Collar stand

Stu ditagliu di a nostra robba ogni ghjornu hà sappiutu diventà cusì pocu è ordinariu chì avemu cura curaghju solu in quelli momentu quandu avissi da esse curretta. Ma era ella chì in u passatu distante era dotatu da un putere misticu, chì pruteghja da a forza scurza un corpu femminili. Tuttu ciò chì tocca à ellu, nantu à u collu.

I fatti interessanti

Per parechji seculi, i colli sò stati attribuiti una funzione puramente utilitaria, cunsistenti di a prutezzione di prima in l'altru l'isula, è da u clima. A so funzione estetica pareva più tardi, quandu l'aristucratici spagnoli cuminciaru à vende cunghji luxurii davanti à l'altri. Oghje, tuttu hè assai simplice, ma questu dettu in a moda ùn hè micca l'ultimu rolu. Frà tutti i tipi di mudìfiche è u modificatori, u corne stand stand out. Hè bellu cunsigliata per esse l'abitudine base, anche in termine di tagliu un corpu tali è abbastanza sìmula. Iè, è parechje assai abbattutu è senza pretensione. Spessu, a rachja cuncepisce ghjustu u coddu femminile, è pare com'è un maestru struciatu una striscia o cinta à u collu chì hè tenuta in verticalità, senza micca nantu à u pruduttu stessu.

Dettale di moda

Ci sò assai variazzioni stilistichi di un corpu tali. L'esempiu più bellu è più cumuni hè una brusa o una cammisa cù u collu, chì hè dispunibule in u vestitori di ogni donna. L'estremità di a porta pò esse stampata o rotonda. A distanza annantu entre elle varieghja da quarchi millimetri à certi centimetri. Per creà una figura in l'office o stilusu di cummerciale, tali robesta adattate perfetta, perchè u culuniale lacunale, ghjustu ci fa un rigalu è eleganti. A strada, stu cuddaru hè più spessu presente nantu à uniforme. Un colu altu nantu à una blusa bianca nìvule vi permette di vede ingannàbile è attrattiva.

U collu di stand hè una quantità di variazioni interessanti da u puntu di vista stilisticu. S'ellu hè una quistione di brusze ogni ghjurnata, u collar "mandarin" hè propiu, a fini di quale sò in una distanza suficiente di l'altri. Un vestitu cù un colpu altu, chì hè chjamatu "collar Italianu", strufinatu di una robba afflica, ùn pudere di sustene da u statutu di vestitu di nozze. Stu ditagliu permette di stallà visualmente u collu chì, in una cumminazione cù un attrezzu altru, hà assicurendu un effetti impurtante.

Un'altru subject indispensabile di u vestitariu di l'affari pò esse una chaqueta di donna cun u collu, è fatta di tela in culori naturali. Se mudelli di colori scuru sò adattati per creà un ensemble di l'uffiziu, e chjuche di lumi è brillanti ci permettenu di sperimentà cù l'imagine in u stilu casual . Puderanu è disprezzanu cù stivali nantu à u "hairpin", è ancu cù sneakers!

L'armata di cunuscia cù questu l'elementu meritava una attenzione particulari. Un vestutu novu di cuncepimentu cù un cuddinu sottusambienta a solemnità di u mumentu. In a maiò parte di mudelli hè fattu di laconi. Tali vestiti permettenu enfaticirà a fragilità di a chjesa, per fà chì a figura gustosa è romantica. In cumbinazioni cù una volta aperta, i colli di corda di u rack anu più impressiunanti.

Stu tipu di colpu hè appruvatu ancu quandu u còscianu i vistimenti di a donna. L'esempiu cchiù striaticu hè un mantellu cun un colpu. Grazzi à questu ditagliu, i putenzi accuranu qualità di l'eleganza stretta. Per i zitelli è e donne chì prifiriscenu l'classicu, uffiziu è stilusu cummirciali di u vistimentu, un palazzo pò esse un veru truveru.