Madagascar - attrazioni

A Ripublica di Madagascar hè una bella isula cù numerosi viaghjadini. L'ospitalità di i residenti lucali, a diversità di a flora è a fauna, a natura intruducede è assai più ghjornu volte oghji i turisti. In l'isula di Madagascar, ùn solu ùn anu da qualcosa di vedà, ma hè faciule per perdiente in u tempu da l'impressioni ricevuti.

Chì hè interessante nantu à l'isula?

Avè visitatu l'attraversu principale di l'isula di Madagascar, scopre a diversità culturali, storica è naturali:

  1. U campi di baobab in Menaba hè u più ricunnisciutu in u mondu sanu. E enormi baobabs di circa 800 anni crescenu nantu à i dui banse nantu à a strada tra Murundava è Belon'i Tsiribihina. Hè cume chì per un pezzu tempu sò circundati da un densu fogghiu tropicalu.
  2. U Parcu Naziunale di Andasibe hè u parcorsu più visitatu di l'isula. Ci hè 11 lemuri quì. In più di queste, assai pani, rèttili è insetti viranu in u parcu. In u park d'Andasibe, assai endemichi di Madagascar sèntenu còmuru.
  3. Parco Tsing-du-Bemaraha - u locu più insosu in l'isula. I capri di a statua di a caliza (u boscu di a pedra) sò assai sbagliati, trà elli sò stati turchi turistiche. U parcu cun un mangiru di manglaru massivu, abitata da 7 spezie di lemuri, cumpresu Dykens Sifak hè un lemur di ballu.
  4. L'isula di Saint-Marie serà interessante per i fanali di scuba diving . L'antica isula pirata si trova nantu à u latu orientali di Madagascar, oghje i so platti bianchi è acqua chjara attraendu assai turisti. In l'acque di a costa di l'isula ne anu u restu di parechji navi pirate. Se vulete vedà à Madagascar una cosa particulari è fate una foto viva - cusì ciò chì hè necessariu hè a migrazzione di i baleni along à a costa di l'isula di Santa Maria.
  5. U Palazzu Rumanu d'Ambohimanga hè unu di i pochi posti sacri pi l'Magalasiani in l'ultimi 500 anni. Una longa volta in u paese storicu hà vivutu a famiglia reale. U paese hè circundatu da un murale protettante, custruitu nantu à una solu sulità di calce è biancu. U complexu cunsirvatu di Mahandrihono cù l'artifacti riali hè un miraculu impressesimu in Madagascar.
  6. U Zoo Tsimbazaza vos presenta uni pochi di spezii di lemuri, tartaruga, crocodile è pezziuni esotica chì vive in Madagascar. Zest of zoo, Museo Académico Malgache, un veru tesorus trove d'artefattuti naturali. Eccu ci sò scoddi guardianu di lemuri giante è epiornis grandi, i tempi antichi d'acchè trè metri simili di ostruesi, è altri rarità.
  7. U vulcanu Ankaratra hè u principalu unu di a ridge di l'extinti volcani, 50 km da a capitale di l'isula, Antananarivo . Sicondu i leggings, in issi volcani, parechji seculi l'avemu i siciliari. L'altu di Ankaratra hè di 2644 m.
  8. U casu reale storicu di Rouva si trova nantu à una muntagna in Antananarivo. Circa 20 santuariu è palazzi di pietra è palazzi cù una struttura architettusa sò chjamati u quartu. Hè nutate u Palazzu di Manjakamiadana è u palazzu di Ghjaddu da Tranovola.
  9. Mahilaka hè a citta antica di Madagascar. U settore, suppostutu arabu, cun una zona di circa 60 ettari, era viva in circa i seculi 11-14. A cità hè circundatu da un muru, parechji bâtimenti di petra sò cunsigliati parziale.
  10. U lagu mortu in Antsirabe per ragioni assuciatu raghjone hè tutta sera vacante. A temperatura è a qualità di l'acqua sò assai adattati per parechji pesci è alga, ma per qualcuni raghjone ch'elli ùn campanu micca quì. Molti liggi antichi è terribili sò assuciati cù u lavu.
  11. U portu principali di Madagascar - a cità di Tuamasin - hè ancu un tipu d'attrazione. Ci sò parechje casali antichi cù u stili coloniali cunservatu quì, u Cittatoghju, u Mercatu di Bazar-Be è a Scola di Colonna.

Questa ùn hè micca a lista sana di siti turistiche interessanti in l'isula. Se ùn avete micca dicisu sempre ciò chì vulete visità, ùn anu micca micca incu. In parechji hotele in Madagascar vi offre micca un librettu culurite nantu à l'attraversu principale cù descrizzioni è e fotografici per puderete sceglie l'excursion més atractiva per voi.

U turismu in Madagascar hè attivamente sviluppatu, è l'attrazioni lucale si visitanu annu per i turisti da tutta u mondu.