Chanel Spring-Summer 2016

Ogni vota a dimustrazzioni di a nova coleta di Chanel hè famosa micca solu per i so bè ghjatè maravigliosa, ma dinò per i decorazioni inghjinerni. U Director Creativu di a Casa di Moda Karl Lagerfeld è u so squadra amaze u publicu annu annu. Quist'annu, u spettaculu si stendeu in u paisaghju di u lettu di primavera, nantu à u quale u chjuffu chjusu di tres recensioni. Dighjà ricevutu u nomu "Casa di doll di Lagerfeld" in a stampa. Hè da a parte media di questa casa chì i mudelli sò stati arritti.

Chanel, primavera, veranu 2016

A prima parte di l'ultima esvisione di Chanel 2016 hè statu custruitu nantu à u variazzu nantu à u tema di un vestitu classic di tweed di Madame Coco cù una corta è squadra chjucata, è una falda sita rigulata sottu à a larga di ghjinochju. Prima, l'audience anu vistu mudelli in vestiti classic tweed, è dopu in più eleganti - a notte è spumanti, lavori di canne di un corte similar.

U prossimu bloccu di u spettaculu m'hà dimostratu lighjornu, strazianti extravaganti è elegante, cunghjunghje cù cumpagnie di cusgitura di perle, appliquési fiori è prufessiunati. Sò vistiti cum'è vistimenti in biancu è biancu, è in una varietà di tralci sfumature. Infini, l'ultimu blocu di stu spettaculu impurtante hà vistu vistimenti è costumi in parechje mudelli di metalli preziosi. In u finale, una zitella in un vestitutu di castagneto visti nantu à u podju, più prezzi in un vestitutu di novia: un vestitu cù un trenu è un capu superba, in una razza chì s'assumiglia una bomba. U so cumpagnu tutale era spuglitu cù fiori voluminoso bianchi è elementi brillanti. Hà introduciu ancu l'audience à u Maestru Karl Lagerfeld. U spettaculu hè stallatu quandu tutti i panni di a casa si sò aperti è l'auditu anu publicatu mudelli congelate in i so celluli, cum'è panni di porcellana vera.

Detta dettagliate

Ci si deve esse noteu parechji dittiti di u vestitu di moda Chanel primavera-estiu 2016, chì eranu prisenti in tutti i toilette. U primu, hè una piccula fugliale fugliale cù coghju fino nantu à u cinturellu mudellu. U designer di a marca prupone à fà un tali accessore cù i vistimenti di ghjornu è di ghjornu.

U segnu dettu hè hairstyles. À questa mostra, i mudelli hà rializatu cù i capelli ponuti in un rolettu orizzontale rigalu in u spinu è di i lati di a testa. Era assai eleganti è femine. U maquillu anu ancu fattu cumparatu. Eghjettistani focu annantu à l'ochji, elaburà dui flussu spingi: unu à u livellu di u doblegu di a parpelle, a seconda - in a pinnida curretta.

A durata di quasi tutti i mudelli di vistimentu arrivò à u mezu di u corpi. Maxi puderà ancu in u spettaculu. Se parlemu di u metudu di i tessuti, a più frequenza era pussibule di vede infurmazioni di u materiale più pienu.