Tradizziù è abbitanti di Maroccu

U paese uccidintali di u cuntinente africanu hè assai cumuni cù l'estati europei, per quessa, ùn serà micca cusì difficili per u nostru «omu» per truvà una orientazione suciale in questu. Tuttavia, vale a pena prima di u viaghju per cunnosce acquisto cù certi tradizzioni è e costumi di Maroccu , perchè, cum'è in qualchì altru locu in a Terra, sò unichi è obligatorii per eseguisce. Fighjendu l'etichetta accettata è i tradizioni di u paese, vi fate u rispettu è aghjunghje l'ospitalità, chì hè solu bisognu chì si cunzidira sinistru una persona benestrata.

Tradizzioni di ospitalità

Forsi, vale da cumincià cù a tradizione più significativa di Maroccu, chì tocca à l'ospitalità. I Maroccani sò un populu di una larga anima, è, com'è customary in i paesi CIS, sò sempre benvenuti à i quelli invitati. L'invitati in a casa Berbè hè a persona principale, chì hè sempre entourée da a calidez è cura di i patroni, è per quale u sirvutu i più boni piatti è tutte e règule di a accultura ospitale hè osservatu.

Innota chì, sicondu a tradizione di ospitalità in Maroccu, ùn hè micca adupratu per entra in casa vacanti. Sì stati invitati per una cena di famiglia, fate un veru piacè per un petit souvenir è fruttu. Nun mai spentu nuddittà sta tradizione, perchè deve di quantu a passata passassi è l'attitudine in rigalu in generale.

I so scarpi sò generalmente abbandunate à a porta, ancu ciò chì probite bisogna, perchè avemu usatu per fà. Slippers ùn saranu micca datu; in l'abitatini maroccana hè chjaru di caminari pieve.

Funzioni di u cumpurtamentu à u tavulu

Allora vi vinia cun un rigalu, ma ùn sapete cumu fà cumportu à a tavula - senza utile, usciu per noi, senza ariani cù patati purpi in a tavula. Invece, in u centru di a tavula hè un pane di cereali di granu - questu hè u cuscinu maroccu tradiziunale. Hè manghjatu i venerdi cù a so famiglia, discendu tutte e prublemi vitale è l'affari di a casa. Ùn vi maravigliate chì ùn ci hè micca una furcedda o culluna nantu à a tavula. U fattu hè chì in Maroccu hè cumunatu di manghja cù i so propria mani; sò, dicenu, assai più neve di certi apparecchi chì ùn sò micca claramente chì anu utilizatu è lavatu prima. Innota chì ùn mancunu cun e mani, ma solu cù a manu ghjustu, pigliate l'alimentu cù trè dete. Prima di voi servirà u primu platu, truvate duie tapichi à fronte di voi. Unu di elli serà cun un liquidu specie, è l'altru cù l'acqua. Cusì Bersani lavanu i so mani prima di manghjà è dopu. Avete bisognu, dopu à l'esempiu di l'altri à pusà à a tavula, per lavà i mani, push the bowl away, è apparinate pè l'più piacevuli - per pranzu.

Durante u manghjà, ùn lasciate micca u pane - anu trattatu assai rispettu, quì sò salvati è manghjanu cù una grande dignità. In quantu à e manciari, ùn cuddinu micca chì vi daraghju una mugla grande di tè fragranza. No, ùn hè micca solu per chì i Berber sò ingrati. À u cuntrariu, u tè si spressione in picculi quantità, perchè più tardi pudete aghjustà è pudete sempre bè tè calore, savore. Ùn rinunzià a seconda è terza cups di tè, perchè solu u rifiutu di u quartu ùn hà micca ribattimentu à voi.

L'Alcohol in Marocco hè una rareza, l'invitatusità ùn l'anu micca, è ancu u tè hè cumune per un vutu. Questu hè cunnessu cù a riligione, postu chì l'Islam insin'à un reghjettu sanu di questu "swill devilish".

