Etiopia - attractions

Etiòpia hè micca u paese più favorevuli per u turismu, ma ci hè ancu quarchi cosa per vede quì. U so riccu patrimoniu storicu atraisce a ghjente di tutte e mondu. I posti naturali di Etiopia sò indicati nant'à assai ritratti, in riviste di scienza è in i blogi di viaghju. Se si sfrancate quantu è cumu chì u statu di u cuntenutu u più anticu in u cuntinente africanu, ùn esistenu micca: armate cun lista di i posti più significanti è cumince u vostru viaghju.

Etiòpia hè micca u paese più favorevuli per u turismu, ma ci hè ancu quarchi cosa per vede quì. U so riccu patrimoniu storicu atraisce a ghjente di tutte e mondu. I posti naturali di Etiopia sò indicati nant'à assai ritratti, in riviste di scienza è in i blogi di viaghju. Se si sfrancate quantu è cumu chì u statu di u cuntenutu u più anticu in u cuntinente africanu, ùn esistenu micca: armate cun lista di i posti più significanti è cumince u vostru viaghju.

Top 10 attrazioni attraenti in Etiòpia

Dunque, unu di a qualità di i posti più interessanti è frequentamente visitati di l'Etiupia, hè vale a voglia i seguenti:

  1. A capitale. In Addis Abeba , parechji attrazioni interessanti di l'Etiupia sò cuncentrati, chì appretamentu interessà quelli chì vulianu scopra stu paese. In particulare, questu hè l'area di Menelik II, l'ex capu di u paese. Eccu a chjesa di San Giorgiu, è pocu quadri pudete visità a prima residenza di u capitu - u palazzu riali di u 1894 custruitu, chì hè prescrittu u titulu di a struttura architetturale più bella di a capitale. Ci vò à tene u tempu di visità u museu archeologicu è Naziunale , una larga cullizzioni d'exhibiti chì avè acquistatu cù l'historia richia di l'Etiupia. Inoltre, i visitori di Addis Abeba sò fermamente incuraghjenu per svià a megghiu pianu di a vista di a cità - U Monti Entoto, chì offre un maravigliu panorama di a cità. Eccu avete truvatu un bonu locu è ben custatu, è dinò l'occasione di visità a prima Chiesa di Mariinsky è u museu storicu.
  2. A citadina di Axum . Quandu fù cradine di u regnu Axumite. Parechji attratti religiose d'Etiopia sò cuncentrazione quì. In particulare, questu hè a chiesa di Maria di Sione. In u so territoriu sò trè edificatori chì eranu eretti diversi tempi. Inoltre, quì hè tenutu u più grande di u Cristu di u Cristianu - u caspunculaghju inculcate cù e piluleti, l'Arca di u Pattu. Una fattura interessanti di Axum hè ancu i stelae - culleghji di basaltu giantinu, a cuntazione di quale ùn hè cunnisciuta per certu, ma ci hè una teoria chì i marcastru e funerali.
  3. U Tana. Stu reservatu hè u più grande di u cuntinente Africanu. Quì vene u Nilu Biancu . In a vicinanza di u lavu hè una grande varietà di flora è fauna. Frà l'abitanti lucali sò ancu i pupi. Cume hè caratteristicu, a vita quì hè rapprisintata, tra l'altri cose, da i parassiti - l'acqui di Tana sò literalement di riprova cù sti creatura.
  4. Cascate di u Nilu Biancu . U fiumu, urigginariu di u Lago Tana, irrigate i terri di l'Etiòpia per 800 km. È solu à 30 km di questu locu pudete vedeti un spectacle unicu - cascate cascate. Dopu à Victoria, sò i più grandi in Africa. Cascate anu u nomi di i paesi vicini - Tis-Isat. L'altezza, da quale l'acqua colapse, alcuni 45 m, è a larghezza di a cascata - finu à 400 m.
  5. U vulcano di Herta-Ale . I vitturi chjamani "viulinu à l'infernu", è u nome hè trattu com'è "montagna di fumatori". Stu vulcano hè unu di i pochi di u pianeta chì ghjè in attività cuntinua. Questu hè duvuta à u fattu chì si trova in u core di u triangulu Afar. E eruzione persistenti è parechji laghi di lava russa à u distrittu sò una cosa cumuni per questu spaziu. A tampiratura ùn ci hè mai più maiutata à u 50 ° C, ma u spiritu di l'aventuranimu impone i viaghjatori di tutta u globu à ghjustu nantu à a bocca di u vulcano è piglià un pezzu di roccia volcanica cum'è un souvenir.
  6. Templi in Lalibela . Pi tantu tempu stu locu era u centru di peregrinazzjoni è l'oggettu di cultu religiuu. Questu ùn hè micca surprisante, perchè ci sò 13 tempii antichi, chì sò sculptured right in the rocks. A so custruzzioni data di u seculu XII-13, durante u regnu di u Rè Lalibela, chì cercanu di fà cum'è simili à Ghjerusalemme.
  7. Mont Ras-Dashen . Questu hè u puntu più altu di Etiòpia cun una altezza di 4533 m. Primu di tutti, quelli chì ùn pensanu micca chì a so vita senza mountaineering e tracking si strive à quì. A strada di u percorsu, chì si sviluppeghja à u cima, travaglia in u Parcu Naziunale di Symen , chì permette micca solu per goditaranu vistighimenti culuriti, ma ancu per avè acquistatu di a flora è fauna etiopi.
  8. A fossa grande africana. Stu fenomenu naturali unicu hè cunnisciutu unu di i posti più misteriosi in Africa. A furia hè sempre in crescita, cum'è un risultatu da quali i scientiferi suggestinu una split di u cuntinenti in u futur distante. Oghje, i so spazii è gorges oghji piacè à i amatori di l'attività di l'altezza cù i so paisaghji.
  9. A tribù Mursi . Hè assai famosa micca solu in u campu di etnugrafi è cultuloghi. Una funzione especiale di a tribù hè a tradizione di chjappu di boni boni di grandezza impressiunanti in l'uce è un cut up di u labellu più basso. Questu hè cunsideratu una misura lucale di bellezza.
  10. Fasil-Gebi . In u seculu XVII-XVIII, sta struttura architettonica servia cum'è a casa di i ruled d'Etiopia. Fasil-Gebi hè un complexe sanu di edifici, chì cumpranu castelli, temples è palazzi per a nubiltà. A maiò parte ha surveghjenu à questu ghjornu, causendu genuu interessu trà i turisti.