In a tappa di a prima primavera Marie Claire, l'anticu androgyne mudellu Andrey Pezhich

L'ultimi tendenzi in l'industria di l'impresa sanu à bordu cumplessi l'armatu è e norme di cuncetti nantu à a bellezza di e funziunalità masculina è femina di l'aspettu. U fattu chì nantu à e cose di i lettori brillanti chì anu vistu guidà figlioli androgini di u novu: Lea Cherezo, Jazz Jennings accettò l'offerta per rapprisintà i marchi Redken e Clean & Clear.

Andrew (Andrea) Pežić - un casu interessante in a Industria di Moda

In u 2015, Make Up For Ever uffiziu riprisentate u make-up cum'è a fàccia di una nova linea di cusmetichi da Andrew Pežić, un mudellu straordinaria, pocu prima di cambià u male gender to female. U mudellu australianu, nativu di Bosnie-Erzegovina, da una età primiata, si posizionava cum'è un androgyne è provokatu in repetitori una tempesta d'emozioni è critica dopu à u prufetazioni in i vistimenti di e donne di Jean-Paul Gaultier, Marc Jacobs.

Leghje ancu

Una nova volta in a industria di a moda - bellezza transgénero

Dopu à a cirurgia per a correzione di u sessu in u 2014, u mudellu di 24 anni mudatu di una longa riabilitazioni è solu un annu dopu hà avutu per andà à u podju. È dopu un'annusimu annu, Andrei demò a so prisenza nantu à a tappa di l'issueu di marzu di a rivista Marie Claire Espagne. A rivista di a rivista di a moda riporta ancu l'anticu Andrei Pezhich "U mudellu di l'annu".