Parchi Naturali di Madagascar

Parechje ghjente di a generazione maiò di Madagascar chì pareva un mondu maiò inesanzabile. Un grannumintu documentale eludó a diversità di a so natura in tutti i culori. À u tempu, u sò sonnu hè diventatu più è più reale, è oghje u viaghju in l'isula ùn hè micca cusì inestimabilita, ma ancu un grandi avvenimentu. È vènenu quì per una famiglia di flora è fauna, pudete acquistà cun elli in numerosi parchi è riserve naziunali di l'isula di Madagascar.

L'infurmazioni ghjinirali nantu à i territorii prucessi di natura di l'isula

L'aria di l'isula hè circa 580 mila metri quadrati. km, di quali circa 18 mila metri quadri. km estenu sutta l'statu di i spazii naturali protetti specifichi. Circundantemente parlantes, sò retienu di l'usi agriculi è portanu una sola goal - preservazione di l'ambienti naturali è di i paisaghji. In tuttu, ci sò circa 5 riservi naturali è 21 parchi naziunali in Madagascar. A natura quì hè prisente in a so forma uriginale, u currettazione di l'arburi hè strettamenti pruibitu è ​​puniscibile da a liggi.

Parlendu di i meriti di Madagascar, ci vole à dì à u fattu chì, da u 2007, a UNESCO anu aghjuntu à i so listi protetti 6 parchi naziunali, cumminendu quì sottu u stessu nomu "Foresti tropu moitu di Acinanana". Chisti inclusei: Masuala , Ranomafana, Marudziezi , Anduhahela , Zahamena e Andringritra.

Riservazione di l'isula di Madagascar

Forsi li riservazioni più famusi è populari in Madagascar sò:

  1. Tsing-du-Bemaraha . Ghjente duminante cun u parcu nazionale omonimiu, furmendu un vastu spaziu di terri naturali senza toccu. A riserva abbiò circa 1500 mila metudi. km. Questu spaziu hè ancu chjamatu "boscu di pedra" per via di i paisaghji karst. Dapoi 1990 hè sottu a prutezzione di l'UNESCO. I parcorsi tropichi rari eranu cusì, è pudete truvà 11 varietà di lemuri, circa 150 spezia d'aus è 45 rapprisentanu rari da a famiglia reptilianu.
  2. Berenti . Hè assai modesta in grandezza, ma ùn hà micca sappiutu da una mancanza di riserva turistiche. Si stende nantu à u Riu Mandara, stu fattu hà influinzatu a creazione di un ecossinu speciale chì cunnessa u boscu d'agulla è i arbuli trupicali. A peculiarità di Berenti hè ancu chì hè l'unica riserva privata in l'spazii aperti di l'isula.
  3. Zahamena . U so area hè di circa 42 ettari di boschi tropicali. U territoriu di a riserva hè attraversata da parechji torli di tempesta, è l'altura difendenu a natura di Zahamen cun una varietà è a flora di a unicitati.

Parchi nazionale di l'isula

Trà u numaru nummirusu di Parchi naziunali in Madagascar, i turisti anu apprezzate specialità è popularità:

  1. Foresta di Kirindi. U so area hè di circa 100 metri quadrati. km. A peculiarità di questu park hè un ecosistema unicu, chì hè una biocenosis di bosc deciduous secu. Inoltre, quì pudete acquistà cun un predanti raru, chì vive sola in queste parti - Fossa.
  2. Ranomafan. U park hè situatu in una zona muntosa à una altitudine di 800-1200 m di livellu di u mari, è a so area hè di 415 metri quadri. km. Questa zona hà assai ottenuta populità entre i clientni di l'isula, perchè hè un locu cunvenenu è una infrastruttura di trasportu sviluppatu. In più, in questu parcori sò circa 12 varietà di lemuri, di i quali u più raru rappresentante hè u lemur d'oru.
  3. Andasibe. Comu di fattu, questu park hè unitu in sicura dui zoni di prutezzione di natura. A so area hè pocu più di 150 metri quadrati. km. Hè situatu à a vicinanza di a capitale , cusì ci sò assai visitori cusì. Tuttavia, ùn hè micca degnu di gudari l'attivu principali di Andasibe - a presenza di lemuri indri.
  4. Isalo. Questu hè quasi u più grande park nantu à l'isula - a so area hè di 815 metri quadri. km. Hè cunnisciutu, in più di i piogliate, ancu cù i so paisaghji - quì hè duminatu da i grandi peni di calca chì anu pigliatu in parechji forme strammi à causa di l'impattu constantu di a chja è di u ventu. L'attrazioni principali di u parcu hè Piscine Naturelle, un oasi veru in u spaziu di una caverna di pietra è una cascata chjaru è videndu quì.
  5. Montan d'Ambr. Stu parcu unificatu in sicuru a zona di prutezzione di natura è u locu sacru per a pupulazione lucale. Ci hè una quantità di pruibbizzioni, chì sò state avvistati ancu à l'entrée à l'archeta di u parcu. Ma ci hè quarchi cosa di viderà quì. In u spaziu di u Monti Amber, ci sò 6 laghi, diversi fiumi è cascate. Inoltre, u parku stessu hè situatu nantu à i piani di un vulcano estincu. U so area cumporta solamente 24 ettari, è l'altitudine di i stradali di suttuli varieghja da 850 à 1450 m di livellu di u mari.
  6. Ankaran. Una altra "petra preziosa" trà i parchi naziunali di Madagascar. U so spaziu hè pocu più di 180 metri quadri. km. U spaziu in spaziu hè occupatu da rocks calcariu, pulitici da a chjesa è di u ventu, di i barranchi profundamenti è di i densi foresti tropichi. I vantaghji principali di u parcu hè una varietà di rutevuli turistiche è paisaghji maravigliose.

In generale, a natura di Madagascar hè multifichesi, è ogni una di e riservi è parchi naziunali di l'isula hà u so stessu atmosfera unica. Per sente, hè bisognu di scopra i territorii pensativamente, diventendu ogni dettu, ogni picculu animali o bug. Dopu tuttu, chì sapi - questu questu hè quasi l'ultimu ripresentanti di u so tipu.