Instilling drops in the nose à i zitelli

Intesi i nostri prudutti in u nasu à i zitelli hè un prughjettu summamente displegiatu, per u zitellu è per i parenti - u primu ùn hè micca piace, è u sicondu fa voi preoccupatu. In fattu, a tecnica di carenza di goccia à u nasu di un ziteddu hè assai simplice. A cosa principalu - ùn averia teme è esse fiducia in i vostri atti, ricordate puru chì questa prucedura ùn ne perlecenu u dolore, è u chiancinu di u zitellu solu dice chì i gocce anu un gustu amarganti displeta.

Dripping nose à u zitellu

Cusì, aghju piglià un passu à passu tutte u cundutu per intruparà u nostru nasu di u zitellu:

  1. Prima puderete lavare a manu cù sapi. A lavura hè sempre u più impurtante.
  2. U passu prossimu hè di preparà u zitellu per u prucedimentu. Pò esse distractatu da ghjucà o di parlà, è forse ancu spiegà a impurtanza di sipulguà u nasu in modu chì u zitellu sanu a seriità di l'"enterprise".
  3. Prima di annunzià u nasu di u zitellu deve esse pulita finu à chì e catene cadunu in a mucosa nasali. Per lavà u nasu hè megliu cù bagnati di cotti di cuttuni, se u zitellu ùn hà micca mmulatu à l'età quandu puderanu sopr'à u nasu .
  4. A testa di u zitellu deve esse risparmiata pocu è si vultò versu a left quan inseriscenu a fossa nostalgica è, per consensus, a dritta quandà scavà in a manca.
  5. A pietta ùn deve micca toccu in u nasu durante l'instillazione.
  6. Dopu chì avete sculatu una nippa, ci vole à massàgiu u ponte di u nasu in un circulu circularu, è appena si vedi a seconda nipple.

Nurmanna u nasu à i zitelli ghjucassi è i picciotti ùn ùn difiere nessun manera, per quandu a risposta à a quistione "cumu per intruduparà u nostru boccu di un zitellu?" Serà ellu stessu.

Ogni matri sente u so zitellu è seranu capace di truvà un modu per cume megliu à scavà in u so nasu. Qualchidunu figliolu serà distractatu da un ghjucatu, qualchidia di a mamma, etc. A cosa principal hè d'esse à a voce interna, chì sempre dice per truvà a suluzione perfetta à u prublema. È hè ancu impurtante per ricurdà chì nunda hà mortu da u prucedimentu d'impastallu u nasu.