Trattamentu dentale sottu l'anesthesia generale

A maiò parte di i clinici dentali facenu difficultà per imagine quantu puderanu trattà i so denti sottu anesthesi generali. Di sicuru, quasi tutti i secondarie hè teme di i dentisti, ma in un pocu puntu per u trattamentu obligatoriu, tutte e forza è curagiu sò intreve in un prugnu. Inoltre, in tutti i cliniche di oggi, i duttori utilizanu l'anesthesia lucali, è u trattamentu di trattamentu hè senza cumpatore. Perchè chì u trattamentu radicali di i denti sottu anesthesi generali hè necessariu? In fatti, questu ùn hè micca un capricci, ma una necessità vera per una certa categuria di i pazienti.


Quandu hè generale anesthesia in a dentistru?

In dentistria sò diverse persone assuluti. Ogni u pacchettu trattassi u trattamentu in u so modu: perchè qualchissia, l'estrazione di u dentru hè una materia prima, è qualchissia nantu à u viaghju à l'dentista hè fatta da parechji settimuli. I primi è i sicondi sò satisfacati in più di l'anesthesia lucali, è ancu fà senza ellu. Ma hè questa categoria di persone per quale u trattamentu dentale senza anestesia generale pò finisce tragicamente.

Ùn hè micca quella di teme. U trattamenti dentali sottu l'anesthesi generali hè necessariu quan una persona hà e so malfattimenti concomitanti severi. Queste i pacchi vivenu in un regimumu specialu, è per quessa, è u trattamentu per elli dumandani un insituvitu. Ogni annu u nùmeru di such special patients aumenta. E se prima di a categuria eranu a maiò parte di e persone quattru di quaranta, ora un trattamentu pocu è obligatu di un numaru di ghjovani crecienti.

Oghje sottu l'anesthesia adulta sò trattati in e seguenti:

  1. L'anesthesi generali hè dumandata quandu u pacienti purga da e malatie cardiovascular severu.
  2. U trattamentu speciale hè necessatu da e persone chì anu soffrenu di disordini neurologichi, è quelli chì sò teme di una dentru dentale panicamenti. Se per qualsiasi raggiuni (mentale o psiculoghjule) u paci ùn pò mancu cuntrollu a l'accusazione di l'dentista, necessitarà anesthesi generali.
  3. U trattamenti dentali sottu l'anesthesi generali hè ancu appartenienti per i malati chì anu soffrenu i malati respiratorji.
  4. Problemi seri cù u sistema immune è e reazzioni allergii sò altre ragioni per trattà i denti sottu anesthesi generali.

Di sicuru, a prisenza di tutti i malati concomitanti avissiru cunfirmatu da certificati appruvati.

Funzioni di u trattamentu di i denti anesthesiusi

U trattamentu di anesthesije hè un veru operatu. In u prucessu, un anesthésiologu prufessiunale hè necessàbbilamenti implicatu, è a preparazione per u prucedimentu è a riabilitazione dopu à piglià più di u trattamentu.

  1. In prima, l'attitudina versu i pezzi privati ​​anu da esse attenti.
  2. Prima di u trattamentu di i denti, u paci hà sottumessu à una scuperta fisica. Basatu nantu à i certificati ricevuti, i specialisti elli sceglie u trattamentu più appruvatu.
  3. A preparazione per u trattamentu sottu l'anesthesi hè mandatu. I mudìfiche di furmazione sò determinate da i medichi dipendenu à a malatia concomitanti.
  4. Dopu à u prucedimentu, u paci hè bisognu di qualchì tempu di passà in l'uspidale per esse da ritruvà di anesthesia.

Malgradu tutti i difficultazioni, trattà i dentru in un sognu hè cunsideratu efficace è salvu. U paci ùn ùn senti senza moldu infurmatu cù entrata in l'anesthesia è esse risparmià postu dopu. A volte dopu dopu un paciente anesthesia generale Pò u sentu un ligu dèbilu - questu hè abbastanza normale.

Di sicuru, u trattamentu di i denti sottu l'anesthesi anu parechji contraindications:

  1. Hè impussibile d'applicà stu modu à e persone chì anu da u malatie infizziunatu agutu.
  2. Anesthésie hè interdetti per a diabetis mellitus, è per e malatie di u fianu è di i rizzi chì sò in u stadiu di a descompensazione.
  3. E persone chì ùn anu micca riabilitatu da un infartu di cori o infàrdia, sò ancu cunsigliati per ùn abbia da passà anesthesia.