenimentu hè l'espressione di gratitenza à ogni persona per u so aiutu in u travagliu per u benefiziu di a società.
  6. Fasika (Pasqua) coincide cù l'ortodoximu Bright Sunday. Questa hè a festa cristiana più impurtante in u paese, chì si celebra una sittimata dopu Hosanna (Dumenu Rallu). Prima di questu avvene, i abitanti lucali si tenenu un rapidu di 55 ghjorni. Solu manghjianu i vegetali un ghjornu. À a vigilia di Pasqua, u serviziu di a ghjesgia hè tenuta, hè necessariu di vultà in vistiti culuriti cù candele in mani. In Fasika a famiglia sana accòglie è celebra una semana sana. U tavulu hè spessu sirvutu cù platti naziunale , per esempiu, Durovot, chì hè un puddaru affittuatu, o un picculu crudu.
  7. U ghjornu di a caduta di u regnu militari - celebrata u 28 di maghju. Hè dedicata à l'avvenimenti chì succidia in u 1974. À quellu tempu, un esercitu fu stavatu in Asmara, i suldati ammunzaronu è inizenu à esigenza ch'elli anu aghjustatu di prestazioni in bonu. Anu agghicati cù unità militari, studienti è travagliistanti di tutti i rigioni di l'Etiupia, u so goal era a dimissioni di u guvernu. Ancu l'emperadoru hà ancu fattu cuncessione significante à l'insurgenti, era frustratu. In u 1991, una cungressu naziunale era tenuta in u paese, induve hè dettu chì u guvernu esse guvernatu da un cunzigghiu specialu chì cumpone 87 rappresentanti di 20 partiti pulitici.
  8. Enkutatisà hè l'annu Etiopi, celebrated in September 11. U calendariu giullale ùn opera micca solu in a chiesa, ma ancu in a vita di u ghjornu. Hè assumatu chì sta festa hè stata appruvata da a reina di Saba, è u so nome hè traduciutu cum'è u ghjornu d'oghje ghjeli. Invece di un arburu di Natale è di i guerrie, i ghjovani locani à un incruviu grandi di picculu è eucalipto in i piaghje persone di cità, usendu un arbre forte com'è basa. In a capitale, a durata di un focu pò accade à 6 m. In regula, tutti ci aghjunghje à fighjà ch'ellu sia invintatu è guardà cumu a cima fallarà. Questu hè indicatu a zona in quale hè a più grande raccogliosa. In l'aborigine Enkutatash cantà, ballà è ponete tàvule cù i pratiche tradiziunali.
  9. Meskel hè una festa religiosa in Etiòpia, celebrata u 27 di sittembri (o u 28 in un annu bisestuale). U nome di l'avvenimentu significa "croce". Sicondu a ligenda, annantu à quellu ghjornu, a mamma di l'imperatore di Bizantina Elena truvà in Ghjerusalemme una relidita cristiana - a crucifixionuna di quale Ghjesù Cristu hà mortu. Dopu questu, hà apicultatu un incontru di u mumentu, è a chjamata s'arrizzò finu à u celu chì era visu ancu in i paesi africani. Oghje aborigini accertanu stu successu particularmente. Per esempiu, in Addis Abeba, i residenti sò in un quadru chjusu cù fiori gialli, custituiscenu una struttura in cunsa, preziatu è observe i rendimenti di i pupulari di u dumartariu di ughji, è creanu ancu bonfire chì simbulizanu u sole, u calore è a luci.
  10. Kulubi Gabriel hè u ghjornu di Gabriel , chì si celebra u 28 di dicembre. Questu archangel hè u patronu più frequente di l'Etiopi cristiana. I Believienti visitate u tempiu, e ringrazziammu u santu, dumandate l'aiutu per aiutà, realizanu i vucali cunfermati prima è portanu offerte (una varietà di parapluies è candele). I pride sò vende sti rigali, ma aiutanu li poviri di i soldi guadagnani. U ghjornu di Kulubi Gabriel, più di 100 pezzu sottu una festa di pattu, anu riceve i nomi chì currispundenu à a festa.