Etiopia - turismu

A ricchezza culturale è naturali di l' Etiopia attrae migliaia di turisti annu. I paisaghji fantastichi, a fauna esotica è u culore di i tribù salvatichi sò sopravibuli i sanità insalurati, i periculi è i risichi d'infizzioni. In questu casu, ogni tali viaghju hè pianificatu da i turisti prima di u tempu, è a strada hè dipinta cum'è accertamente. E più impurtante, ciò chì deveru bisognu hè di sicuru, u scopu di u vostru viaghju.

Tipi di turismu in Etiòpia

A ricchezza culturale è naturali di l' Etiopia attrae migliaia di turisti annu. I paisaghji fantastichi, a fauna esotica è u culore di i tribù salvatichi sò sopravibuli i sanità insalurati, i periculi è i risichi d'infizzioni. In questu casu, ogni tali viaghju hè pianificatu da i turisti prima di u tempu, è a strada hè dipinta cum'è accertamente. E più impurtante, ciò chì deveru bisognu hè di sicuru, u scopu di u vostru viaghju.

Tipi di turismu in Etiòpia

A vacanze in questu pianu exoticu hè assai diversu. Diversi direzzione diverse in u viaghju pò esse cumminati, facendu a vostra vacanze africana veramenti inesgotabile. Allora, vanu à Etiòpia per via di:

Cogghiate quì ogni unu di sti mumenti in più detail.

Turismu di scursioni

Sightseeing hè una parte integrante di ogni viaghju. In Etiòpia, hè questu:

A tour tour d'Etiopia hè megliu cunsigliatu in un agenzia di viaghju certificata, è bedezziu lucale solu visite cù una guida.

Ecoturismu è attività outdoor in Etiopia

U studiu di a natura africana hè una occupazione fascista cù assai devoti. I stranieri ghjùnsenu per vede i parchi nazionali più famusi è colorful:

  1. Awash hè cèlebre per i so fauna diversa, surgenti, oasi di palma, trovanu archeologichi.
  2. Munti Bale - hè una alta freccia, chì piace à cunquistà fanatichi stranieri di l'alpinismo.
  3. Nechisar hè assai rich in fauna è flora. Quì pudete vedete spezie rari d'animali è trattà a pesca.
  4. Mago - quì vive in a tribù più ferò in tuttu l'Africa, Mursi .
  5. Munti Simen - hè cunnisciutu per a so natura unica è u fattu chì hè nantu à u so territoriu chì si trova u pianu più altu di u paese.

À l'alti di parchi è riserve si pudete passà à peda, è nantu à cavalli o ancu muli. Certi abitazioni di natura di conservatorii invitenu i turisti à u safari nantu à i vehicles off-road.

Resto attivo

L'excursionisme ùn hè micca l'unica occupazione pussibuli in l'immensità di l'Etiòpia. L'agenzii di viaghju offrenu una larga varietà di divertimenti per quelli chì ùn ponu micca sentu sempre:

  1. A pesca in Afrique sarà amatu di quelli chì ùn pensanu micca a vita senza una vela di pisca. A pesca hè pussibule nantu à i laghi di Chamo, Abaya, Awasa, Tana, induve carpa, tilapia, perch giant, spinorogi è catfish live. A pesca di u Riu hè primarmenti i fiumi di u Parcu di a Montagne Bale, abitata da trota d'arcuni.
  2. Rafting - solu qualche di i fiumi di l'Etiupia - Oromo, Awash, Nilu Biancu, è solu in u periodu quandu l'istaghjone di ghjuchina hè vicinu à a fini (a fini di l'estiu è u principiu di u vaghjimu) dà a pussibilità di u restu restu.
  3. U cavallu o bicicletta percorsu sò preferiti da i turisti visitanti vicinanzi di u Lago Tana.
  4. Trekking in montagna - stu tipu d'attività implica subvene à a cima di Ras Dashen (4550 m) comu destinazione più populari.

Turismo etnulogu

L'Etiupia in termini di ricerca favurizenta difiere di a maiò parte di i paesi in chì si pò pussibule cun l'acquesti di a vita è a vita di numerosi tribù semi-salvaje. Sò assai diffirenti, ma invariablanu sorpresa di i turisti "civilizzati" cù i so abbitanti - originali, incomprensibile, è à quarchi ancu creepy.

A maiò parte di vittite visitate i paesi di e tribù di Hamer, Oromo, Bodi, Tsamai, Karo, Consor, Arboret, Dasinesh è Mursi. Quessi sò assai persone aggressivu è i invitati ùn sò micca benvenuti. E mòglie di l'aborigini d'u so liparinu sottu cun u prucessu enormu, è l'omi di a tribù sustentanu i so bellesi è di ametruna in i so mani. Per quessa, ancu i turisti più valenti arrivanu à a vaddi di u fiumu Omo, induve u Parcu Naziu Mursi hà abbitatu da u Parque Nacional Magicu, solu accumpagnatu da guida armata.

Arrivatu nantu à una visita per l'aborigini d'Etiòpia, preparanu un pocu: per ogni clici di a camera l'ottene salvetti requunu di soldi da i viaghjatori, è quarchi pocu aggressivu. In ogni modu, a maiò parte di quelli sò assai aperti, amici è sinceramente cuntentu di vedà «ghjente bianca».

Scola religiosa

Etiòpia hè l'unicu statu africanu induve Cristianu hè a religione più generalizada. In u so territoriu sò scumpiate countless Copte e chiese è monasteri, chì a storia data di u Medievu.

E tradizione religiosa di l'Etiopìa Ortodoxa in parechji rispetti difenu di quelli chì avemu l'usu. I sacerdotri negri canti l'antichi testi in a so lingua, ballu è battimà u ritmu nantu à u tamburinu, è ancu e crosse in i cime di i tempii anu una forma ligeramente diferenta. Per quessa, a perigginia quì hè a furmazione di una scursioni informativa per i principii posti sacri di l'Etiòpia .

Tra d'elli vale nutà:

Quandu hè megliu per andà à Etiòpia?

U clima di stu paese hè pocu cumuni in Africa. Ùn hè micca cusì cum'è in altri paesi, è in Addis Abeba pò esse friddu. A temperature di l'aria hè assai influinzata da l'alivio di a muntagna, anche a proximità di l'equatori anu ancu influene. Per esempiu, u disertu di Danakil pò bonu maravigghia cun u focu di +40 ° C, mentri a capitale di u stessu tempu di l'annu si ncontri cù frescura à +15 ° С.

U spaziu di u clima più spessu per i turisti hè a chiavi, chì ùn solu impedisce l'esaminazione di e belezziu lucali, ma dinò scumpientu e strade, susciteghja u livellu di i fiumi, ecc. Cusì, hè megliu per andà in Etiòpia prima prima di a tempula di tempesta mullada - in u maghju, o dopu finiscinu, è tutte e so cunseguite ne vera à nove - in dicembre. Un viaghju in Etiòpia in a midst di duchi serà diventeratu solu da quelli chì vulemu vede i tempestosi cascate di u Nilu Biancu è, à u listessu tempu, pò permette di stà in u paese per un par de simane, aspittendu u malu u tempu.