Calzature per u vaghjimu 2013

U cambiamentu di a staghjoni hè sempre accumpagnata da l'apparizione di novità in i tendenzi di a moda è di u vestitori di a donna. Chì ghjè - un oliu di vaghjime di u moda? Chì sò i tendini di a moda per i scarpi in u falatu di u 2013?

Prima di tuttu, avemu nutatu chì u friscu longu feritu hà assicuratu cù a so postu in tutti i cullezzione di moda di u pezzu di u mare in 2013. Ancu secondu sempre hè pussibile di scuntrà un pocu arnesu, ma ùn hè ancu diffirinziu a longa. U disadvantage di ste calzature hè chì aumenta u grandu di u pede. Pi curreghjite a pusizione i tacchi è l'altitudine suffine di calzature aiutà - à un ghjinochju è sopra.


Calzature è sandali

I mudelli di moda per l'estiu è u vaghjimu 2013 sò assai feminini. I so disinfittosi offeranu un sapori è sandali straordinaria. I corpi in i turchuli, forma inusual de tacchi, decorazione fiore - tuttu questu hè designatu per fà u mudellu femminile è sexy.

In cuntrastu, i diseggiani pruposti noi oghje pè u 2013 oghje in un stile francaise masculine. Sò quessi sò stivali, oxfords, loffers nantu à una sera dura alta cù siechi grossi è altri arnesi in u stilu di l'omi.

I prudutti stampati di l'otoño in 2013 sò lodi femminili in tacchi. U taleddu pò esse bassu, mediu o assai assai, ma stabile. Una varietà di decoru è una larga scatula di colori facenu possibili di fà una scelta per ogni fashionista. In più di i so cumpulenti nantu à u piuvale, i diseggiani prupone mocassini ancu nantu à i tacchi.

Treads

Da a stagione à stagione, movanu i stivali. A moda di calzari per u settore-oghje 2013, pudete sbalurisce rigalu u mantellu. Questi sapori cusì imprudenti di u sensu di interessu trà e donne di moda in tuttu u mondu.

U gustu preferitu di i sposi di e donne di a tempesta d'oghje è invernu 2013-2014 promete turnà diventà stivali-calze . A durata di sti mantelli si averebbe ghjunghje à u mezu di a cella.

Comu decoru, i straps act. Molti disinfettori li dava un postu sottu u ghjinochju. A prisentazione in i cullezzione è in e stivali sò più ghjuvuli di u ghjinochju. U buttone induve di u moda di vaghjimu sò i stivali di jockey.

Chjami

I Bottigghiò sempri occupanu u so postu d 'onuri in i cullezzione. Tali shoes si puderianu una gran varietà di taccasi è diferendu in una intricata decorazione.

Heel

In quantu à u piuvale, u fashionista più capricciarà hà da ripiglià un paru di scarpi. I mudelli di moda custate una gran varietà di tacchi. Questu è i studs, è tacchi constantemente massi è cunei. U sole, mediu, bassu è tutu assolatu - i scarpi di ogni gustu sò offerte da noi di pruduttori disinfettati. In certi cullezi ci sò tacchi di e formule architectural insane.

Materiali

I preferiti sò u cuetu è suede. D'interessu particulari sò i mudelli cunghjunati. I pruduttori utilizanu tutti i so imaginazioni per creà tali mudelli: a pelle di rèttili è poni di fur, laca è tessili, mura, plastica, penne.

Una di e tendenu hè un pienu transparente. I mudelli trasluziali fatti di silicone o polimeri. Calami aperti in moda ùn solu in i cullezzione di i scarpi per l'estate, ma ancu per u vaghjimu 2013.

Decor

Modelli di lussu di vistimenti suggerenu e scarpi appropritatu Per quessa, i disinighjaturi ùn aghjunghjenu micca in l'espectacularità di decoru, chì satisfechanu u gustu più esiġenti. Questa stagione, un'assicenza induve hè u pelle. Stones, perdi, toi d'oru - quessi elementi dà un pezzu un toccu di chic è di lussu. Li scarpi sò decurati cù una varie di strapelli è i siviglii, anu ancu ponu incuntrà i spine è rivets, perforazioni è varii arnesi.

Color

In 2013, i sposi di u ochju di a moda di moda facenu una varietà di culori è sfumaturi. Questi includeu u celu, u grafito, l'esmeraldu, u burgundy è u giallu. A pusizione di punta hè negra. Molti disinfettori offri un pienu cù un prublema meticuliale. È assai populari sò una varietà di stampi - motivi geomettichi, fiori è ancu una ghjacera. In i stampi muderni sottu a pelle di rèttili, leopardi, zebra.

Allora, aghjunghemu. Eghjone di u lettu di u vaghjimu 2013 - barche, loafri è moccasini nantu à i tacchi, boots d'alta è ghjira nantu à i tufi bianchi, è ancu botta d'un magliette cù un pezzu finu è sempre.