Kenya - Inoculations

Kenya hè un beddu paese di maraviglii. Ci hè parechje posti interessanti, maravigliose parechje è grandi paisanu naturale. Per parechji turistici, Kenya hè diventata a più bona opzione per vacanze, per quandu più di 300 turisti di l'Europa sò ghjente ghjornu. In questu articulu, parlaremu di u più impurtante - salvamentu è salute durante e vacanze, o più bien, quale vaccineghji avete bisognu à fà viaghjà à u magnífico Kenya .

Quandu deve vaccinatu?

Prima di fà tutte e vaccinazioni necessarii, avete da cunsultà un duttore, se solu per voi per fassi certificati appruvati. U primu prucessu più impurtante hè di pruvà a vaccinazioni necessari per a reazzioni allergii. Perchè Spiamu. In regula, l'iniziu di stagione giallo è rara in i paesi d'Europa è u CIS, perchè una petite dosi di vaccinati pò esse periculosi per ellu (in particulare per i zitelli). Aduprate un such un avvenimentu 20-17 ghjorni prima di a partenza.

Se dopu chì pruvate a vaccinazione tuttu era bella è ùn ci era micca devenza, a vaccinazione ci vole à fà 12 o 10 ghjorni prima di u volu.

Chì vaccinations sò necessità?

A lista di vaccinazioni necessari per un viaghju à Quenia hè chjuca. Havi incruciutu e seguenti malatii:

Ricurdativi, volte vaccinate prima di abbandunà ùn hè micca solu un prucessu necessariu per passà à u territoriu di u Kenya, ma ancu un passatu impurtante per a priservà a vostra salute. I cunsequenze di a infezzjoni sò veramente mortali.

Dopu a vaccinazione, seranu datu un certificatu è un certificatu di vaccina. Questi ducumenti sò cunvalidati validu per 10 anni è sò u so propiu "passatu" micca solu per Kenya, ma ancu à altri paesi in Africa.