A mo lingua hè u mo nimicu

A cunversazione durante a cena pò esse assai diffirenti. I Maroccani ùn sò micca strangenti à a cunversazione di a so vita persunale, nantu à u travagliu è a ghjente. A ghjente hà accede chjucu assai, è ùn sò micca sentite a vergogna. Tuttavia, evite micca parlendu religione. Musulmani sò sensibles à a so fede, cusì una di i vostri parole senza precu cura u vostru interlocutore fermamente. Se vulete cumunicà cù una persona, ma a so fidenza rara strana à voi - mettite fermu silenziu. Atheist, Catòlicu o Ortodoxu - ùn importa micca, ùn avete micca esveditu à impone l'Islam, ma ancu accettate u modu di a vita di l'altru persone è in nisun casu l'indegenu a vostra dislega per i so règimi personali. Inutili, vi vede esse un personellu stupidu, impolite è ingrattu chì ùn deve esse micca invitatu à a casa.

U cumpurtamentu in i lochi publichi

Cumu si dumandate quandu avete da vene in un altru paese, ma pare chì sì stata purtatu à altru mondu. Maroccu , a so cultura è tradizzionate speciale hè una grande sorpresa per u turista russa; ancu i cose in solitu pò esse un grande sbagliu in u territoriu Berber. Per esempiu, sì si sia una donna, esse dumandatu u cumportamentu assai riservatu è modestu assai. Ùn pudete micca riene à l'omi o trattà. Chistu pò esse cunzidutu cun flirtation, è pudete avete impughite per esse stati abbandunati.

Ùn ponu purtatu in Maroccu ciò chì porta in l'estiu in casa - e donne cuprìanu casi tuttu u corpu, è a robba aperta ùn hè micca solu un mauve, ma ancu un signu di cumpurtamentu vulgari. Assientate, cumu dicenu, nantu à a robba, pruvate micca di sbandite l'impresa di una donna decente è modesta, per a prutezzione è ùn fallenu capu per fà fronte à u locu. E donne chì portanu un vestiti longu - gelatina, è nantu à e so cutturinu sò ogni avè un pappu. Queste robba hè ideale per i cundizioni climatichi di u paese è e règule dicati da u Koran.

Stà fora di a stanza d'internu , ùn cuglietta o micca bacio cun una persona vicinu à voi. A cumunicazione tattile in e persone hè micca bè. Quandu si ncontra o riunione cù un omu di u so sexu, pudete bashà cù trè volte puramente simbolica è cunsulidà un acquisto cù un aprile di sticzola, è hè megliu ùn toccu à i persone di u sessu oppostu à tuttu. Pudete metta à una zitella o mossi a manu, ma micca più. In nisun casu ùn basgià micca a zitella o a manu di a donna, seranu accettati cum'è molestation impudente.

Turista? Paga!

Per qualsiasi, anche un servu assai insignificanti, Maroccu deve pagà. Se vulete piglià una foto di un passeraghju, paghe. Se vulete dumandà a via, paghe. In cafe è ristorante, cunsiglii in a forma di 10-15% di u monte sò obligatorii, è ùn sò micca include in u bill. Tippu ùn hè micca maiatu nantu à a tavula - hè cunsideratu un disrespectu à u locu induve erate alimentatu. Per questa mutivu, sempre punta u camero da a manu. A qualsiasi persone chì anu fattu un favori, vale a pena di 2 à 10 dirhams. I lavatoghji Car lavatoghji sò generalmente 5-6 dirhams, è puliti di 7-8. In ogni caso, ùn anu micca avidità. U più soldi viaghjate in ghjiru. In a punta, u purtonu è a guida sò sopra l'autobusu di 5-20 dirhams. Se la tour era individuu, ùn scumpete nantu à una cantera pocu grossa in a forma di 100 dirhams à a vostra escolta.

I Maroccani ùn vanu micca bè, perchè un pezzu hè una manera naturali è evidenti di espresiu a gratitenza quandu, in u nostru paese, stu rolu hè ghjucatu di cortesia.

Ramadan à Maroccu

Ogni annu in Maroccu hè una grande festa - u mesi santu di u Ramadan. Hè cresce chì era in u novu mesi di u calendariu islamicu chì Allah dà u Profeta Mohammed à u libru principale per i musulmani - l'Koran. Duranti u Ramadan, a vita in u paese pari chì si falla. U rapidità principia, a maiò parte di e shop è cafe ùn manicanu micca o scurzanu u ghjornu hà. I musulmani cresce u tradiziunii è i costi di questu mese, perchè ùn pruvate à persuade à i so novi acquisti di scumpressate. U rispettu di a sacruità è di l'impurtanza di u Ramadan per i paesi lucali, ùn vi micca indicatu a vostra indifferenza à a rispettazione di i costi di sta festa longa è grande.