Carl Lagerfeld

Comu lu designer Karl Lagerfeld pari, ancu i persone di u mondu di a moda. Gran crescente, grandi funziunalità, figura statali, grossi vetru nìuri è capelli grisici, sempre racolati in una cuglia, - accunsentiscenu una piccula impresa è culore.

Ùn hè micca sicretu chì Karl Lagerfeld vi cura attente à a so prisenza. Dopu à u 2000 u designer a dicisioni di principià aduprà i so vistimenti favuriti, è l'occasion hà più cà adattatu: durante 13 mesi hà sappiutu di perdiri u pesu da 43 kilogrami. Allora vinni u famusu libru di Karl Lagerfeld, chì in una materia di mesi diventò un bestseller di u mondu reali. Hè stata chjamata "Best of diets", è nant'à e so pagine, u fashion designer hà scrittu i sicreti di a so transformazione.

Karl Lagerfeld hà cunsideratu una carriera verticali è ricunniscenza in u mondu cun a so splutazioni è u talentu grandi designer.


Biografia di Karl Lagerfeld

Sicondu parechje fonti, Karl Lagerfeld hè natu u 10 di settembre di 1933 in Hamburg, anche si u maestru stessu si dici chì era natu in u nostru mesi 1933 à u 1938 è una volta ancu promettenu di furnisce ducumenti chì puderanu cunfirmà e so parolle.

Quandu Lagerfeld hà fattu 14 anni, traspurtò cù a so famiglia à Parighji, induva intrì in l'School of High Fashion. In u 1954, u Secretariu di Lana Internaziunale organizò un cuncorsu in quale Carl hà pigliatu second postu per u disignu di u mantellu di donna, dannu à u primu Yves Saint Laurent. Dopu chì u ghjovanu Lagerfeld hè stata chjamata da Pierre Balmain assistente, induve hà travagliatu pè i primi 4 anni.

A prima cullizzioni di Karl Lagerfeld, pubblicatu sottu u nomu Roland Karl in u 1958, hà fallutu miserably - a stampa ùn hà micca piace u scollucciu profonda di i vistimenti è i cutie franchi nantu à u spinu. Ma dopu à sei mesi, quì à a presentazione di a seconda colture di couturiers, a pressa applaudò a standing.

Dopu à 4 anni di travagli in a casa di Pierre Balmain, Carl fù invitatu à Jean Patu cum'è direttore d'arti, ma ùn hà statu nimu duoppu.

À l'anni 60 anni, u designer, disappunitu in a moda, partissi di Parigi per l'Italia per amparà a storia di l'arte. Cù u couturier hà decisu di travagliu per ellu stessu è diventenu un disegnante independente, sviluppatu cullezzione di stagione per e famigliali famigliali - Charles Laurdan, Chloe, Krizia è Fendi.

In u 1974 Carl Otto Lagerfeld hà liberatu a so prima linea di vestimenta di l'omi Karl Lagerfeld Impressione, è dopu à l'invitu di amici, ellu hà prestu à insignà à l'Escola di l'Arts Applied Arts di Vienna.

À l'anni 80, Karl hà introdutu mini-faldes à a moda, è i fasciuli curtite dopu, ma guadagnau a pupulare reale solu 3 anni dopu, quandu i pruprietori di Chanel House hà invitatu à u postu di direttore d'arti di a marca. Hè da quì chì Karl Lagerfeld hà criatu a prima linea di vistitu d'alta costura è da pret-a-porter sottu u logò di a famosa marca. È in parallelu hà sviluppatu i so cullezzione per KL è KL per Karl Lagerfeld.

In l'anni 80, a famosa Chanel di a marca era falsata moltu più freti ca qualsiasi altru in a storia di a moda, ma Lagerfeld hà sappiutu cambià l'imaghjini di a casa di moda è atrai novi clientni. Per a so cullezzione per Chanel Carl in u 1993 riciviu u premiu di designu prestigiuu "Golden Thimble". È digià in a fini di l'anni 90 si creia ch'è l'stile di a marca, offre da Lagerfeld, diventa più vicinu à Chanel chì era davanti ad ellu.

Vita privata di Karl Lagerfeld

A vita persunale di Karl Lagerfeld hè guardatu cù cura di u moda designer. Qualchissia o cunsidereghja d'esse un rappresentante d'una orientazione micca tradiziunale, sopratuttu per u so attache à u meglius amicu - Jacques De Bashrer, dopu chì a morte, u designer ùn hè micca sustincu a stessa relazioni stretta cù qualcosa. Qualchidunu, per contru, hè sicuru chì ellu hè una campa di e donne, perchè crea e so magretti maestri per elli.

U stessu Karl Lagerfeld risponde à tutte e prublemi à a so vita persunale cù a frase favurita: "U mo amuri in a fossa - è questu hè tutta" . Karl Lagerfeld crede chì à a so età di mette a so vita persunale nantu à a mostra hè solu indecente. Dunque, per tutti, a vita persunale di Karl hè sempre sottu una stampa scura, assicurà imprèttable.

U sicretu principale di u successu di Karl Lagerfeld hè u sensu, u so fanaticismu in u travagliu è u talentu incommensurable. Ùn ci vole mai à ciò chì hè stata ottata, scuprite e novi opportunità è l'orizzontale, è sanu chì ellu cunnosce a grigurita è a vita ordinariu à u circondu in un modu veru.