Bretagna, Francia

A rigioni di a Bretagna hè statua annantu à a penisula di u listessu nomu in u nordu di Francia , lavatu in u nordu da l'acqui di u Canale, in u ovest da u Mari Celticu è l'Oceanu Atlanticu, è in u sudu da u Golfu di Biscaia. Quì nantu à a costa sò rocci i rocciosi, roche di bianche nuvole, isuli salvatichi, paesi di pesce è fortificazioni di difesa. A parte interna di a penisula hè famosa per a so natura: eteri densi, boschetti, laghi, marzu, è ancu cunservatu circa 3 mila struttura è strutturà chì anu ricivutu l'statu di i monumenti storichi.

Bretagna pusterta un vacanze per tutti i gustosi: praia, scursioni, festivals è ecotourismu . Grandi turisimu in a costa britannica sò Dinard, Kibron, La Baule è Saint-Malo. U clima favuritu di l'umiti, i boni piazzi boni è disposti, i centros di talassoterapia, lukandi è vileli di lussu, infrastruttura infrastrutturatu per l'sport di l'intrattenimentu è di l'acqua è altri sporti - tuttu questu attrae un grande quantità di turisti à a regione.

A voir à Bretagna?

Trà i boni piazzi cù a natura inudite ponu esse nutati:

  1. L'isula di Ba hè interessante cù i pianti tropichi chì crescenu quì nantu à u Garden Exotic. Pò esse ghjunghjenu cù ferries da Roscoff.
  2. L'isula di Groix hè chjuca, ma famusa per l'invintata "Infernal Grove" - ​​8 km di roccia sopra u mari è u boscu.
  3. Kommana - montagne di antracite di bassa Arre (finu à 384 m) sò freakish è caotici. Hè bisognu di visità è u Museu di i Monti Arre.
  4. L'isula di Saint Kado hè cunnessu à u cuntinente per un ponte, cunnisciutu da a cappella di San Catu di u XII sèculu custruiutu in onore di u patronu di sordi.
  5. Belle Ile-en-Mer hè l'isula più bella è micca solu di a Bretagna, ma ancu di Francia.
  6. Côte de Grani-Rose - traduzzione per "a spiaggia di granitare rosa" - hè una vista fantastica in u sole.
  7. L'Armorica Park hè un parc naturali in a parti cintrali. Eccu parechji musei: arti applicati, i cavalli bretone è altri.

Turistici di randonnati, a longa durata di più di 12 mila km, aiuta à i turistici per vede i paisaghji più cilestu è inoblighe di sta regione.

A Bretagna francese offra ancu visità i castelli è altre strutture custruitu in tempi diffirenti è acquaghjendu i visitori cù a storia di a regione. Parechje pariche è catedrali di i cità è i paesi permettenu à vede a cultura bretone più interessante è richia.

I piedi di Karnak sò unu di i più preistorichi induve preistorichi di a Bretagna in u paesi di Karnak. Hè representatu un cumplicatu di più di trè milla megalitali, sculpitu da e rocci lucali è datanu di 6-3 millenniu aC. Avà distingue 3 gruppi grande di stali menhirs: Le-Menek, Kermarjo e Kerlescan. Ci sò dinò e terre funerali è dolmenu. Un museu preistòricu era custruitu in u centru di l'area protetta, in quale si trovanu artifacti truvati duranti l'scavi di u complexu di petra.

In a cità di i corsarii di Saint-Malo, i vechji custruzzioni è i muri di fortezza custruiti in u 13u seculu sò ben custommerciuti.

In a capitale di a Bretagna, a cità di Rennes, pudete acquistà cù a vita impiegata di i studienti, visitate diversi festivals, cene à ogni gustu è prezzu, skimp in centres shopping è boutiques, è visitate a Catedrale di Saint-Pierre.

50 km da Rennes hè a cità fortificata medievale di Fougeres. Cumpagnatu in u stilu francese, a cità hè intarrata in verdura è offerta visitanti una vacanze così è rilassante.

In Bretagna, più di 200 teatri prufessiunali è un centu gruppi di arti di ritratti è gruppi di danza. U Teatro dramaturgu in Lorient è u Teatro Nazionale in Rene hà digià acquistatu a so popularità naziunale cù e so produzioni. Un gran numaru di festivali annu sò ancu celebrati in a regione.

Caminendu di vacanze o in un viaghju in Bretagna, assicuratevi di fà una lista di attrazioni chì vi serà interessanti per voi.