Ruta di i scarpi - primavera-estivi 2014

L'ora calda hè digià vinia, per pudè scopre di modu sicuru di novità nantu à i primi prudutti di primavera-istati 2014. Ughjettone imprevisu di sorpresa di i diseggittini astru a imaginazione è causanu un grande onda di piacè. E tuttu, perchè i mudeli prisentatu sò assai belli è originali.

Scarpa 2014

I sguardi-barche ùn serebbe mai da a modu, in contatori, ogni annu, i diseggiani aghjunghjenu un disu solidu è u cutouti decorativi, per esempiu, mudelli sorprenimi, cerceni novi cullizzioni di Dolce & Gabbana, Valentino è Jean Paul Gaultier.

A moda casa Chanel, cum'è sempre prumove a cunsulazione è l'eleganza. U calzate cù un mantellu stà cun un inseritore trasparente hè interessante per vede in parechje cun medie allargate.

Lizzi, spine è un pappagallou brillanti - un cólicu incridibili da a marca Saint Laurent. Tali mantelli tasanu sempre i vuglietà di l'altri, perchè sceglie l'indumentu appruvattu in modu.

Calzature cù un sbagliatu ronde è un tufu originale offre l'udienza un amatori di l'extravaganza Prada . Cerereu definiscemente cum'è e solu suluzione, cum'è l'ultimu refinimentu.

New collection of shoes 2014

I colagge novi di i scarpi pè u veranu di 2014 si sàzianu di sandali cusì dilicatu. Tandu, per suprattuttu, diventeranu una scelta chicca in forma di ricamentu di perdi o appliqués perforati. Ancu in i studs fashion, pedi pallini, strisches è rivets metalliche.

Sempre in a tendenza di sandali nantu à una falza. Modelliti bè cù mudelli di scrivanu eranu prisentati da Sacai, Erdem è Alexander Wang. In a nova staghjone, ci sò stati prughjetta attuale è tissuti. Questu hè cunfirmatu da e ricenti coli di Moschinu, Lanvin è Iwren Scott.

U prigione magica di i scarmi in moda 2014 hè capaci di turnà ancu un simpricitu in una giovane chic è elegante. Cusì cun cunfidenza, acquistenu mudelli originali, perchè ùn importa ciò chì i valentia decisioni aiuta à passà un passu più in a moda!