Resort in Tanzania

In Tanzania, truvate una maravigliosa combinazione di resorts turistiche è isulani cù i so stile è i stradi maravigliate è eco-resorts, rapprisentati da i parchi è riserve naziunale , induve l'aspittavvi à i misteriosi boschi densi, laghetti pittoresca è u mondu animale riccu.

A Cità di Dar es Salaam

U portu cummerciale in Tanzania, chì hè una cità assai influenti di u paese è impurtante da un puntu di vista ecunomicu. Hè situatu à livante di u paese, à i costi di l'Oceanu Indianu. Dar es Salaam hè unu di i centri principali in Tanzania. Malgradu u fattu chì a capitale di Tanzania da a mità di l'anni 1970 hè a cità di Dodoma , hè quì chì l'apparitu di u guvernu cintrali hè sempri localizatu. Dar es Salaam hè carattarizatu da i chji rossi piaghjini accittabbili cù casi di stijni, boni pochi è boni piacè. A cità hè u puntu di partenza per e excursioni à Kilimanjaro è i parchi naziunali di Serengeti , Ngorongoro , a Riserva Selous. Da Dar es Salaam cù un ferry pudete ghjunghje à l'isuli di Zanzibar è Pemba .

A cità hà una infrastruttura bè. Pudete vede u portu pittoresque, da induve e chjucchi strade di a cità. Ind'a Strada Indica, pudete avè un merendiziu maravigliosu in i risturanti lucale, cumu hè questu quì u centru megliu stituzioni in l'Africa orientale sò situati. Per i compratori in a cità, parechji buttoni è bazen sò aperti. A Nightlife hè ancu luminoso è riccu, in Dar es Salaam, ci sò discote, bar, cafe e casinò.

L'Archipelago di Zanzibar

Hè situatu in l'Oceanu Indianu, 35 km da u cuntinente di Tanzania, à quale appartene. L'isula più grande di l'archipelago sò l'isuli di Pemba è Unguya (Zanzibar). A prima cronica di dati nantu à l'isula hè data di u 10u seculu, in seguitu sò persi persi da Shiraz, grazi à quale l'Islam s'hè difisu à Zanzibar . Oghje, Zanzibar hè una regione autonoma di Tanzania . Dopu l'annu 2005, apparse in u so propiu bandiera, u parlamentu è u presidente. A capitale di l'isula di Zanzibar hè a cità di Stone Town .

U clima in Zanzibar hè aggradèvule è tropicalu, anche in u litorale sò spessu caldu. L'isula si distingue da a vegetazione tròna densita, i platini bianchi à u circondu per u perímetro, pudete vede parechje diversu animali marinu. In Zanzibar pudete andà à scuba o in una visita per i piantagioni di uva, canna, noce moscata è altre spezia. I megliu u megliu à u centru di u Sudu di u Zanzibar, i più belli corsi di famiglia è i lucali di lussu, è in u nordu sò creati e cundizioni per l'entretenimentu di nozze.

U lagu Manyara

In u nord di Tanzania, à una altitudine di 950 metri, in u Grande Rift Valley hè u Parcu Naziunale Manyara , u più beddu centru in Tanzania. A proximità di u parcu hè un pittoresccu Laghi Manyara , chì hè quasi 3 millioni d'anni. U Niolu Manyara Park principia à travaglià pè i visitori in u 1960. In esse aghjustati da i bosculi densi in u quali ci hè babu babu è monos blu, bufalini, elefanti, giraffe, antilopii, ghjunti. In i buchji di l'acacia, pudete osservà i famosi Lions Manyar chì vivenu nantu à l'arbureti. Ancu in u park Manyara, ci sò quassu 500 spezie d'aus, trà l'avvicinaghji chì i più cumuni sò flamingos rosso, frà altri, avemu nutatu e culonie di l'heron, l'ibis, u pelican, u marabù è a cigogna razzin.

Parete in u Parcu Manyara vi pruposti in un alloghju privat o in un di parechji campings. Dopu à a porta di a riserva per i turistici sò duie quattru i stili cinque stelle - Lake Manyara Tree Lodge è MAJI MOTO, induve, in più di l'alloghju è di l'alimentazione, i servizii ponenu per organizà un safari . U più attrattivo per safari in Manyara sò l'epichi di dicembre-ferraghju è di maghju-juliu.

Arusha

Hè situatu vicinu à a fruntiera cun Kenya è hè una di e cità più grandi in u nord di Tanzania. Arusha hè un centru cummerciale è cummerciale più grande di u paese. Ghjè in questa cità chì u Centru di cunferenzi Internaziunali si trova. Inoltre, da Arusha hè cunvenutu per andà in viaghju in many resorts in Tanzania, cusì pò esse cunsideratu u puntu di iniziu è u centru di u turismu in u paese. Nanzu à a cità di Arusha hè u Parcu Naziunale di u stessu nome. In u vostru vinarà una maravigliosa cumminzioni di massicchi di cedri è a vegetazione tropica. Frà l'abitanti di u Parque Arusha sò 400 spezie d'occhi, più di 200 mamifer, 126 spezie di rèttili.

Mafia Island

Situatu in l'Uceanu Indianu, nantu à a costa orientale di l'Africa, 160 km à sudu di l'isula di Zanzibar è 40 km da u cuntinente di Tanzania. Prima, l'isula chjamava Cholet Shamba. U nomu attuali hà e razzi arabi - "morfiyeh" traduce com "gruppu" o "archipelago". A cità principale in l' isula di Mafia - Kilindoni.

L'isula hà fattu un territoriu di circa 50 km in largu è 15 km in larghezza. Trà tutti i ranuni di Tanzania hè l'isula di a mafia circundata da i più beddi spedizione, attraente per numerosi scalu. In più di scuba, nantu à a Mafia, pudete fà sporti pesca in u mari, piraggi è reste di mare, visitate a prima reserva marina, bats-giants è antichi ruins di Kua. In l'isula aspetta 5 hotel, un alloghju è un pocu nùmeru di appartamenti. A maiò parte di l'ospiti sò i so stati pruponi di staghjati.

Bahamoyo

A cità di Bagamoyo , una volta u portu più impurtante in l'Africa orientale, hè quì com'è una petite cità di pesca, un locu tranquillu, tranquillu è cusiminu. Hè situatu à 75 km a nord di Dar es Salaam. U nomu di a cità di Bagamoyo in u Süditor traduce cusì: "Quì abbandunà u mo core". E ruini di Kaole, un edifici di pietra di a furtizza, induve esse prestu esclavelli, una vecchia iglesia catòlica è 14 mosche è cunservani, stanu in a cità.

U clima in u Bahamoyo hè tropicale, hè sempre caldi è umidi. Da u spaziu in a cità puderete diventà bufali, snorkeling, yachting, windsurfing, mountain bike, safari. Se vulete cena o tenintate un cena in a cità, ricumandemu à vende l'exitu Rustic restaurant di a cucina naziunale, chì hè assai populari di a cità. Puderete in Bagamoyo in u chic hotel Millennium Sea Breeze Resort, o in più modesti Travellers Lodge and Kiromo Guest House.