Mercati di Maroccu

Da qualche viaghju chì vulete purtà quarchi cosa in memoria. Pò esse un vestitu bonu o decorazione, una cosa utilità per una casa o solu un capigliatu per una chapale di mantellu. È da un viaghju à unu di i paesi africani cù i so tradiziunali bieraires pintoreschi, hè solu impussìbule micca di fà un souvenir . Maroccu hè ancu u statu di a costa noroccuore di l'Africa. Quandu si ci andà, vedi l'infurmazioni nantu à i mercati di Maroccu.

Chì deve un turizante sapete?

U mercatu Maroccu porta u traduttu àrabbu "peccatori". Quì pudete truvà tuttu da i frutti fini à l'antichi. Per i Maroccani, tali basatu hè un veru centru di una cità di tempesta, quandu ùn pudere micca solu cumerci, ma ancu manghja a valuta, chat, apre l'ultima nutizie. Hè quì, è micca in supermercati, avete bisognu per l'aranci succulenti è aromati, u costu di quale per 1 kg in ogni mercatu di u Maroccu serà u più parte di mità.

U regula principali in u visitante di u bashate maroccu hè a cummerciale obligatoriamente. Se u pruduttu ùn hà micca un tagu di prezzu, u so prezzu ùn sò micca rimbursatu, ma, com'è regula, overstatu da u vinditore. Negoziarete, avete a pussibilità di reducià parechje volte. In franchising hè una tradizione locale, una manera di cumunicà cù u compratore. Ancu pè u pane, u prezzu di quale varieghja da 1 à 3 Dhs, vi hà devenziunà.

U Maroccu si negoziate tuttu u ghjornu finu à u so scuru. Ma u megliu tempu per visità ci hè o prima ghjornu (da 6 à 8 ore), o dopu à u tard, dopu à 16 ore. À questu tempu, ùn hè micca tantu affullatu, da l'ultimi vitturi di sera chì sò più disposti à riduce i prezzi di i so bè.

I megliu mercati in Maroccu

Allora, i centri orientali orientali sò situati, com'è regula, in grandi città maroccani:

  1. Marrakech hè u centru di shopping Maroccu . In ghjiru à l' area di Jemaa el Fna (Jemaa el Fna) hè unu di i vecchii più grandi è notevoli di a cummercializazione. Hè custruitu di parechji mercatii picculi, quelli chì sò specializati in un tipu specìficu di merchenzie. Per spices, hè megliu per andà in u mercatu, situatu sottu u quadru di Rabah Kedima.
  2. In Casablanca ci hè un ultimu supermercatu Marche Central, induve truvà sempre pesche fresche, manzili, aranci è, sicuru, e cose. Questa cadela ocuva u blocu tutale, cunfirmata da u boulevard Muhammad V è e strade di Abdullah Mejuni, Chayuya è Ben Abdallah. Quì, cum'è in tutti i marcati di Maroccu, pudete è deve negoziatu. In questu casu, una negoziazione hè appruvata solu s'ellu hè interessatu à cumprà. L'intrata à u mercatu hè situatu sottu u Canali di Ibn Batouta.
  3. Si u destinu purtatu à a cità marocana di Fez , fate di sicuru à visità u mercatu nantu à Rue AbuHanifa, situatu in u stretchu trà e carrughji di l'Avenue El Hayan è di Rue de Damas. Eccu, principarmenti li produzzioni di l'alimentariu sò vindati, è à i prezzi relativamente bassi. Ma se vulete, pudete truvà e beni pruduttu, cumpresa l'antica. Pudete marchjà à u mercatu à pede da l'Avenue des Almohades.
  4. U mercatu più grande di Rabat hè situatu à a parte antica di a cità - a medina. Hè turista orientata, cusì ci hè una grande selezzione di ricordi è rigali. Eccu un mercatu di alimentariu interni. Pudete ancu altri à e altre settore cù trasportu publicu per andà in Medina Rabat o Bab Chellah. È in u Cunsulutu vicinu à Rabat , sò tradiziunarii antichi è di ricordi in custruzzione chì pudete cumprà ghjuvintù di l'argentu, pareti di lana, artighjane decorativu è ceramica, olii aromatique naturali, abani maroccani tradiziunali (scarpi cù filichi longu), bagnu chjamatu tazhin è m.
  5. Tanger ùn hè micca un locu assai attraente com'è Marrakesh o Casablanca , ma cumprà shopping è assai populari quì. In u centru di a cità hè u mercatu cintrali di Gran Sokko, induve ùn puderebbe micca solu cumerci, ma ancu ammirazione di u vistimentu di culura di parechji magichi, formigai, charmers di serpenti. Inoltre, un grandu mercatu, apertu i domenici è ghjovi, opera nantu à a moschea di Sidi Bou Abib. Ci hè un mercatu tissu in Tanger (in u centru di a medina), un anticu (à a cità vicinu à a castagna) è ancu u so mercatu di contrabande, funziona in a custruzzione di una vechja caravana.
  6. U mercatu d'Agadir Souk El Had era unu di i più grandi in Maroccu . Tutti i prudutti sottu nantu à e stile (pareti, spezie, ceramica, souvenirs) sò o cunduti da artighjani lucali, o purtati da i cità circundante. U mercatu stessu hè situatu nentru à un grande parku inturniatu di arcati distillati. Pudete truvà à Souk El Had in Agadir da autobus №5 è №22.